«Καμπανάκι» για το οδικό δίκτυο Θεσσαλονίκης - Ευζώνων

NEWSROOM
«Καμπανάκι» για το οδικό δίκτυο Θεσσαλονίκης - Ευζώνων
Φώτο: Eurokinissi

Το θέμα της επάρκειας, της ασφάλειας και της καταλληλότητας του οδικού άξονα που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το τελωνείο των Ευζώνων και τα σύνορα με τη Βόρεια Μακεδονία επανέρχεται στην επικαιρότητα, μετά την ενεργοποίηση της Συμφωνίας των Πρεσπών και την αλλαγή του ονόματος της γειτονικής χώρας.

Τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, η απουσία διαχωριστικής νησίδας αλλά και διασύνδεσης με τους παρακείμενους οικισμούς και οι ελλείψεις σε φωτισμό και διαγραμμίσεις είναι ορισμένα από τα ζητήματα που καταγράφονται σε έναν άξονα μήκους 44 χιλιομέτρων, από τον κόμβο της Χαλάστρας μέχρι τους Ευζώνους.

Την κατάσταση αυτή αντιμετωπίζουν καθημερινά οι οδηγοί που κινούνται σε μια περιοχή με μεγάλη κίνηση, δεδομένου ότι πέρσι από τους Ευζώνους πέρασαν οκτώ εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης σε δηλώσεις του σημείωσε πως τα προβλήματα είναι γνωστά εδώ και χρόνια και οι Εύζωνοι είναι πύλη εισόδου και εξόδου επισκεπτών ενώ μεγάλο είναι και το εμπορικό φορτίο που διακινείται μέσω του συγκεκριμένου οδικού δικτύου.

Ο κ. Βεργίδης υπογραμμίζει ότι έχουν γίνει συναντήσεις για το θέμα, τις οποίες διοργάνωσαν τόσο ο Δήμος Παιονίας όσο και η Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και σημειώνει ότι «θα πρέπει τουλάχιστον, αν δοθεί ο δρόμος σε ιδιώτη, μέσα στη σύμβαση να συμπεριλαμβάνεται η υποχρέωση του αναδόχου να φτιάξει το δρόμο, ώστε να γίνει διπλής κατεύθυνσης».

Για την επάρκεια του φωτισμού στον οδικό άξονα διευκρινίζει ότι υπάρχει φωτισμός στους κόμβους, ωστόσο θα πρέπει να κατασκευαστούν και άλλοι δύο ή τρεις ανισόπεδοι κόμβοι ώστε να διασυνδεθούν οι παρακείμενοι οικισμοί με τον δρόμο.

ΣΧΕΤΙΚΑ