fbpxΝέο σύστημα επαγγελματικής αναγνώρισης πτυχίων των κολεγίων | Economistas.gr
Skip to main content

Νέο σύστημα επαγγελματικής αναγνώρισης πτυχίων των κολεγίων

Νέο σύστημα επαγγελματικής αναγνώρισης πτυχίων των κολεγίων
Η τροπολογία για τα κολέγια και τα ξένα πανεπιστήμια κατατίθεται με κατεπείγοντα τρόπο / Φωτογραφία: Eurokinissi

Ενα νέο σύστημα επαγγελματικής αναγνώρισης για τους αποφοίτους κολεγίων και ξένων πανεπιστημίων θέτει σε εφαρμογή το υπουργείο Παιδείας. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κατέθεσε στη Βουλή τροπολογία που φέρνει την επαγγελματική ισοδυναμία των πτυχίων κολεγίων και ξένων πανεπιστημίων. 

Στόχος του υπουργείου Παιδείας, είναι να επιταχυνθούν οι διαδικασίες επαγγελματικής αναγνώρισης, που με το ισχύον καθεστώς κρατούν δέσμιους χιλιάδες αποφοίτους κολεγίων και ξένων πανεπιστημίων. 

Αλλάζουν οι διαδικασίες για τα κολέγια: Τι θα ισχύσει με το ΣΑΕΠ

Η κυρία Κεραμέως υποστήριξε, μιλώντας στον Ρ/Σ «Real» πως με τον τρόπο αυτό καταργείται το υπερ-ρυθμιστικό πλαίσιο που είχε ψηφιστεί επί ΣΥΡΙΖΑ και απελευθερώνονται τα μεταπτυχιακά, τονίζοντας ότι «θα φέρουν κόσμο πίσω από άλλες χώρες. Δεν χάναμε μόνο φοιτητές, αλλά και καθηγητές» προσέθεσε η υπουργός Παιδείας. 

Διαβάστε στο iefimerida τί αλλάζει για τα κολέγια και τα ξένα πανεπιστήμια και για τη διάδοχη μορφή του ΣΑΕΠ. 
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

14 Έλληνες πανεπιστημιακοί στους πιο επιδραστικούς επιστήμονες
14 Έλληνες πανεπιστημιακοί στους πιο επιδραστικούς επιστήμονες
Δεκατέσσερις Έλληνες πανεπιστημιακοί στη λίστα των 6.200 επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως, σύμφωνα με τον κατάλογο «The Highly Cited Researchers».
14 Έλληνες πανεπιστημιακοί στους πιο επιδραστικούς επιστήμονες
Αναβάλλεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών -Τι απαντά το υπ. Παιδείας
Αναβάλλεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών -Τι απαντά το υπ. Παιδείας
Το μέτρο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δεν θα περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου για την Παιδεία που θα καταθέσει στη Βουλή, εντός Φεβρουαρίου, το υπουργείο Παιδείας.
Αναβάλλεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών -Τι απαντά το υπ. Παιδείας