fbpxΔερμιτζάκης: Δεν έπρεπε να κλείσουν τα μαγαζιά με το click away | Economistas.gr
Skip to main content

Δερμιτζάκης: Δεν έπρεπε να κλείσουν τα μαγαζιά με το click away

Δερμιτζάκης: Δεν έπρεπε να κλείσουν τα μαγαζιά με το click away
Αγορές με Click Away/ Φωτογραφία Eurokinissi

Ο καθηγητής μίλησε για το χθεσινό άνοιγμα της αγοράς τονίζοντας πως είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο Μανώλης Δερμιτζάκης υποστήριξε ότι η επαναλειτουργία των καταστημάτων θα βοηθήσει στο να πέσουν τα κρούσματα. Παράλληλα, χαρακτήρισε λανθασμένη την επιλογή της κυβέρνησης να κλείσει τα μαγαζιά που λειτουργούσαν με click away πριν από λίγο καιρό. 

"Ανησυχώ για τη συζήτηση που γίνεται γύρω από το άνοιγμα. Έχουμε χάσει το μήνυμα του ανοίγματος. Το μήνυμα είναι να ανοίξουν οι εξωτερικοί χώροι, ώστε οι συναντήσεις να γίνονται με μεγαλύτερη ασφάλεια, και το δεύτερο είναι να ανοίξουν κάποιες δραστηριότητες ώστε ο πολίτης να εκτονωθεί. Η συζήτηση του γιατί εσύ και όχι εγώ είναι λάθος μήνυμα. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα. Θέλουμε προσεχτικό άνοιγμα. Όσο πιο αργά γίνεται το άνοιγμα αυτό, η αποσυμπίεση είναι πιο μεγάλη. Δεν έπρεπε να κλείσουν τα καταστήματα με το click away", τόνισε αρχικά.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: "Σε ιδανικές συνθήκες θα ήταν καλύτερα να καθόμασταν όλοι μέσα. Αλλά αυτό δε δουλεύει πια. Ψάχνουμε εναλλακτικό μοντέλο που θα επιτρέπει το άνοιγμα. Αν μέρος της εστίασης ήταν ανοιχτό, και δινόταν η δυνατότητα στον κόσμο να βγει έξω οργανωμένα και με την ευθύνη του μαγαζάτορα, θα μοιραζόταν και ο έλεγχος.

Τα καταστήματα άνοιξαν για να μειώσουμε τα κρούσματα, άρα δεν υπάρχει δικαιολογία να κλείσει κάποιος το λιανεμπόριο σε πόλεις που είναι πιο επιβαρυμένες. Λέμε από τη μία ανοίγουμε για να αποσυμπιεστεί η ψυχολογία του κόσμου, και από την άλλη συνδέουμε το άνοιγμα με το επιδημιολογικό φορτίο. Άρα ο κόσμος έχει μπερδευτεί. Δεν είναι ξεκάθαρο ότι ανοίγουμε για να πετύχουμε κάτι διαφορετικό. Δεν ανοίγουμε γιατί μπορούμε να ανοίξουμε. Πρέπει να εστιάσουμε στο πραγματικό  όφελος. Δεν είναι προτεραιότητα το λιανικό εμπόριο, ή οι εκκλησίες. Προτεραιότητα είναι να βγει ο κόσμος στα πάρκα, σε εξωτερικούς χώρους".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μανώλης Δερμιτζάκης: Άνοιγμα της εστίασης σε ανοιχτούς χώρους - Λιανεμπόριο με ραντεβού
Μανώλης Δερμιτζάκης: Άνοιγμα της εστίασης σε ανοιχτούς χώρους - Λιανεμπόριο με ραντεβού
Θετικός στο άνοιγμα της εστίασης και του λιανεμπορίου εμφανίστηκε ο καθηγητής Γενετικής στην Ιατρική Σχολή της Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης.
Μανώλης Δερμιτζάκης: Άνοιγμα της εστίασης σε ανοιχτούς χώρους - Λιανεμπόριο με ραντεβού
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Ο Νίκος Χαρδαλιάς και ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης παρουσίασαν όλες τις δυνατότητες του SMS στο 13032, καθώς και τους περιορισμούς για συγκεκριμένα καταστήματα και μετακινήσεις.
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
«Μουδιασμένα» επαναλειτουργεί σήμερα, με τη μέθοδο του click-away, το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη, με αρκετά καταστήματα να παραμένουν κλειστά.
Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
ΙΕΛΚΑ: Χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα αναμένουν το 2022 οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG
ΙΕΛΚΑ: Χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα αναμένουν το 2022 οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG
Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων σε ποσοστό 56% αναμένει χειρότερο οικονομικό αποτέλεσμα ως προς την κερδοφορία της το 2022, ενώ μόλις 11% αναμένει καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα.
ΙΕΛΚΑ: Χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα αναμένουν το 2022 οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, τον Μάιο εφέτος και ανήλθε σε 3,11 δισ. ευρώ, από 2,67 δισ. ευρώ τον Μάιο 2021.
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο εφέτος, καθώς καταγράφηκε μείωση στην πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων.
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο