fbpxMarketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα | Economistas.gr
Skip to main content

Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα

Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα
Φωτογραφία: Shutterstock

To πλήθος των υπαίθριων δραστηριοτήτων που προσφέρει η Ελλάδα όλο τον χρόνο, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα το μεγαλείο της φύσης των νησιών, των βουνών και της ενδοχώρας , αναδεικνύει η νέα καμπάνια της Marketing Greece "Outdoor Activities" τοποθετώντας την χώρα μας στον χάρτη της συνεχώς αυξανόμενης τάσης για υπαίθριες δραστηριότητες.

Στόχος της καμπάνιας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις του ταξιδιώτη, ο οποίος επηρεασμένος από το καινούριο περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί, αλλάζει πλέον συνήθειες και αναδιαμορφώνει τις επιλογές του. Στο προσκήνιο των νέων συνηθειών πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει η ανάγκη να νιώθει κανείς ασφαλής, διατηρώντας ταυτόχρονα τις κοινωνικές αποστάσεις και διεκδικώντας περισσότερο «χώρο» για τον ίδιο και τον συνταξιδιώτη του. Παράλληλα, η επαφή με τη φύση επαναξιολογείται δίνοντας βαρύτητα στα θετικά συναισθήματα που αυτή προκαλεί όπως η ευτυχία, η χαρά και η ελευθερία. Το ενδιαφέρον για το ταξίδια περιπέτειας (adventure travel) αυξάνεται συνεχώς ενώ η αναζήτηση εμπειριών που αναδεικνύουν το τοπικό στοιχείο συνεχίζουν να αποτελούν ζητούμενο.

Με όχημα ένα video που φέρει τον τίτλο,«Greece | A passion for the great outdoors» πλάνα με στιγμές ηρεμίας και αναζωογόνησης στην ελληνική φύση η καμπάνια επικοινωνίας της Marketing Greece, προσκαλεί το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό σε ένα υπαίθριο φεστιβάλ δράσης και χαλάρωσης. Τέλος για τις ανάγκες της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί ένα "dedicated campaign page" που αναλαμβάνει να ξεναγήσει τον ταξιδιώτη στον κόσμο των ελληνικών υπαίθριων δραστηριοτήτων (outdoor activities) μέσα από πρωτότυπο οπτικοακουστικό περιεχόμενο.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρόδος: Θετικό το πρόσημο στην τουριστική κίνηση του νησιού, παρά τις δασικές πυρκαγιές του Ιουλίου
Ρόδος: Θετικό το πρόσημο στην τουριστική κίνηση του νησιού, παρά τις δασικές πυρκαγιές του Ιουλίου
Θετικό είναι το πρόσημο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στο νησί της Ρόδου το διάστημα από την 1η Μαρτίου έως και τις 20 Αυγούστου, παρά τις δασικές πυρκαγιές του Ιουλίου που έπληξαν το νησί, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Ρόδος: Θετικό το πρόσημο στην τουριστική κίνηση του νησιού, παρά τις δασικές πυρκαγιές του Ιουλίου
FedHATTA: Ανησυχία για τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας στον τουρισμό
FedHATTA: Ανησυχία για τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας στον τουρισμό
Την έντονη ανησυχία της εκφράζει η ομοσπονδία τουριστικών πρακτόρων της Ελλάδας, FedHATTA, για την εξέλιξη της κακοκαιρίας Daniel, η οποία πλήττει πολλούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, έχοντας προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των τουριστών
FedHATTA: Ανησυχία για τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας στον τουρισμό
Marketing Greece: Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό
Marketing Greece: Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό
Το μεγάλο χάσμα που παρατηρείται στην σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό αποτύπωσε σήμερα το workshop με τίτλο: «Πολιτισμός & Τουρισμός: Ένα βήμα πιο κοντά» που διοργάνωσε η Marketing Greece σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων.
Marketing Greece: Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό