fbpxΘεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους | Economistas.gr
Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους

Θεσσαλονίκη: Υποτονική η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους
Κίνηση σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης/ Φωτογραφία Eurokinissi

«Μουδιασμένα» επαναλειτουργεί σήμερα, με τη μέθοδο του click-away, το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη, με αρκετά καταστήματα να παραμένουν ωστόσο κλειστά, καθώς «το συγκεκριμένο σύστημα δεν λειτουργεί καλά για ορισμένα προϊόντα, που οι καταναλωτές χρειάζεται να δοκιμάσουν, όπως τα ρούχα ή τα παπούτσια, αλλά κι όταν δεν υπάρχει eshop», όπως επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Παντελής Φιλιππίδης. Υποτονική είναι η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Οι έμποροι της Θεσσαλονίκης, που άνοιξαν τα καταστήματά τους με καθυστέρηση μίας εβδομάδας, σε σχέση με τις περισσότερες περιοχές της χώρας, ευελπιστούν ότι σύντομα θα ισχύσει το «click-inside», επιτρέποντας τις αγορές εντός του καταστήματος πριν από το Πάσχα. 

«Βλέποντας τα επιδημιολογικά στοιχεία και με κάθε σεβασμό στη δημόσια υγεία, θεωρούμε ότι από τη Δευτέρα θα μπορέσουμε να πάμε σε click-inside, γιατί παρά την αύξηση των τεστ ημερησίως, έχουμε βελτίωση της εικόνας», σημειώνει ο κ. Φιλιππίδης, υποστηρίζοντας ότι ούτε το click-inside είναι επαρκές, αλλά χρειάζονται «λύσεις πιο συμβατές με την επιβίωση της αγοράς», όπως η «κανονική» λειτουργία των καταστημάτων, με τους αναγκαίους περιορισμούς σε αριθμό καταναλωτών ανά τετραγωνικό και με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα.

Εν αναμονή των εξελίξεων, το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν διήμερο εντατικής δουλειάς ...πίσω από τη βιτρίνα για πολλούς εμπόρους. Όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Φανή Σ., ιδιοκτήτρια καταστήματος ένδυσης, την τελευταία φορά που τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, στην περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, τα μανεκέν στη βιτρίνα της φορούσαν παλτό και κασκόλ και χρειάστηκε να τα ντύσει με τα ρούχα που επιτάσσει η ανοιξιάτικη σεζόν, αλλά και να οργανωθεί γενικότερα για την υποδοχή των πελατών της, έστω με click-away.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
Ο Νίκος Χαρδαλιάς και ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης παρουσίασαν όλες τις δυνατότητες του SMS στο 13032, καθώς και τους περιορισμούς για συγκεκριμένα καταστήματα και μετακινήσεις.
Οδηγός: Πώς θα λειτουργεί το SMS για τα καταστήματα στο 13032
ΙΕΛΚΑ: Χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα αναμένουν το 2022 οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG
ΙΕΛΚΑ: Χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα αναμένουν το 2022 οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG
Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων σε ποσοστό 56% αναμένει χειρότερο οικονομικό αποτέλεσμα ως προς την κερδοφορία της το 2022, ενώ μόλις 11% αναμένει καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα.
ΙΕΛΚΑ: Χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα αναμένουν το 2022 οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, τον Μάιο εφέτος και ανήλθε σε 3,11 δισ. ευρώ, από 2,67 δισ. ευρώ τον Μάιο 2021.
Αύξηση 16,4% σημείωσε ο τζίρος στις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τον Μάιο
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο εφέτος, καθώς καταγράφηκε μείωση στην πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων.
Πτώση 4,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάιο