fbpxNielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου για το 9μηνο | Economistas.gr
Skip to main content

Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου για το 9μηνο

Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου για το 9μηνο
Αλλάζει το καθεστώς για τα επιδόματα / Φωτογραφία: SOOC

Θετικά σε αξία κινήθηκε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου σε καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη (εξαιρούμενων των νησιών), σε ποσοστό +4,4%, κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019.

Αυτό έδειξαν τα στοιχεία τρέχοντος έτους έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%.

Σύμφωνα με τη Nielsen, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός, κλπ) αναπτύσσονται κατά +6,4%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης, παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2%, αντίστοιχα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λιανεμπόριο: Πήραν τα πάνω τους οι πωλήσεις τον Οκτώβριο
Λιανεμπόριο: Πήραν τα πάνω τους οι πωλήσεις τον Οκτώβριο
Αύξηση 7,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Οκτώβριο εφέτος, καθώς μόνο σε δύο από τις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων οι πωλήσεις είχαν αρνητικό πρόσημο.
Λιανεμπόριο: Πήραν τα πάνω τους οι πωλήσεις τον Οκτώβριο
Φάρμακα και καλλυντικά ανέβασαν το λιανεμπόριο
Φάρμακα και καλλυντικά ανέβασαν το λιανεμπόριο
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε αύξηση 4,1% τον Νοέμβριο 2019 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Φάρμακα και καλλυντικά ανέβασαν το λιανεμπόριο
Ο κορωνοϊός άλλαξε το τοπίο στο λιανεμπόριο
Ο κορωνοϊός άλλαξε το τοπίο στο λιανεμπόριο
Διψήφιο ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις σε αξία. Σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε αξία σε πέντε κατηγορίες προϊόντων. Τι συμβαίνει παγκοσμίως.
Ο κορωνοϊός άλλαξε το τοπίο στο λιανεμπόριο
Nielsen: Οι νέες τάσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Nielsen: Οι νέες τάσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Αύξηση του συνολικού τζίρου στην κρίση του κορωνοϊού. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης
Nielsen: Οι νέες τάσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Αλμα 12,6% στις πωλήσεις λιανεμπορίου το πεντάμηνο
Αλμα 12,6% στις πωλήσεις λιανεμπορίου το πεντάμηνο
Στο 24% η θετική τάση στις κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης. Σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς τον Μάιο.
Αλμα 12,6% στις πωλήσεις λιανεμπορίου το πεντάμηνο
Βούλιαξε το λιανεμπόριο τον Απρίλιο-Ποιοι κλάδοι άγγιξαν πάτο
Βούλιαξε το λιανεμπόριο τον Απρίλιο-Ποιοι κλάδοι άγγιξαν πάτο
Μόνον από τα σούπερ μάρκετ έκαναν αγορές οι Έλληνες καταναλωτές τον Απρίλιο εφέτος, δεύτερο μήνα του lockdown, στα οποία καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων κατά 6,2%.
Βούλιαξε το λιανεμπόριο τον Απρίλιο-Ποιοι κλάδοι άγγιξαν πάτο