Θεσσαλονίκη: Πώς κλείνεται ψηφιακά ραντεβού για τα ΚΕΠ

NEWSROOM
Μια γυναίκα περπατά μπροστά από κλειστά καταστήματα στη Θεσσαλονίκη
Φωτογραφία: SOOC

Μέσω της πλατφόρμας rantevou.kep.gov.gr μπορούν οι πολίτες να προγραμματίζουν άμεσα και με ακρίβεια την επίσκεψή τους στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τα μέτρα που βρίσκονται σε ισχύ για την αντιμετώπιση της πανδημίας, εξυπηρετούν τους πολίτες μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού, εκτός αν πρόκειται για διαδικασίες εμβολιασμού κατά της COVID-19, για τις οποίες δεν απαιτείται ραντεβού. Το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 07.30 - 15.00.

Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας των ΚΕΠ για ραντεβού είναι:

  • ΚΕΠ Αγγελάκη 4, κέντρο, τηλ. 2313 316.440
  • ΚΕΠ Λαγκαδά 59, Ξηροκρήνη, τηλ. 2313 501.040
  • ΚΕΠ Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη, τηλ. 2313 318.392
  • ΚΕΠ Δορυλαίου 72, Τούμπα, τηλ. 2310 954.371
  • ΚΕΠ Μάρκου Μπότσαρη 63-65, τηλ. 2313 316.330
  • ΚΕΠ Μουστακλή 1, Τριανδρία, τηλ. 2313 308.611
ΣΧΕΤΙΚΑ