Σε λειτουργία το Chatbox τεχνητής νοημοσύνης του ΟΑΕΔ

NEWSROOM
Το σήμα του ΟΑΕΔ
Το σήμα του ΟΑΕΔ/ Φωτογραφία Eurokinissi

Στη διάθεση των πολιτών τέθηκε ο Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) τεχνητής νοημοσύνης στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης του Οργανισμού και της συνεχούς ανάπτυξης αμεσότερων, ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση του κοινού.

Οι πολίτες που θα κάνουν χρήση του chatbot θα υποβάλλουν γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και θα τους παρέχεται αυτοματοποιημένη απάντηση κάθε μέρα και όλες τις ώρες (24/7) για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ.

Το νέο εργαλείο υποβοήθησης της επικοινωνίας των πολιτών βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασία γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Πρόκειται για σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων και ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη καταλαβαίνοντας και απαντώντας στα σχόλια και στις ερωτήσεις πού τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ.

Επιπλέον, ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός παρέχει σύντομες και εύστοχες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του χρήστη, ενώ έχει την δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται, ανεξαρτήτως όγκου, προσφέροντας γρήγορες και συνεχώς βελτιωμένες απαντήσεις. Όταν το σύστημα αδυνατεί να δώσει κάποια σύντομη και εύστοχη απάντηση σε ένα ερώτημα, προτείνει πιθανές επόμενες ενέργειες του χρήστη.

Ο Οργανισμός συνεχίζει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, δημιουργώντας νέους και καινοτόμους διαύλους επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους πολίτες και επιχειρήσεις

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ