fbpxΗ νέα τουριστική ταυτότητα της Πίνδου | Economistas.gr
Skip to main content

Η νέα τουριστική ταυτότητα της Πίνδου

Η νέα τουριστική ταυτότητα της Πίνδου
Οροσειρά της Πίνδου / ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η υλοποίηση της τουριστικής ταυτότητας της Πίνδου, καθώς οι έντεκα δήμοι της ορεινής Πίνδου ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν το "Δίκτυο Πίνδος", έχοντας την φιλοδοξία να καταστήσουν έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό για όλο τον χρόνο. Εκτός από διάσημη οροσειρά με όμορφη ενδοχώρα, ιδιαίτερο ανάγλυφο, σπάνιες κλιματολογικές συνθήκες, απαράμιλλη φύση, η Πίνδος διαθέτει και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές και μια ανερχόμενη τοπική οικονομία, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται από τους πρωταγωνιστές της πρωτοβουλίας.

Επικεφαλής του δικτύου αναδείχθηκε πρόσφατα ο μόλις 33 ετών δήμαρχος Αργιθέας Καρδίτσας, Ανδρέας Στεργίου, με σημαντική ήδη εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση, που ανέλαβε πρόσφατα και αντιπρόεδρος της επιτροπής ορεινών περιοχών της ΚΕΔΕ. Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Στεργίου, «η κατοχύρωση της “ταυτότητας” της περιοχής, του brand Πίνδος, μέσα από το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός μακρόπνοου αναπτυξιακού πλάνου είναι μονόδρομος για να ξεφύγει η περιοχή από την σταδιακή ερήμωση και να αποτελέσει πρότυπο προορισμό ήπιου και οικολογικού τουρισμού».

Οι στόχοι του «Δικτύου Πίνδος»

Μάλιστα, στην πρόσφατη γενική συνέλευση του “Δικτύου Πίνδος” μπήκαν φιλόδοξοι στόχοι, ώστε η περιοχή να μπει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη με οργανωμένες προσπάθειες προβολής και εξωστρέφειας, τόνωσης της τοπικής επιχειρηματικότητας, με την οργάνωση του εναλλακτικού τουρισμού, τη συστηματική προώθηση των τοπικών προϊόντων και φυσικά την ανάδειξη πολιτιστικών μνημείων και της απαράμιλλης φύσης του πιο διάσημου ορεινού όγκου της χώρας.

«Η Πίνδος έχει μια χρυσή ευκαιρία. Ο φυσικός πλούτος, ο αγροδιατροφικός τομέας και η πολιτιστική της κληρονομιά μπορούν να δημιουργήσουν ένα ασύγκριτο τουριστικό προϊόν καθιστώντας την στην ουσία, έναν καινούριο ορεινό προορισμό», συμπλήρωσε ο κ. Στεργίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Γ. Τζιάλλας εμπειρογνώμονας στον ΠΟΤ
Ο Γ. Τζιάλλας εμπειρογνώμονας στον ΠΟΤ
Ρόλο εμπειρογνώμονα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ανέλαβε ο Γιώργος Τζιάλλας, πρώην γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού.
Ο Γ. Τζιάλλας εμπειρογνώμονας στον ΠΟΤ
Νέα ΣΣΕ για εργαζόμενους σε τουριστικά καταστήματα
Νέα ΣΣΕ για εργαζόμενους σε τουριστικά καταστήματα
Υπογράφηκε η νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας για τους εργαζόμενους στα πάσης φύσεως τουριστικά και επισιτιστικά καταστήματα της χώρας.
Νέα ΣΣΕ για εργαζόμενους σε τουριστικά καταστήματα
Tα προϊόντα της Ρούμελης ως πόλος έλξης τουριστών
Tα προϊόντα της Ρούμελης ως πόλος έλξης τουριστών
Στην έκδοση γαστρονομικού οδηγού με τίτλο «Στερεά Ελλάδα. Πάρε μια Γεύση» προχώρησε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, με στόχο την ολοκληρωμένη καταγραφή και παρουσίαση του γαστρονομικού πολιτισμού της Περιφέρειας Στ. Ελλάδας.
Tα προϊόντα της Ρούμελης ως πόλος έλξης τουριστών
Περισσότεροι Νορβηγοί αναμένονται φέτος την Ελλάδα
Περισσότεροι Νορβηγοί αναμένονται φέτος την Ελλάδα
Στη διεθνή τουριστική έκθεση Reiselvsmessen στο Όσλο της Νορβηγίας ( 4-5/01/20) συμμετείχε ο ΕΟΤ με περίπτερο και συνεκθέτες την περιφέρεια Κρήτης και την περιφερειακή Ενότητα Χανίων.
Περισσότεροι Νορβηγοί αναμένονται φέτος την Ελλάδα
Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»
Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»
Νέα αυξητική τάση από την αγορά της Δανίας για το 2020, διαπιστώθηκε από τη συμμετοχή της Ελλάδας στη έκθεση «Ferie For Alle 2020», στο εκθεσιακό κέντρο MCH (Messecenter Herning) στο Χέρνιγκ της Δανίας
Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»