fbpxΓερμανικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης | Economistas.gr Skip to main content

Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης
Φωτό: Shutterstock

Ημερίδα στη Θεσσαλονίκη, με θέμα «Αναβάθμιση υποδομών και σύγχρονες τεχνολογίες τουριστικών μονάδων στην Ελλάδα», διοργανώνει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στις 2 Απριλίου 2019, στο πλαίσιο επιχειρηματικής αποστολής στην Ελλάδα (1 - 4 Απριλίου), όπου θα συμμετάσχουν πέντε γερμανικές εταιρίες του κλάδου, με στόχο την αναζήτηση νέων συνεργασιών.

Σημειώνεται ότι η επιχειρηματική αποστολή αποτελεί μέρος πρωτοβουλίας του υπουργείου Οικονομίας και Ενέργειας της Γερμανίας, για την τόνωση το ελληνογερμανικών σχέσεων στον χώρο της οικονομίας.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, που θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο Mediterranean Palace, οι γερμανικές εταιρίες θα παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ενώ εξειδικευμένοι Έλληνες και Γερμανοί εισηγητές θα αναλύσουν το θεσμικό πλαίσιο, τις δυνατότητες εφαρμογής και τις προοπτικές χρήσης των σχετικών τεχνολογιών στην Ελλάδα. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν B2B συναντήσεις εκπροσώπων των γερμανικών εταιριών με ελληνικές επιχειρήσεις, ως μέρος σειράς δράσεων που υλοποιεί το επιμελητήριο στον τομέα του τουρισμού, ώστε οι δύο χώρες να ανταλλάξουν τεχνογνωσία για ορισμένα από τα βασικότερα ζητήματα του κλάδου.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιο Κελέμη, «παρά τα ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών στην Ελλάδα και τις ευνοϊκές διεθνείς συγκυρίες, δεν παρατηρείται ουσιαστική αύξηση στα τουριστικά έσοδα. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι θα πρέπει να ξεπεραστούν τα όρια του σημερινού μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης, ώστε να επέλθουν καλύτερα αποτελέσματα στην οικονομία.

Γίνεται πλέον αντιληπτό ότι η χώρα θα πρέπει να προσαρμόσει το τουριστικό της προϊόν, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός έντονα διαφοροποιημένου κοινού, με σταθερή παράμετρο την υψηλή προστιθέμενη αξία. Απαραίτητο εργαλείο για την προσαρμογή αυτή, αποτελεί η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, στις οποίες οι σύγχρονοι τουρίστες καταφεύγουν ολοένα και περισσότερο για ενημέρωση και επιλογή προορισμού», σημειώνει ο Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, για να προσθέσει ότι «στην ημερίδα της Θεσσαλονίκης θα παρουσιαστούν τρόποι εκμετάλλευσης των νέων τεχνολογιών, με στόχο, τόσο την προαγωγή του τοπικού τουριστικού προϊόντος, όσο και την ενίσχυση της κερδοφορίας και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων».

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο κ. Manuel Wilke, Head of Special Service του γερμανικού ομίλου TUI, θα παρουσιάσει την εικόνα του προσβάσιμου τουρισμού για άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) και άτομα τρίτης ηλικίας στη Γερμάνια και τις δυνατότητες εφαρμογής αξιόλογων γερμανικών τεχνολογιών και σχεδίων στην Ελλάδα, ανοίγοντας μία συζήτηση για τον προσβάσιμο τουρισμό στην Ελλάδα.

«Ο προσβάσιμος τουρισμός αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία και για την ελληνική οικονομία, καθώς σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η ζήτηση για ταξίδια για ΑμεΑ και άτομα τρίτης ηλικίας στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανέρχεται στα 780 εκ. ταξίδια ετησίως, δημιουργώντας έναν τζίρο εκατοντάδων δις ευρώ», επισημαίνει ο Γιώργος Θεοδωράκης, Business Development Manager του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, προσθέτοντας ότι «στη διάρκεια της ημερίδας, παράλληλα με την παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων για τη ζήτηση που υπάρχει από τη Γερμανία στο συγκεκριμένο θέμα, θα παρουσιαστεί, με βάση ένα πραγματικό παράδειγμα, πώς οικογένειες με παιδιά ΑμεΑ κάνουν διακοπές στην Ελλάδα και τι εμπόδια συναντούν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο ελληνικός τουρισμός κατέκτησε το Βερολίνο
Ο ελληνικός τουρισμός κατέκτησε το Βερολίνο
Στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB αναδείχθηκε ο αναβαθμισμένος διεθνής ρόλος της Ελλάδας στην διαμόρφωση του παγκόσμιου τουρισμού.
Ο ελληνικός τουρισμός κατέκτησε το Βερολίνο
Σημαντική αύξηση απασχόλησης στον τουρισμό
Σημαντική αύξηση απασχόλησης στον τουρισμό
Ο τουρισμός είναι ο τομέας που τροφοδοτεί την ελληνική οικονομία, όπως επιβεβαιώνεται στα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τους βραχυχρόνιους δείκτες απασχόλησης, ωρών εργασίας και αμοιβών.
Σημαντική αύξηση απασχόλησης στον τουρισμό
ΙΝΣΕΤΕ: Τα συν και τα πλην του ελληνικού τουρισμού
ΙΝΣΕΤΕ: Τα συν και τα πλην του ελληνικού τουρισμού
Ποια είναι τα βασικά συμπεράσματα μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ με τίτλο: “Αξιολόγηση του brand «Ελλάδα» και σύγκριση με τον ανταγωνισμό στη Νότια Ευρώπη βάσει της εμπειρίας των τουριστών”.
ΙΝΣΕΤΕ: Τα συν και τα πλην του ελληνικού τουρισμού