fbpxΔερμιτζάκης: Δεν έπρεπε να κλείσουν τα μαγαζιά με το click away | Economistas.gr
Skip to main content

Δερμιτζάκης: Δεν έπρεπε να κλείσουν τα μαγαζιά με το click away

Δερμιτζάκης: Δεν έπρεπε να κλείσουν τα μαγαζιά με το click away
Αγορές με Click Away/ Φωτογραφία Eurokinissi

Ο καθηγητής μίλησε για το χθεσινό άνοιγμα της αγοράς τονίζοντας πως είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο Μανώλης Δερμιτζάκης υποστήριξε ότι η επαναλειτουργία των καταστημάτων θα βοηθήσει στο να πέσουν τα κρούσματα. Παράλληλα, χαρακτήρισε λανθασμένη την επιλογή της κυβέρνησης να κλείσει τα μαγαζιά που λειτουργούσαν με click away πριν από λίγο καιρό. 

"Ανησυχώ για τη συζήτηση που γίνεται γύρω από το άνοιγμα. Έχουμε χάσει το μήνυμα του ανοίγματος. Το μήνυμα είναι να ανοίξουν οι εξωτερικοί χώροι, ώστε οι συναντήσεις να γίνονται με μεγαλύτερη ασφάλεια, και το δεύτερο είναι να ανοίξουν κάποιες δραστηριότητες ώστε ο πολίτης να εκτονωθεί. Η συζήτηση του γιατί εσύ και όχι εγώ είναι λάθος μήνυμα. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα. Θέλουμε προσεχτικό άνοιγμα. Όσο πιο αργά γίνεται το άνοιγμα αυτό, η αποσυμπίεση είναι πιο μεγάλη. Δεν έπρεπε να κλείσουν τα καταστήματα με το click away", τόνισε αρχικά.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: "Σε ιδανικές συνθήκες θα ήταν καλύτερα να καθόμασταν όλοι μέσα. Αλλά αυτό δε δουλεύει πια. Ψάχνουμε εναλλακτικό μοντέλο που θα επιτρέπει το άνοιγμα. Αν μέρος της εστίασης ήταν ανοιχτό, και δινόταν η δυνατότητα στον κόσμο να βγει έξω οργανωμένα και με την ευθύνη του μαγαζάτορα, θα μοιραζόταν και ο έλεγχος.

Τα καταστήματα άνοιξαν για να μειώσουμε τα κρούσματα, άρα δεν υπάρχει δικαιολογία να κλείσει κάποιος το λιανεμπόριο σε πόλεις που είναι πιο επιβαρυμένες. Λέμε από τη μία ανοίγουμε για να αποσυμπιεστεί η ψυχολογία του κόσμου, και από την άλλη συνδέουμε το άνοιγμα με το επιδημιολογικό φορτίο. Άρα ο κόσμος έχει μπερδευτεί. Δεν είναι ξεκάθαρο ότι ανοίγουμε για να πετύχουμε κάτι διαφορετικό. Δεν ανοίγουμε γιατί μπορούμε να ανοίξουμε. Πρέπει να εστιάσουμε στο πραγματικό  όφελος. Δεν είναι προτεραιότητα το λιανικό εμπόριο, ή οι εκκλησίες. Προτεραιότητα είναι να βγει ο κόσμος στα πάρκα, σε εξωτερικούς χώρους".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μανώλης Δερμιτζάκης: Άνοιγμα της εστίασης σε ανοιχτούς χώρους - Λιανεμπόριο με ραντεβού
Μανώλης Δερμιτζάκης: Άνοιγμα της εστίασης σε ανοιχτούς χώρους - Λιανεμπόριο με ραντεβού
Θετικός στο άνοιγμα της εστίασης και του λιανεμπορίου εμφανίστηκε ο καθηγητής Γενετικής στην Ιατρική Σχολή της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης.
Μανώλης Δερμιτζάκης: Άνοιγμα της εστίασης σε ανοιχτούς χώρους - Λιανεμπόριο με ραντεβού
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Ο Νίκος Χαρδαλιάς και ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης παρουσίασαν όλες τις δυνατότητες του SMS στο 13032, καθώς και τους περιορισμούς για συγκεκριμένα καταστήματα και μετακινήσεις.
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
«Μουδιασμένα» επαναλειτουργεί σήμερα, με τη μέθοδο του click-away, το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη, με αρκετά καταστήματα να παραμένουν κλειστά.
Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
NielsenIQ: Ανοδικός ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο τρίμηνο του 2023
NielsenIQ: Ανοδικός ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο τρίμηνο του 2023
Την ανοδική του πορεία συνεχίζει και το 2023 ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων παρουσιάζοντας στο σύνολό του θετική τάση για το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του +8,2% (στοιχεία YTD έως 02 Απριλίου 2023), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
NielsenIQ: Ανοδικός ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο τρίμηνο του 2023
NielsenIQ: Αύξηση 9,1% του τζίρου του οργανωμένου λιανεμπορίου στο πρώτο τετράμηνο του 2023
NielsenIQ: Αύξηση 9,1% του τζίρου του οργανωμένου λιανεμπορίου στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Την ανοδική του πορεία συνεχίζει το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ.
NielsenIQ: Αύξηση 9,1% του τζίρου του οργανωμένου λιανεμπορίου στο πρώτο τετράμηνο του 2023