Η ελληνική ναυτιλία αποδεικνύει ότι μπορεί να γίνει δύναμη αλλαγής, φέρνοντας στο προσκήνιο τη γυναικεία παρουσία στο ναυτικό επάγγελμα σε έναν παραδοσιακά ανδροκρατούμενο χώρο.
Η ανάκαμψη της ναυτικής απασχόλησης στην Ελλάδα μετά την πανδημία του covid -19 συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό, ενώ την ίδια ώρα το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ) έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της ναυτικής εργασίας αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση του Έλληνα ναυτικού.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αγωνίζεται με την παγκόσμια έλλειψη ναυτικών, η οποία τροφοδοτεί ένα ανησυχητικό μείγμα πλαστών βιογραφικών, ατυχημάτων στη θάλασσα και αυξημένων ναύλων.
Την παράταση για δύο ακόμα έτη, έως τις 31/12/2026, της ανάθεσης στο ΝΑΤ της εκτέλεσης και διεκπεραίωσης των εργασιών επί θεμάτων παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών αποφάσισε ο αρμόδιος Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Παναγιώτης Τσακλόγλου.
Ένα σημαντικό κεφάλαιο για τους Έλληνες ναυτικούς αλλά και τις ναυτιλιακές εταιρείες, αποτελεί πλέον η ψηφιοποίηση του ελληνικού ναυτολογίου, που θα πάρει "σάρκα και οστά" έως το τέλος του 2025, αρχές 2026.
Η ενδυνάμωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Υπουργείου Ναυτιλίας, εξετάστηκε σε συνάντηση εργασίας της πολιτικής ηγεσίας των Υπουργείων Ναυτιλίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Μήνυμα με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας την 30η Σεπτεμβρίου 2021, απηύθυνε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γ.Πλακιωτάκης.