fbpxΠώς η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού | Economistas.gr
Skip to main content

Πώς η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού

Πώς η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού
Η Σκύρος στους κερδισμένους της τουριστικής σεζόν / Φωτο: Shutterstock

Με όχημα τον εγχώριο τουρισμό η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν καθώς οι πληρότητες των καταλυμάτων κινήθηκαν στα επίπεδα του 80%.

«Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη», ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος, ενώ ο αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός, τόνισε ότι σταθερός στόχος είναι «η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας», ενώ στάθηκε στην άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας». Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, «το αποτέλεσμα της καμπάνιας μας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό που στοχεύαμε 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα».

Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό που ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τους Λειψούς προτείνει για διακοπές στην Ελλάδα σουηδικό περιοδικό
Τους Λειψούς προτείνει για διακοπές στην Ελλάδα σουηδικό περιοδικό
Στις πρώτες θέσεις σε λίστα άρθρου για την Ελλάδα εμφανίζονται οι Λειψοί στην ιστοσελίδα του Vagabond, του δημοφιλέστερου ταξιδιωτικού περιοδικού της Σουηδίας.
Τους Λειψούς προτείνει για διακοπές στην Ελλάδα σουηδικό περιοδικό
Γερμανικός Τύπος: Μόλις 3-4 δισ. τα τουριστικά έσοδα στην Ελλάδα
Γερμανικός Τύπος: Μόλις 3-4 δισ. τα τουριστικά έσοδα στην Ελλάδα
Ο Γερμανικός Τύπος αναφέρεται στην εκτίναξη των κρουσμάτων και τη μέτρια τουριστική περίοδο στην Ελλάδα. «Η πανδημία πάει την Ελλάδα πίσω» τιτλοφορείται η ανταπόκριση της Rheinische Post.
Γερμανικός Τύπος: Μόλις 3-4 δισ. τα τουριστικά έσοδα στην Ελλάδα
Συνάντηση Θεοχάρη - TUI: Αισιοδοξία για την τουριστική ζήτηση το 2021
Συνάντηση Θεοχάρη - TUI: Αισιοδοξία για την τουριστική ζήτηση το 2021
Ο κ. Θεοχάρης τόνισε τη στρατηγική προτεραιότητα της επέκτασης της τουριστικής περιόδου για την επόμενη σεζόν, σημειώνοντας ότι το καθολικό Πάσχα του 2021 αποτελεί μια ευκαιρία να αρχίσει η περίοδος στα μέσα Μαρτίου.
Συνάντηση Θεοχάρη - TUI: Αισιοδοξία για την τουριστική ζήτηση το 2021
Ερευνα ΙΝΣΕΤΕ: Ο χάρτης του τουρισμού στην Ελλάδα το 2019
Ερευνα ΙΝΣΕΤΕ: Ο χάρτης του τουρισμού στην Ελλάδα το 2019
Το 2019, η δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια αυξήθηκε στην πλειονότητα των Περιφερειών, παρά τη μείωση της μέσης διάρκειας παραμονής, λόγω της αύξησης της δαπάνης ανά διανυκτέρευση.
Ερευνα ΙΝΣΕΤΕ: Ο χάρτης του τουρισμού στην Ελλάδα το 2019
Υπ. Τουρισμού: Πέντε προτάσεις για ένα βιώσιμο και ανθεκτικό τουριστικό τομέα
Υπ. Τουρισμού: Πέντε προτάσεις για ένα βιώσιμο και ανθεκτικό τουριστικό τομέα
Η επιστροφή στα επίπεδα του 2019, όσον αφορά στις αφίξεις τουριστών, θα διαρκέσει από 2½ έως 4 χρόνια, εκτιμά ο υπουργός Τουρισμού Χ. Θεοχάρης.
Υπ. Τουρισμού: Πέντε προτάσεις για ένα βιώσιμο και ανθεκτικό τουριστικό τομέα
Βούλιαξε ο τζίρος στις επιχειρήσεις καταλυμάτων
Βούλιαξε ο τζίρος στις επιχειρήσεις καταλυμάτων
Στο σύνολο των επιχειρήσεων του κλάδου υπηρεσιών εστίασης, ο κύκλος εργασιών το β' τρίμηνο 2020 ανήλθε σε 592.729.473 ευρώ, σημειώνοντας μείωση 59% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο 2019.
Βούλιαξε ο τζίρος στις επιχειρήσεις καταλυμάτων