ΜΕΤΡΟ

Μετρό

Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση του μετρό προς Ελληνικό και Γλυφάδα -Οι νέοι σταθμοί [χάρτης]

Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση του μετρό της Αθήνας προς το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται και οι επόμενες επεκτάσεις.
NEWSROOM /
ΣΤΑΣΥ

Κοτταράς: Επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 300 εκατ. ευρώ για την επανεκκίνηση του Μετρό και του Τραμ

Το Μετρό και το Τραμ της Αθήνας επανεκκινούν μέσω ενός επενδυτικού προγράμματος έργων που ξεπερνά τα 300 εκατ. ευρώ, δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ Αθανάσιος Κοτταράς.
NEWSROOM /
Γραμμή 4 μετρό

Τέλη του 2029 ολοκληρώνεται η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας -Η πορεία των έργων

Περίπου στα τέλη του 2029 αναμένεται να ολοκληρωθούν τα έργα για την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας για να παραδοθεί στη συνέχεια στους πολίτες, δίνοντας ακόμα περισσότερες επιλογές στις μετακινήσεις τους στον αστικό ιστό.
NEWSROOM /
Κόσμος στο μετρό Θεσσαλονίκης

Mετρό Θεσσαλονίκης: Ξεκινούν σήμερα τα δοκιμαστικά δρομολόγια στην επέκταση της Καλαμαριάς

Ξεκινούν σήμερα τα δοκιμαστικά δρομολόγια στην επέκταση προς την Καλαμαριά του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε ο υφ. Υποδομών, Νίκος Ταχιάος.
NEWSROOM /
Eργάτες πραγματοποιούν ηλεκτροσυγκολλήσεις μέσα στην υπό κατασκευή σήραγγα, της Νέας Γραμμής 4 του μετρό, στο εργοτάξιο της οδού Κατεχάκη -Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στη γραμμή 4 του Μετρό

Το ΤΒΜ «Νίκη» το οποίο ξεκίνησε την διαδρομή του από το Φρέαρ ΤΒΜ Άλσος Βεΐκου και βρίσκεται στη μέση της διαδρομής μεταξύ των σταθμών Γαλάτσι και Ελικώνος έχει ήδη κατασκευάσει περίπου 1500 μέτρα σήραγγας.
NEWSROOM /
Μετρό Θεσσαλονίκης

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το αυτόματο σύστημα «δουλεύει» 10 φορές το δευτερόλεπτο για την ασφάλεια των χρηστών του

Το Μετρό Θεσσαλονίκης διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ασφαλείας που λειτουργεί δέκα φορές το δευτερόλεπτο, «προβλέπει» κινδύνους και αποτρέπει ατυχήματα πριν καν υπάρξουν ως ενδεχόμενο.
NEWSROOM /
Μετρό της Αθήνας

ΑΒΑΞ: «Έπιασε» το 60% της διαδρομής της η «Αθηνά», στη γραμμή 4 του μετρό [εικόνα]

Ένα νέο ορόσημο, εκείνο των 3 χιλιομέτρων «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, «Γουδή- Άλσος Βεϊκου», περνώντας από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.
NEWSROOM /
ilektrikos.jpg

Στο ΕΣΠΑ ο εκσυγχρονισμός συρμών και υποδομών της γραμμής Γραμμής 1 του Mετρό

Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027»του ΕΣΠΑ, ο εκσυγχρονισμός συρμών και υποδομών της γραμμής Πειραιάς- Κηφισιά του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (Γραμμή 1 του Μετρό), συνολικής δημόσιας δαπάνης 90.382.520 ευρώ.
NEWSROOM /
Eργάτες πραγματοποιούν ηλεκτροσυγκολλήσεις μέσα στην υπό κατασκευή σήραγγα, της Νέας Γραμμής 4 του μετρό, στο εργοτάξιο της οδού Κατεχάκη -Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

ΑΒΑΞ: Έτοιμο το 50% της σήραγγας για τον ένα από τους δύο μετροπόντικες της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας

Το 50%, το μισό της της διαδρομής του, έχει ήδη διανύσει ο ένας από τους δύο μετροπόντικες που κατασκευάζουν για την κοινοπραξία AVAX GHELLA ALSTOM τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
NEWSROOM /