fbpxΤα ελληνικά νησιά κερδίζουν το διεθνές τουριστικό ενδιαφέρον | Economistas.gr Skip to main content

Τα ελληνικά νησιά κερδίζουν το διεθνές τουριστικό ενδιαφέρον

Τα ελληνικά νησιά κερδίζουν το διεθνές τουριστικό ενδιαφέρον
Φώτο: Shutterstock

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επικοινωνιακή δράση της Marketing Greece, με στόχο την ανάδειξη των ελλληνικών προορισμών στις "αγορές του κόσμου". Αυτή τη φορά ανακοίνωσε ότι η Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στο Βόρειο Αιγαίο και «χαρτογράφησε» την έντονη προσωπικότητα των προορισμών και δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο για κάθε έναν από αυτούς, αποτυπώνοντας τη μοναδικότητα τους.

Με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου για την ελκυστικότερη προβολή των εμπειριών των προορισμών, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας τους αλλά και την αύξηση της μέσης ημερήσιας δαπάνης του ταξιδιωτικού κοινού, αναδείχθηκαν οι εμπειρίες της Ικαρίας, της Λέσβου, της Σάμου, της Χίου και της Λήμνου.

Οι πρωταγωνιστές της εν λόγω δράσης επισκέφτηκαν ανεξερεύνητες παραλίες, έζησαν σαν ντόπιοι στα νησιά, γεύτηκαν την τοπική γαστρονομία, ενώ απόλαυσαν θαλάσσια σπορ. Με περισσότερα από 9 εκατομμύρια "Social Media Reach και 1.730.000 Video Views" οι προορισμοί του Βορείου Αιγαίου κατάφεραν να κερδίσουν τον ενδιαφέρον των χρηστών, ενώ ήδη υλοποιείται πρόγραμμα προβολής σε στοχευμένες αγορές εξωτερικού.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece και είναι στη διάθεση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων του Βορείου Αιγαίου για αξιοποίηση του σε ενέργειες προβολής και προώθησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοσιογράφοι από 8 χώρες διαφημίζουν τον ελληνικό τουρισμό
Δημοσιογράφοι από 8 χώρες διαφημίζουν τον ελληνικό τουρισμό
Δημοσιογράφοι από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες,επισκέπτονται την Ελλάδα προκειμένου να παρουσιάσουν δημοφιλείς αλλά και λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς στο κοινό των χωρών τους.
Δημοσιογράφοι από 8 χώρες διαφημίζουν τον ελληνικό τουρισμό
Ενισχύονται οι τουριστικές σχέσεις Ελλάδας - Κίνας
Ενισχύονται οι τουριστικές σχέσεις Ελλάδας - Κίνας
Ελλάδα και Κίνα έχουν αναπτύξει ιστορικά καλές σχέσεις και έχουν επιλυθεί σημαντικά προβλήματα για την προσέλκυση των τουριστών με αποτέλεσμα η χώρα μας να βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση για την προσέλκυση ενδιαφέροντος από την ασιατική χώρα.
Ενισχύονται οι τουριστικές σχέσεις Ελλάδας - Κίνας
Η Ελλάδα πρώτη στις προτιμήσεις των Αυστριακών
Η Ελλάδα πρώτη στις προτιμήσεις των Αυστριακών
H Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση ως δημοφιλέστερος θερινός κοντινός και μεσαίας απόστασης προορισμός και ακολουθούν η Ισπανία και η Τουρκία.
Η Ελλάδα πρώτη στις προτιμήσεις των Αυστριακών
Η Αν. Γερμανία έρχεται πιο κοντά στα ελληνικά νησιά
Η Αν. Γερμανία έρχεται πιο κοντά στα ελληνικά νησιά
Πιο κοντά στα ελληνικά νησιά έρχονται οι Ανατολικογερμανοί, καθώς από το 2020 αρχίζουν πάλι οι πτήσεις τσάρτερ από τo κοινό αεροδρόμιο Ερφούρτης και Βαϊμάρης προς Κρήτη και Ρόδο, γράφει η εφημερίδα Die Welt.
Η Αν. Γερμανία έρχεται πιο κοντά στα ελληνικά νησιά
Ποιοι τουρίστες και που ξοδεύουν τα περισσότερα στην Ελλάδα
Ποιοι τουρίστες και που ξοδεύουν τα περισσότερα στην Ελλάδα
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 81,9% των επισκέψεων, το 86,2% διανυκτερεύσεων και το 88,1% των εσόδων από τον εισερχόμενο τουρισμό κατευθύνθηκε κυρίως σε 5 Περιφέρειες και συγκεκριμένα σε Νότιο Αιγαίο, Κρήτη, Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Ιόνια Νησιά.
Ποιοι τουρίστες και που ξοδεύουν τα περισσότερα στην Ελλάδα
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ελληνικοί προορισμοί φέτος
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ελληνικοί προορισμοί φέτος
Οι περιοχές που πρωταγωνιστούν στις ελεύσεις ξένων επισκεπτών στην Ελλάδα, την εφετινή τουριστική περίοδο και βλέπουν να αναδεικνύονται στους κορυφαίους προορισμούς.
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ελληνικοί προορισμοί φέτος