fbpxΤουρισμός: Νέα καμπάνια και οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας | Economistas.gr
Skip to main content

Τουρισμός: Νέα καμπάνια και οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας

Τουρισμός: Νέα καμπάνια και οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας
Φωτογραφία: Eurokinissi

Τη νέα της ενημερωτική καμπάνια για τον κορωνοϊό, εν όψει του ανοίγματος της χώρας για τον τουρισμό την 1η Ιουλίου, ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Η καμπάνια της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας έχει τίτλο και κεντρικό μήνυμα: «Enjoy your stay and stay safe» («απολαύστε τη διαμονή σας και μείνετε ασφαλείς». Πρόκειται για ένα «πακέτο» 9 Οδηγιών για τη λήψη των απαραίτητων μέτρων προστασίας από τη νόσο COVID-19, με δεδομένο ότι από 1η Ιουλίου «ανοίγουν» 41 πύλες εισόδου στη χώρα (27 αεροδρόμια, 7 χερσαία σημεία εισόδου και 7 λιμάνια).

Σκοπός της ενημερωτικής καμπάνιας, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με τη βάση πληροφοριών και ενημέρωσης του Υπουργείου Υγείας και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, είναι η παροχή έγκυρης ενημέρωσης, ώστε το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού να γίνει με όρους ασφάλειας για όλους, επισκέπτες και μόνιμους κατοίκους στη χώρα μας. Σημειώνεται ότι σε όλες τις πύλες εισόδου θα υπάρχει σχετική σήμανση με οδηγίες, ενώ θα μοιράζεται και έντυπο ενημερωτικό υλικό.

Οι 9 οδηγίες προς τους τουρίστες

Η καμπάνια για τον τουρισμό, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ, την ΥΠΑ, την Fraport και το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», θα βρίσκεται στη διάθεση του κοινού σε τρεις γλώσσες, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, έτσι ώστε όλοι όσοι εισέρχονται στην ελληνική επικράτεια να έχουν πλήρη πρόσβαση σε αξιόπιστη πληροφόρηση για τα μέτρα αυτοπροστασίας από τον κορωνοϊό.

Οι οδηγίες προς τους τουρίστες είναι οι εξής:

  • να χρησιμοποιείτε συχνά αντισηπτικό,
  • να φοράτε μάσκα,
  • να πλένετε τα χέρια σας συχνά και σχολαστικά,
  • μην αγγίζετε το στόμα, τη μύτη και τα μάτια σας,
  • να πετάτε τις μάσκες και τα γάντια σε κάδους απορριμμάτων,
  • να βήχετε ή να φτερνίζεστε στον αγκώνα σας ή ένα χαρτομάντιλο,
  • να κρατάτε αποστάσεις,
  • να προτιμάτε ανέπαφες συναλλαγές όπου αυτό είναι δυνατό,
  • να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε ανελκυστήρες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με «έξυπνες» συσκευές η... χαρτογράφηση των τουριστών της Κρήτης
Με «έξυπνες» συσκευές η... χαρτογράφηση των τουριστών της Κρήτης
Στόχος της έρευνας είναι, μεταξύ άλλων, ο προσδιορισμός του γενικού προφίλ του τουρίστα, ο βαθμός ικανοποίησης του από τις προσφερόμενες υπηρεσίες, η αποτύπωση των δαπανών του.
Με «έξυπνες» συσκευές η... χαρτογράφηση των τουριστών της Κρήτης
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
Μέσω της καμπάνιας, οι χρήστες καλούνται να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού.
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
Ρεκόρ για τον κοινωνικό τουρισμό τον Αύγουστο - Οι top προορισμοί
Ρεκόρ για τον κοινωνικό τουρισμό τον Αύγουστο - Οι top προορισμοί
Τον Αύγουστο ενεργοποιήθηκαν 71.332 επιταγές σε τουριστικά καταλύματα και 8.718 επιταγές ακτοπλοϊκής μετακίνησης. Συνολικά, το καλοκαίρι πήγαν διακοπές 91.400 δικαιούχοι και ωφελούμενοι κοινωνικού τουρισμού.
Ρεκόρ για τον κοινωνικό τουρισμό τον Αύγουστο - Οι top προορισμοί
Τάσιος: Ο ελληνικός τουρισμός παλεύει με τον ιό «στην εντατική», μαζί με τις ελπίδες για επάνοδο
Τάσιος: Ο ελληνικός τουρισμός παλεύει με τον ιό «στην εντατική», μαζί με τις ελπίδες για επάνοδο
Το μήνυμα του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Γρηγόρη Τάσιου για τη σημερινή Παγκόμσια Ημέρα Τουρισμού.
Τάσιος: Ο ελληνικός τουρισμός παλεύει με τον ιό «στην εντατική», μαζί με τις ελπίδες για επάνοδο