fbpxMarketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα | Economistas.gr
Skip to main content

Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα

Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα
Φωτογραφία: Shutterstock

To πλήθος των υπαίθριων δραστηριοτήτων που προσφέρει η Ελλάδα όλο τον χρόνο, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα το μεγαλείο της φύσης των νησιών, των βουνών και της ενδοχώρας , αναδεικνύει η νέα καμπάνια της Marketing Greece "Outdoor Activities" τοποθετώντας την χώρα μας στον χάρτη της συνεχώς αυξανόμενης τάσης για υπαίθριες δραστηριότητες.

Στόχος της καμπάνιας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις του ταξιδιώτη, ο οποίος επηρεασμένος από το καινούριο περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί, αλλάζει πλέον συνήθειες και αναδιαμορφώνει τις επιλογές του. Στο προσκήνιο των νέων συνηθειών πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει η ανάγκη να νιώθει κανείς ασφαλής, διατηρώντας ταυτόχρονα τις κοινωνικές αποστάσεις και διεκδικώντας περισσότερο «χώρο» για τον ίδιο και τον συνταξιδιώτη του. Παράλληλα, η επαφή με τη φύση επαναξιολογείται δίνοντας βαρύτητα στα θετικά συναισθήματα που αυτή προκαλεί όπως η ευτυχία, η χαρά και η ελευθερία. Το ενδιαφέρον για το ταξίδια περιπέτειας (adventure travel) αυξάνεται συνεχώς ενώ η αναζήτηση εμπειριών που αναδεικνύουν το τοπικό στοιχείο συνεχίζουν να αποτελούν ζητούμενο.

Με όχημα ένα video που φέρει τον τίτλο,«Greece | A passion for the great outdoors» πλάνα με στιγμές ηρεμίας και αναζωογόνησης στην ελληνική φύση η καμπάνια επικοινωνίας της Marketing Greece, προσκαλεί το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό σε ένα υπαίθριο φεστιβάλ δράσης και χαλάρωσης. Τέλος για τις ανάγκες της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί ένα "dedicated campaign page" που αναλαμβάνει να ξεναγήσει τον ταξιδιώτη στον κόσμο των ελληνικών υπαίθριων δραστηριοτήτων (outdoor activities) μέσα από πρωτότυπο οπτικοακουστικό περιεχόμενο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η TUI «βλέπει» ανάκαμψη του τουρισμού φέτος
Η TUI «βλέπει» ανάκαμψη του τουρισμού φέτος
Eχει 2,8 εκατομμύρια κρατήσεις για το καλοκαίρι. Φέτος οι κρατήσεις θα γίνουν πολύ πιο κοντά στην ημερομηνία αναχώρησης. Η πρόοδος του βρετανικού εμβολιαστικού προγράμματος αναμένεται να συμβάλει στις κρατήσεις, σύμφ
Η TUI «βλέπει» ανάκαμψη του τουρισμού φέτος
Αχτίδα αισιοδοξίας για τον τουρισμό το 2021
Αχτίδα αισιοδοξίας για τον τουρισμό το 2021
«H αίσθησή μου είναι ότι το 2021 θα είναι καλύτερο από το 2020. Φέτος έχουμε εμβόλια και rapid test, εργαλεία πολύ σημαντικά», τονίζει ο Χ. Θεοχάρης.
Αχτίδα αισιοδοξίας για τον τουρισμό το 2021
Θεοχάρης: Αυτές θα είναι οι προϋποθέσεις για να ταξιδέψει κανείς στη χώρα μας
Θεοχάρης: Αυτές θα είναι οι προϋποθέσεις για να ταξιδέψει κανείς στη χώρα μας
Tο πιστοποιητικό θα έχει το όνομα του κατόχου, ενοποιημένο με την ημερομηνία που έλαβε το εμβόλιο αλλά και τη λήξη του.
Θεοχάρης: Αυτές θα είναι οι προϋποθέσεις για να ταξιδέψει κανείς στη χώρα μας
Κίνδυνος για τις τουριστικές εγκαταστάσεις από την κλιματική αλλαγή
Κίνδυνος για τις τουριστικές εγκαταστάσεις από την κλιματική αλλαγή
Το 90% των τουριστικών εγκαταστάσεων της χώρας μας που βρίσκονται δίπλα στη θάλασσα, θα αντιμετωπίσει τεράστια προβλήματα το 2050.
Κίνδυνος για τις τουριστικές εγκαταστάσεις από την κλιματική αλλαγή
Υπαίθριες δραστηριότητες: Πώς μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού
Υπαίθριες δραστηριότητες: Πώς μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού
Πρωταγωνιστικό ρόλο στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας διεκδικούν οι υπαίθριες δραστηριότητες (Outdoor Activities), που αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς
Υπαίθριες δραστηριότητες: Πώς μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού