fbpxΣτο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής η Αθήνα | Economistas.gr
Skip to main content

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής η Αθήνα

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής η Αθήνα
Φωτογραφία: Shutterstock

Εκπρόσωποι από 147 κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας συμμετείχαν στο φετινό 7ο Travel Trade Athens ,που διοργανώθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ), το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου και λόγω της πανδημίας , πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά.

   Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στη συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε σήμερα, στις δυο μέρες που διήρκεσε, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της Αθήνας.

   Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την «επόμενη μέρα» της τουριστικής βιομηχανίας. Καθώς οι ισχύουσες ταξιδιωτικές συνθήκες δεν επέτρεψαν στους ξένους συμμετέχοντες να επισκεφθούν την Αθήνα κατά τη διάρκεια της διήμερης διοργάνωσης, τα ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό μετατέθηκαν για τον Μάιο και τον Ιούνιο. Στόχος είναι οι φιλοξενούμενοι επαγγελματίες να γνωρίσουν από κοντά τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και τις υποδομές της πόλης για τη διοργάνωση φυσικών συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων τα επόμενα χρόνια στην πρωτεύουσα. Ήδη, πάντως, οι ξένοι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να «περιηγηθούν» μέσα από δύο διαδικτυακές ξεναγήσεις στα σημαντικότερα ιστορικά αξιοθέατα της Αθήνας.

   Επίσης, στο φετινό Travel Trade Athens, δόθηκε έμφαση και στην επιμόρφωση στελεχών του ελληνικού τουρισμού. Σε συνεργασία με μεγάλους διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς πραγματοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημιουργικών workshops, με διαφορετικές θεματικές, στα οποία είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος περισσότερα από 100 στελέχη του τουριστικού κλάδου από την Ελλάδα. Στη συνέντευξη Τύπου, που δόθηκε σήμερα, μίλησαν ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, ο πρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών Γιάννης Παράσχης, ο Policy Director του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουριστικών Πρακτόρων Tim Fairhust και η πρόεδρος της ΕΑΤΑ, Μελίνα Δασκαλάκη.

   Στην ομιλία του, ο κ. Μπακογιάννης τόνισε, μεταξύ άλλων, τη σημασία της διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας στην προσπάθεια επανάκαμψης του τουριστικού κλάδου, ειδικά σε μία περίοδο που οι επαγγελματίες του Τουρισμού αντιμετωπίζουν τις σκληρές επιπτώσεις της πανδημίας. Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα υποδομής που αυτή την περίοδο εξελίσσονται στην πόλη. «Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Αθηναίων.

   Από την πλευρά του, ο κ. Βασιλάκης, τόνισε ότι «συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να επενδύουμε στην προοπτική και την ελκυστικότητα της Αθήνας. Έναν μοναδικό τόπο να επισκεφτεί κανείς, και πλέον με τα νέα δεδομένα, ολοένα και περισσότερο έναν τόπο για να ζήσει και να εργαστεί». Ακόμη αναφέρθηκε στην υλοποίηση «συντονισμένων ενεργειών που προβάλλουν την πόλη και την εξέλιξη του προϊόντος της, χτίζοντας το κοινό μας μέλλον».

   Στη συνεργασία αναφέρθηκε και ο κ. Παράσχης, ο οποίος τόνισε ότι «στην εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που διανύουμε, συνεχίζουμε και εντείνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας για τη συντονισμένη και ασφαλή επανεκκίνηση των αερομεταφορών και του τουρισμού της πόλης μας».

   Ο κ. Fairhust, υπογράμμισε ότι «η ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση που υιοθέτησε η Αθήνα, καθώς και η σημασία που αποδίδει η Ελλάδα εν γένει στον τουρισμό, θέτουν τις σωστές βάσεις για τη βιώσιμη τουριστική ανάκαμψη και την πλήρη επανεκκίνηση της οικονομίας».

   Τέλος, η κ. Δασκαλάκη ανέφερε ότι «η Αθήνα προετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα επόμενα χρόνια μεγάλα διεθνή συνέδρια, που στο σύνολό τους θα βασίζονται σε βιώσιμες πρακτικές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Mirror: Η Σκόπελος στις 10 πιο εμβληματικές κινηματογραφικές τοποθεσίες του κόσμου
Mirror: Η Σκόπελος στις 10 πιο εμβληματικές κινηματογραφικές τοποθεσίες του κόσμου
Στη δεκάδα με τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως που ταυτίστηκαν με διαχρονικές κινηματογραφικές επιτυχίες, κατατάσσεται η Σκόπελος σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο και τα social media, την οποία αναδεικνύει σε πρόσφατο άρθρο της η Βρετανική εφημερίδα Mirror.
Mirror: Η Σκόπελος στις 10 πιο εμβληματικές κινηματογραφικές τοποθεσίες του κόσμου
Ανακάμπτει στο 95% ο τουρισμός στην ΕΕ το 2022
Ανακάμπτει στο 95% ο τουρισμός στην ΕΕ το 2022
Τα επίπεδα τουρισμού στην Ευρώπη ανέκαμψαν το 2022 φτάνοντας σχεδόν τα επίπεδα πριν την πανδημία, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.
Ανακάμπτει στο 95% ο τουρισμός στην ΕΕ το 2022
Η Ελλάδα στους 10 κορυφαίους προορισμούς της HOTELBEDS για το 2023
Η Ελλάδα στους 10 κορυφαίους προορισμούς της HOTELBEDS για το 2023
Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των 10 κορυφαίων προορισμών στην πλατφόρμα της HOTELBEDS-την ηγέτιδα δύναμη στην αγορά των «κλινοτραπεζών» διεθνώς. Η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς, καταγράφεται στην πλατφόρμα της HOTELBEDS ήδη από το πρώτο 3μηνο του 2023.
Η Ελλάδα στους 10 κορυφαίους προορισμούς της HOTELBEDS για το 2023
B. Κικίλιας: «Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022»
B. Κικίλιας: «Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022»
Αύξηση κατά 72% παρουσίασαν τα έσοδα τα ταξιδιωτικά έσοδα του φετινού Ιανουαρίου σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά, ενώ οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 86,1%, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμό, Βασίλη Κικίλια.
B. Κικίλιας: «Αυξήσεις σε έσοδα, πτήσεις και επιβάτες σε σχέση με το 2022»
Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023
Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023
Στην πρώτη θέση του απόλυτου αριθμού των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν από φυσικά και διαδικτυακά πρακτορεία της Γαλλίας τον Φεβρουάριο του 2023 βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με το μηνιαίο βαρόμετρο του μεγαλύτερου γαλλικού κλαδικού εντύπου Echo Touristique και της εταιρείας ερευνών Orchestra.
Γαλλία: Η Ελλάδα πρώτη σε τουριστικές πωλήσεις τον Φεβρουάριο 2023
Σημαντικά αυξημένη η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το πρώτο δίμηνο του έτους
Σημαντικά αυξημένη η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το πρώτο δίμηνο του έτους
Aυξημένη κατά 69,9% καταγράφεται η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων Αθήνας- Αττικής το πρώτο δίμηνο του 2023 έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2022, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση με την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού
Σημαντικά αυξημένη η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας το πρώτο δίμηνο του έτους