fbpxΕΕΕ: Σημαντική η απόφαση για την ασφάλεια των καυσίμων | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΕΕ: Σημαντική η απόφαση για την ασφάλεια των καυσίμων

ΕΕΕ: Σημαντική η απόφαση για την ασφάλεια των καυσίμων
Φωτο: Shutterstock

Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χαιρετίζει θερμά την απόφαση της 100ης Συνόδου της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (Maritime Safety Committee - MSC 100) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (UN IMO), να επιβεβαιώσει την αποκλειστική αρμοδιότητά της στα ζητήματα ασφάλειας των καυσίμων των πλοίων και να δρομολογήσει ενέργειες που στοχεύουν στην αντιμετώπισή τους, καθώς αυτά αναμένεται να γίνουν πιο έντονα από 1.1.2020 μετά την εφαρμογή του νέου, παγκόσμιου ορίου του θείου στα ναυτιλιακά καύσιμα.

«Ευελπιστούμε ότι, τόσο τα υπάρχοντα προβλήματα, όσο και όποια τυχόν προκύψουν από τα νέα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ναυτιλιακά καύσιμα, αυτά που θα παραχθούν κυρίως μέσω ανάμειξης (fuel blends), θα αντιμετωπιστούν κατάλληλα και αποτελεσματικά, στο πλαίσιο της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του ΙΜΟ», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θεόδωρος Βενιάμης.

Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η συζήτηση αναμένεται να επικεντρωθεί στον ΙΜΟ στα ασταθή και μη ασφαλή καύσιμα με χαμηλότερα σημεία ανάφλεξης από το ελάχιστο απαιτούμενο.

«Επιτελώντας τον θεσμικό της ρόλο στο ακέραιο, η ΕΕΕ θα συνεχίσει να συνεισφέρει ουσιωδώς στοχεύοντας στην έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων που αποτελούν πραγματική και τεράστια απειλή για τα πληρώματα και τις μηχανές των πλοίων και, κατά συνέπεια, για το θαλάσσιο περιβάλλον, ώστε να επιτευχθεί η ασφαλέστερη και ομαλότερη δυνατή μετάβαση στη χρήση νέων καυσίμων, χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο για όλη τη ναυτιλιακή βιομηχανία», ολοκλήρωσε ο κ. Βενιάμης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα μείωση στη χωρητικότητα του εμπορικού στόλου
Νέα μείωση στη χωρητικότητα του εμπορικού στόλου
Η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο ενισχύθηκε κατά 0,9% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ενώ η ολική χωρητικότητα σε πλοία 100 ΚΟΧ και άνω μειώθηκε κατά 2,4%.
Νέα μείωση στη χωρητικότητα του εμπορικού στόλου
Γ. Πλακιωτάκης: Ανάπτυξη και επενδύσεις για τη ναυτιλία
Γ. Πλακιωτάκης: Ανάπτυξη και επενδύσεις για τη ναυτιλία
Επίτιμο μέλος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς αναγορεύτηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννης Πλακιωτάκης, μετά από ομόφωνη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του επιμελητηρίου.
Γ. Πλακιωτάκης: Ανάπτυξη και επενδύσεις για τη ναυτιλία
Νέα μείωση στον όγκο του ελληνικού στόλου
Νέα μείωση στον όγκο του ελληνικού στόλου
Αύξηση 1,1% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιούλιο εφέτος, ενώ η ολική χωρητικότητα παρουσίασε μείωση 0,4% σε σύγκριση με το 2018.
Νέα μείωση στον όγκο του ελληνικού στόλου
Στουρνάρας: Αύξηση 20% στα έσοδα της ναυτιλίας σε 4 χρόνια
Στουρνάρας: Αύξηση 20% στα έσοδα της ναυτιλίας σε 4 χρόνια
Αύξηση κατά 20% εμφανίζουν τα έσοδα από την ναυτιλία τα τελευταία τέσσερα χρόνια, παρά την επιβολή των capital controls το 2015, σύμφωνα με τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος.
Στουρνάρας: Αύξηση 20% στα έσοδα της ναυτιλίας σε 4 χρόνια
Ακτοπλοϊκές: Προβληματισμός για το νέο ναυτιλιακό καύσιμο
Ακτοπλοϊκές: Προβληματισμός για το νέο ναυτιλιακό καύσιμο
Οι διοικήσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι οποίες στα περισσότερα πλοία τους ήδη χρησιμοποιούν το νέο καύσιμο πριν από τη νέα χρονιά, δεν αποκλείουν μία πιθανή αύξηση της τιμής τού ακτοπλοϊκού εισιτηρίου από 7 έως 10% το αμέσως προσεχές διάστημα.
Ακτοπλοϊκές: Προβληματισμός για το νέο ναυτιλιακό καύσιμο