Εφορία: Μήπως χάσατε επιστροφή χρημάτων λόγω... IBAN; -Δείτε πώς θα ελέγξετε online εάν τα στοιχεία σας είναι σωστά

NEWSROOM
Εργαζόμενος δουλεύει στο λάπτοπ του
Φωτογραφία: Shutterstock

Βήμα - βήμα η διαδικασία για να ελέγξετε ότι τα στοιχεία σας είναι καταχωρημένα σωστά στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΑΔΕ.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που χάνουν τις επιστροφές χρημάτων που δικαιούνται από την Εφορία λόγω... IBAN. Πράγματι, είναι γεγονός ότι χιλιάδες φορολογούμενοι δεν λαμβάνουν ποτέ το ποσό που τους αναλογεί επειδή είτε έχουν δηλωμένο λάθος τον αριθμό IBAN στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, είτε επειδή δεν το έχουν φροντίσει να τον επικαιροποιήσουν.

Όπως ενημέρωσε το προηγούμενο διάστημα ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής σε συνέντευξή Τύπου για τη νέα εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Myaadeapp» η απουσία και τα λάθη στο IBAN στερούν επιστροφές περίπου 70 εκατομμύρια ευρώ από τους φορολογούμενους, αφού το σύστημα δεν τους «αναγνωρίσει» και επομένως δεν μπορεί να γίνει η κατάθεση των χρημάτων.

Επιστροφή χρημάτων: Πώς δηλώνω το IBAN μου στην ΑΑΔΕ

Για να έχουμε λοιπόν το κεφάλι μας ήσυχο ότι η Εφορία θα μας «βρει» προκειμένου να μας επιστρέφει τα χρήματα που δικαιούμαστε θα πρέπει να εξακριβώσουμε εάν το IBAN που έχουμε καταχωρήσει είναι το σωστό. Για να το κάνουμε αυτό απαιτούνται συγκεκριμένα και απλά βήματα.

  • Βήμα πρώτο: Μπαίνουμε στην εφαρμογή MyAADE πατώντας εδώ.
  • Βήμα δεύτερο: Επιλέγουμε την μπάρα που αναγράφει «Μητρώο & Επικοινωνία»
  • Βήμα τρίτο: Αυτόματα θα οδηγηθούμε στο περιβάλλον του gov.gr όπου θα πρέπει να πληκτρολογήσουμε το όνομα χρήση και τον κωδικό του TAXISNET. Ακολούθως πατάμε «Σύνδεση»
  • Βήμα τέταρτο: Από τις επιλογές που θα εμφανιστούν στην οθόνη μας επιλέγουμε αυτή που αναγράφει «Δήλωση αριθμού IBAN». Πατώντας εκεί μπορούμε να ελέγξουμε τον αριθμό μας. Σε περίπτωση που είναι λανθασμένος ή δεν υπάρχει πατώντας το κουμπί που αναγράφει «Μεταβολή» μπορούμε να καταχωρήσουμε τα σωστά στοιχεία μας.
ΣΧΕΤΙΚΑ