Το ΤΒΜ «Νίκη» το οποίο ξεκίνησε την διαδρομή του από το Φρέαρ ΤΒΜ Άλσος Βεΐκου και βρίσκεται στη μέση της διαδρομής μεταξύ των σταθμών Γαλάτσι και Ελικώνος έχει ήδη κατασκευάσει περίπου 1500 μέτρα σήραγγας.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ασφαλείας που λειτουργεί δέκα φορές το δευτερόλεπτο, «προβλέπει» κινδύνους και αποτρέπει ατυχήματα πριν καν υπάρξουν ως ενδεχόμενο.
Ένα νέο ορόσημο, εκείνο των 3 χιλιομέτρων «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, «Γουδή- Άλσος Βεϊκου», περνώντας από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.
Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027»του ΕΣΠΑ, ο εκσυγχρονισμός συρμών και υποδομών της γραμμής Πειραιάς- Κηφισιά του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (Γραμμή 1 του Μετρό), συνολικής δημόσιας δαπάνης 90.382.520 ευρώ.
Το 50%, το μισό της της διαδρομής του, έχει ήδη διανύσει ο ένας από τους δύο μετροπόντικες που κατασκευάζουν για την κοινοπραξία AVAX GHELLA ALSTOM τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Νωρίτερα θα σταματήσουν σήμερα, παραμονή Πρωτοχρονιάς, τα δρομολόγια των μέσων μεταφοράς, όπως συνηθίζεται την εορταστική περίοδο. Τροποποιήσεις και αλλαγές θα γίνουν σήμερα στα τελευταία δρομολόγια τόσο του μετρό όσο και του τραμ.
Ανανεώνεται σταδιακά η εικόνα των σταθμών του Μετρό της Αθήνας, στο πλαίσιο ενός γενικότερου προγράμματος ανακαίνισης του δικτύου, που είναι αυτήν την περίοδο σε εξέλιξη.