fbpxΣυστάσεις της ΕΕΤΤ σε παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και καταναλωτές | Economistas.gr
Skip to main content

Συστάσεις της ΕΕΤΤ σε παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και καταναλωτές

Συστάσεις της ΕΕΤΤ σε παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και καταναλωτές
Φωτό: Shutterstock

Σε συστάσεις προς τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών και τους καταναλωτές προβαίνει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, μετά από συγκέντρωση στοιχείων της ταχυδρομικής αγοράς, διαπιστώνει ότι τα έκτακτα μέτρα που έχουν επιβληθεί στη χώρα για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορωνοϊού έχουν προκαλέσει προβλήματα στις επιχειρήσεις που παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τα προβλήματα αυτά εστιάζονται ιδιαίτερα στους χρόνους επίδοσης και στην εξυπηρέτηση των χρηστών. Ειδικότερα,  οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις έχουν κληθεί να προσαρμοστούν άμεσα στις  μεγάλες  και αναπάντεχες αλλαγές στη ροή των αποστολών και στην αυξητική κίνηση των καταστημάτων, στη μείωση προσωπικού λόγω ειδικών αδειών και στην αναδρομολόγηση αποστολών λόγω διακοπής πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, κ.ά.

Η ΕΕΤΤ καλεί τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών

  • Να ενημερώσουν τους πολίτες για τους όρους παροχής των υπηρεσιών τους, όπως ισχύουν λόγω εκτάκτων συνθηκών κατά την τρέχουσα περίοδο, με κάθε πρόσφορο μέσο (π.χ. ιστοσελίδα, ανακοινώσεις σε καταστήματα, www.pricescope.gr) και να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για την αποκατάσταση της κανονικότητας.
  • Να αντιμετωπίσουν τις έκτακτες συνθήκες λειτουργίας, κατά τον καταλληλότερο τρόπο, τηρώντας όλες τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για την προστασία του προσωπικού και των καταναλωτών, χωρίς να μετακυλίσουν στους τελευταίους την τυχόν αύξηση του λειτουργικού τους κόστους, επιδεικνύοντας κοινωνική αλληλεγγύη και συμβάλλοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο στην κοινή προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας.

συστήνει στους καταναλωτές

α. για την αποστολή ταχυδρομικών αντικειμένων

Να επικοινωνήσουν με τον πάροχο της επιλογής τους προκειμένου να ενημερωθούν για τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης καθώς και για τυχόν αναστολή παραδόσεων σε συγκεκριμένο προορισμό.

Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των παρόχων διατίθενται στο www.eett.gr στην ενότητα Ταχυδρομικές Υπηρεσίες / Αδειοδότηση - Μητρώο Ταχυδρομικών Επιχειρήσεων.

β. για την παραλαβή ταχυδρομικών αντικειμένων

Εφόσον κρίνουν ότι, για λόγους ασφαλείας, δεν θέλουν να υπογράψουν για την παραλαβή ταχυδρομικού αντικειμένου, ο διανομέας οφείλει να βεβαιώσει ο ίδιος την παράδοση και να καταγράψει τα στοιχεία τους. Η βεβαίωση παράδοσης μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά στον αποστολέα, ενώ τα στοιχεία παράδοσης τηρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα παρακολούθησης και εντοπισμού της εταιρείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πάνω από 4 εκατ. οι σταθερές ευρυζωνικές συνδέσεις
Πάνω από 4 εκατ. οι σταθερές ευρυζωνικές συνδέσεις
Οι ευρυζωνικές συνδέσεις στα μέσα του 2019 ανήλθαν σε 4.042.165, καταγράφοντας διείσδυση 37,6% στον πληθυσμό, σύμφωνα με σχετική έκθεση που δημοσίευσε η ΕΕΤΤ.
Πάνω από 4 εκατ. οι σταθερές ευρυζωνικές συνδέσεις
Χριστούγεννα και ταχυδρομείο: Οι 10 συμβουλές για ασφαλείς αγορές
Χριστούγεννα και ταχυδρομείο: Οι 10 συμβουλές για ασφαλείς αγορές
Με αφορμή την εορταστική περίοδο που ακολουθεί και τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας η ΕΕΤΤ απευθύνει χρήσιμες συμβουλές στους καταναλωτές-χρήστες ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Χριστούγεννα και ταχυδρομείο: Οι 10 συμβουλές για ασφαλείς αγορές
Νέος πρόεδρος της ΟΤΟΕ ο Γιώργος Μότσιος
Νέος πρόεδρος της ΟΤΟΕ ο Γιώργος Μότσιος
Συμπλήρωση και ανακατανομή των θέσεων του προεδρείου της Ομοσπονδίας, λόγω της αποχώρησης του προέδρου Σταύρου Κούκου και του Γενικού Γραμματέα Αχιλλέα Μυλωνόπουλου.
Νέος πρόεδρος της ΟΤΟΕ ο Γιώργος Μότσιος
Ερευνα: Πώς επηρέασε η πανδημία τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα
Ερευνα: Πώς επηρέασε η πανδημία τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα
Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν σε ποσοστό 56% ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας μειώθηκαν τα εισοδήματά τους. Το 22% δηλώνει απώλεια εισοδήματος πάνω από 31%.
Ερευνα: Πώς επηρέασε η πανδημία τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα