fbpxΣτο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής η Αθήνα | Economistas.gr
Skip to main content

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής η Αθήνα

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής η Αθήνα
Φωτογραφία: Shutterstock

Εκπρόσωποι από 147 κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας συμμετείχαν στο φετινό 7ο Travel Trade Athens ,που διοργανώθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ), το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου και λόγω της πανδημίας , πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά.

   Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στη συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε σήμερα, στις δυο μέρες που διήρκεσε, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της Αθήνας.

   Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την «επόμενη μέρα» της τουριστικής βιομηχανίας. Καθώς οι ισχύουσες ταξιδιωτικές συνθήκες δεν επέτρεψαν στους ξένους συμμετέχοντες να επισκεφθούν την Αθήνα κατά τη διάρκεια της διήμερης διοργάνωσης, τα ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό μετατέθηκαν για τον Μάιο και τον Ιούνιο. Στόχος είναι οι φιλοξενούμενοι επαγγελματίες να γνωρίσουν από κοντά τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και τις υποδομές της πόλης για τη διοργάνωση φυσικών συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων τα επόμενα χρόνια στην πρωτεύουσα. Ήδη, πάντως, οι ξένοι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να «περιηγηθούν» μέσα από δύο διαδικτυακές ξεναγήσεις στα σημαντικότερα ιστορικά αξιοθέατα της Αθήνας.

   Επίσης, στο φετινό Travel Trade Athens, δόθηκε έμφαση και στην επιμόρφωση στελεχών του ελληνικού τουρισμού. Σε συνεργασία με μεγάλους διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς πραγματοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημιουργικών workshops, με διαφορετικές θεματικές, στα οποία είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος περισσότερα από 100 στελέχη του τουριστικού κλάδου από την Ελλάδα. Στη συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε σήμερα, μίλησαν ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, ο πρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών Γιάννης Παράσχης, ο Policy Director του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουριστικών Πρακτόρων Tim Fairhust και η πρόεδρος της ΕΑΤΑ, Μελίνα Δασκαλάκη.

   Στην ομιλία του, ο κ. Μπακογιάννης τόνισε, μεταξύ άλλων, τη σημασία της διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας στην προσπάθεια επανάκαμψης του τουριστικού κλάδου, ειδικά σε μία περίοδο που οι επαγγελματίες του Τουρισμού αντιμετωπίζουν τις σκληρές επιπτώσεις της πανδημίας. Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα υποδομής που αυτή την περίοδο εξελίσσονται στην πόλη. «Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Αθηναίων.

   Από την πλευρά του, ο κ. Βασιλάκης, τόνισε ότι «συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να επενδύουμε στην προοπτική και την ελκυστικότητα της Αθήνας. Έναν μοναδικό τόπο να επισκεφτεί κανείς, και πλέον με τα νέα δεδομένα, ολοένα και περισσότερο έναν τόπο για να ζήσει και να εργαστεί». Ακόμη αναφέρθηκε στην υλοποίηση «συντονισμένων ενεργειών που προβάλλουν την πόλη και την εξέλιξη του προϊόντος της, χτίζοντας το κοινό μας μέλλον».

   Στη συνεργασία αναφέρθηκε και ο κ. Παράσχης, ο οποίος τόνισε ότι «στην εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που διανύουμε, συνεχίζουμε και εντείνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας για τη συντονισμένη και ασφαλή επανεκκίνηση των αερομεταφορών και του τουρισμού της πόλης μας».

   Ο κ. Fairhust, υπογράμμισε ότι «η ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση που υιοθέτησε η Αθήνα, καθώς και η σημασία που αποδίδει η Ελλάδα εν γένει στον τουρισμό, θέτουν τις σωστές βάσεις για τη βιώσιμη τουριστική ανάκαμψη και την πλήρη επανεκκίνηση της οικονομίας».

   Τέλος, η κ. Δασκαλάκη ανέφερε ότι «η Αθήνα προετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα επόμενα χρόνια μεγάλα διεθνή συνέδρια, που στο σύνολό τους θα βασίζονται σε βιώσιμες πρακτικές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤτΕ: Τετραπλασιάστηκε στο τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου 2022 η τουριστική κίνηση σε σχέση με το 2021
ΤτΕ: Τετραπλασιάστηκε στο τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου 2022 η τουριστική κίνηση σε σχέση με το 2021
Αύξηση κατά 884,3% τον Απρίλιο του 2022 και κατά 462,7% την περίοδο Ιανουαρίου - Απριλίου 2022 σε σχέση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2021, εμφάνισε η εισερχόμενη τουριστική κίνηση σύμφωνα με τα στοιχεία της Τραπέζης της Ελλάδος.
ΤτΕ: Τετραπλασιάστηκε στο τετράμηνο Ιανουαρίου - Απριλίου 2022 η τουριστική κίνηση σε σχέση με το 2021
Πρόεδρος ΣΕΤΕ (Ρέτσος): Ο τουρισμός το 2022 μπορεί να ξεπεράσει το 2019
Πρόεδρος ΣΕΤΕ (Ρέτσος): Ο τουρισμός το 2022 μπορεί να ξεπεράσει το 2019
Δύσκολη αλλά ελπιδοφόρα χαρακτήρισε την φετινή τουριστική χρονιά ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, από το βήμα της 30ης ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευση του συνδέσμου, που λαμβάνει χώρα στο μουσείο Μπενάκη. Αφού υπογράμμισε ότι και το 2021 ο ελληνικός τουρισμός στάθηκε όρθιος επεσήμανε ότι έχει τις δυνάμεις να βγαίνει νικητής και εν μέσω δυσκολιών.
Πρόεδρος ΣΕΤΕ (Ρέτσος): Ο τουρισμός το 2022 μπορεί να ξεπεράσει το 2019
Τη Μήλο επιλέγουν οι συντάκτες του Conde Nast Traveller για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2022
Τη Μήλο επιλέγουν οι συντάκτες του Conde Nast Traveller για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2022
Τη Μήλο επιλέγουν οι συντάκτες του Conde Nast Traveller για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2022 αποθεώνοντας το νησί της Αφροδίτης για "τους ασβεστώδεις λευκούς βράχους και τα τιρκουάζ νερά της παραλίας στο Σαρακίνικο".
Τη Μήλο επιλέγουν οι συντάκτες του Conde Nast Traveller για τις καλοκαιρινές διακοπές του 2022
Οικονόμου: Παρά τις επάλληλες κρίσεις, το ελληνικό τουριστικό προϊόν αποδεικνύει τη δυναμική του
Οικονόμου: Παρά τις επάλληλες κρίσεις, το ελληνικό τουριστικό προϊόν αποδεικνύει τη δυναμική του
Στη δυναμική πορεία του Τουρισμού αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.
Οικονόμου: Παρά τις επάλληλες κρίσεις, το ελληνικό τουριστικό προϊόν αποδεικνύει τη δυναμική του
Τήνος: Πρώτη θέση στις επιλογές των ανεξερεύνητων νησιών σύμφωνα με το Conde Nast Traveller
Τήνος: Πρώτη θέση στις επιλογές των ανεξερεύνητων νησιών σύμφωνα με το Conde Nast Traveller
Την πρώτη θέση στις επιλογές των ανεξερεύνητων νησιών καταλαμβάνει η Τήνος σύμφωνα με το Conde Nast Traveller.
Τήνος: Πρώτη θέση στις επιλογές των ανεξερεύνητων νησιών σύμφωνα με το Conde Nast Traveller