ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Περισσότερες από 7.500 κλήσεις στη γραμμή 1520 για την προστασία καταναλωτών
Περισσότερες από 7.500 κλήσεις δέχθηκε η γραμμή Καταναλωτή 1520 μέσα σε ένα χρόνο και παράλληλα 4.000 καταγγελίες έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πύλη καταγγελιών καταναλωτών του υπουργείου Ανάπτυξης
«Καμπάνα» 310 χιλιάδων ευρώ σε ινστιτούτο αισθητικής για παραπλάνηση καταναλωτών!
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κατόπιν διερεύνησης καταγγελιών καταναλωτών που υποβλήθηκαν απευθείας στην υπηρεσία, είτε μέσω φορέων εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, επέβαλε χρηματικό πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ σε βάρος της επιχείρησης COSMEDICAL MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ με εμπορική επωνυμία «COSMEDICAL»
Αγορές μέσω αγγελιών σε social media: Τι χρειάζεται προσοχή
H αναστολή λειτουργίας καταστημάτων προκάλεσε σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, με αποτέλεσμα την αύξηση των καταγγελιών για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Στον γ.γ. Εμπορίου μέρος της εποπτείας λειτουργίας της Μονάδας Ελέγχου Αγοράς
Μεταβιβάζεται στον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή η αρμοδιότητα εποπτείας λειτουργίας της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α) με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
«Καμπάνες» για POS από τη ΓΓ Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή
Στο διάστημα από 03.08.2020 έως και 09.08.2020 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 202 έλεγχοι και βεβαιώθηκαν 13 παραβάσεις. Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν σε Αττική, Χαλκίδα και Θήβα.
Τι ισχύει για τις ακυρώσεις σε γάμους και βαπτίσεις
Την προσφυγή στη διαμεσολάβηση σε περίπτωση διαφωνίας για την πληρωμή του κόστους διοργάνωσης τελετών μετά την πρόσφατη απόφαση για περιορισμό των προσκεκλημένων συνιστά το υπουργείο Ανάπτυξης.
«Καμπάνες» χιλιάδων ευρώ από τη ΓΓ Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή
Η ΓΓ Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων ανακοίνωσε τη δραστηριότητα των μηχανισμών ελέγχου για την αντιμετώπιση του παράνομου εμπορίου.