fbpxMarketing Greece: Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό | Economistas.gr
Skip to main content

Marketing Greece: Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό

Marketing Greece: Η Ελλάδα βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό
Shutterstock: rawf8

Το μεγάλο χάσμα που παρατηρείται στην σύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό αποτύπωσε σήμερα το workshop με τίτλο: «Πολιτισμός & Τουρισμός: Ένα βήμα πιο κοντά» που διοργάνωσε η Marketing Greece σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων. Μπορεί η Ελλάδα να είναι το 5ο ισχυρότερο brand του κόσμου στον τουρισμό, να κατέχει την 3η θέση στο μοντέλο ήλιος–θάλασσα και την 8η στον θαλάσσιο τουρισμό, ωστόσο βρίσκεται εκτός δεκάδας στον πολιτιστικό τουρισμό, σημείωσε η Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος της Marketing Greece.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι επισκέπτες της Ελλάδας δεν έρχονται για τον πολιτισμό της. Είναι χαρακτηριστικό ότι την Μύκονο κάθε χρόνο που την επισκέπτονται 2,5 εκατομμύρια επισκέπτες από αυτούς μόλις 180.000 επισκέπτονται την γετονική Δήλο, ανάφερε από το βήμα της εκδήλωσης ο Δημήτρης Αθανασούλης, διευθυντής Εφορείας Αρχαιοτήτων Κυκλάδων, ΥΠΠΟ.

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι τα περιθώρια για τη σύνδεση των δυο κόσμων, του τουρισμού και του πολιτισμού, είναι πολύ μεγάλα, γεγονός που πρέπει να προβληματίσει τους εμπλεκόμενους φορείς γιατί υπάρχει αυτό το χάσμα, όπως τονίστηκε. «Οραματιζόμαστε έναν τουρισμό με βαθιά πολύπλευρη πολιτιστική εμπειρία και όχι απλά να εντάξουμε τον πολιτισμό στο τουριστικό προϊόν», τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Δρέττα.

Από την πλευρά του ο κ. Αθανασούλης υπογράμμισε ότι πλέον οι δράσεις μπορεί να εκκινήσουν από χαμηλά και να φτάσουν στα ψηλότερα κλιμάκια της δημόσιας διοίκησης. Παράλληλα έκανε λόγο για την ανάγκη σύγκλισης της νοοτροπίας μεταξύ αρχαιολόγων και επιχειρηματιών. Όπως είπε, πολιτισμός δεν είναι μόνο τα μουσεία, είναι και η χώρα της Μυκόνου και γενικότερα η κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική, που όπως τονίστηκε θα πρέπει αυτή να προφυλλαχθεί από την υπερδόμηση. Στο σημείο αυτό η πρόεδρος του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου, στηλίτευσε την την άναρχη δόμηση στις Κυκλάδες και την παρακώλυση διαδικασιών από τοπικά συμφέροντα ζητώντας ωστόσο χωροταξικό σχεδιασμό και μελέτη της φέρουσας ικανότητας των προορισμών, ανά την Ελλάδα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα
Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα
Η νέα καμπάνια της Marketing Greece "Outdoor Activities" τοποθετεί την χώρα μας στον χάρτη της συνεχώς αυξανόμενης τάσης για υπαίθριες δραστηριότητες.
Marketing Greece: Νέα καμπάνια για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα
Νέα πρωτοβουλία της Marketing Greece για την βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών
Νέα πρωτοβουλία της Marketing Greece για την βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών
Το όραμά της για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνει η Marketing Greece μέσα από τη νέα της πρωτοβουλία "Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today" και με όχημα τη δημιουργικότητα Ελλήνων Content Creators θέτει το responsible travel και τη βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών σε πρώτο πλάνο.
Νέα πρωτοβουλία της Marketing Greece για την βιωσιμότητα των ελληνικών προορισμών
Προβλέψεις για ύφεση της γερμανικής οικονομίας από κορυφαία ινστιτούτα -Επιστροφή στην ανάπτυξη από το 2024
Προβλέψεις για ύφεση της γερμανικής οικονομίας από κορυφαία ινστιτούτα -Επιστροφή στην ανάπτυξη από το 2024
Με ύφεση θα ολοκληρωθεί το έτος για τη γερμανική οικονομία, εκτιμούν τα κορυφαία οικονομικά ινστιτούτα της χώρας, αναθεωρώντας την εαρινή τους εκτίμηση κατά 0,9 μονάδες στο -0,6%.
Προβλέψεις για ύφεση της γερμανικής οικονομίας από κορυφαία ινστιτούτα -Επιστροφή στην ανάπτυξη από το 2024
Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής: Οι φυσικές καταστροφές απειλούν την επίτευξη των στόχων για πλεόνασμα και ανάπτυξη
Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής: Οι φυσικές καταστροφές απειλούν την επίτευξη των στόχων για πλεόνασμα και ανάπτυξη
Συνέπειες στα δημοσιονομικά μεγέθη εκτιμά ότι θα έχουν οι φυσικές καταστροφές το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής στην έκθεσή του για το Β' τρίμηνο του 2023.
Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής: Οι φυσικές καταστροφές απειλούν την επίτευξη των στόχων για πλεόνασμα και ανάπτυξη
Μαρινάκης: Δεν τίθεται ζήτημα αύξησης των φορολογικών συντελεστών
Μαρινάκης: Δεν τίθεται ζήτημα αύξησης των φορολογικών συντελεστών
Διευκρινίσεις για το αν υπάρχει προοπτική να επιβληθούν νέοι φόροι στις ατομικές επιχειρήσεις, έδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, τονίζοντας ότι σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει γενικότερα θέμα αύξησης φορολογικών συντελεστών.
Μαρινάκης: Δεν τίθεται ζήτημα αύξησης των φορολογικών συντελεστών
Ιταλία: Ξεκινά από 1ης Οκτωβρίου στα ιταλικά σούπερ μάρκετ τρίμηνη μείωση τιμών της τάξης του 10% σε είδη πρώτης ανάγκης
Ιταλία: Ξεκινά από 1ης Οκτωβρίου στα ιταλικά σούπερ μάρκετ τρίμηνη μείωση τιμών της τάξης του 10% σε είδη πρώτης ανάγκης
Η ιταλική κυβέρνηση θα υπογράψει σήμερα συμφωνία με ενώσεις παραγωγών και με σούπερ μάρκετ της χώρας με στόχο την μείωση των τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως του τομέα των τροφίμων.
Ιταλία: Ξεκινά από 1ης Οκτωβρίου στα ιταλικά σούπερ μάρκετ τρίμηνη μείωση τιμών της τάξης του 10% σε είδη πρώτης ανάγκης