fbpxΑύξηση στις κρουαζιέρες βλέπει ο ΟΛΠ | Economistas.gr
Skip to main content

Αύξηση στις κρουαζιέρες βλέπει ο ΟΛΠ

Αύξηση στις κρουαζιέρες βλέπει ο ΟΛΠ
Φωτο: Eurokinissi

Αύξηση των επιβεβαιωμένων αφίξεων κρουαζιερόπλοιων το 2019 έχει εξασφαλίσει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ, το 2019 τα κρουαζιερόπλοια που αναμένεται να καταπλεύσουν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας ανέρχονται σε 605 από 524 που ήταν το 2018. Ως εκ τούτου, η αναμενόμενη αύξηση θα είναι της τάξης του 15,8%.

Επίσης, αυτά που θα πραγματοποιήσουν home porting (εκκίνηση και ολοκλήρωση των πλόων του στο ίδιο λιμάνι) από το λιμάνι του Πειραιά αυξάνονται σε 372 το 2019 από 257 το 2018 (+44%).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΛΠ: Νέες θέσεις για κρουαζιερόπλοια
ΟΛΠ: Νέες θέσεις για κρουαζιερόπλοια
Δύο νέες θέσεις ελλιμενισμού για υποδοχή και εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων σχεδιάζονται να κατασκευαστούν στο λιμάνι του Πειραιά.
ΟΛΠ: Νέες θέσεις για κρουαζιερόπλοια
Χανιά: Από Φεβρουάριο τα πρώτα κρουαζιερόπλοια
Χανιά: Από Φεβρουάριο τα πρώτα κρουαζιερόπλοια
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά αναμένεται να «ανοίξει» το 2019 η περίοδος της κρουαζιέρας στα Χανιά. Αναμένεται μεγάλη αύξηση στις αφίξεις.
Χανιά: Από Φεβρουάριο τα πρώτα κρουαζιερόπλοια
Γιατί μειώθηκαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά
Γιατί μειώθηκαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά
Σχεδόν αμετάβλητος παρέμεινε ο αριθμός των αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα σε σύγκριση με το 2017, ενώ καταγράφηκε ελαφρά άνοδος στις επισκέψεις επιβατών της τάξης του 3,5%.
Γιατί μειώθηκαν οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά
Πώς η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού
Πώς η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού
Με όχημα τον εγχώριο τουρισμό η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν καθώς οι πληρότητες των καταλυμάτων κινήθηκαν στα επίπεδα του 80%.
Πώς η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού
Συνάντηση Θεοχάρη - TUI: Αισιοδοξία για την τουριστική ζήτηση το 2021
Συνάντηση Θεοχάρη - TUI: Αισιοδοξία για την τουριστική ζήτηση το 2021
Ο κ. Θεοχάρης τόνισε τη στρατηγική προτεραιότητα της επέκτασης της τουριστικής περιόδου για την επόμενη σεζόν, σημειώνοντας ότι το καθολικό Πάσχα του 2021 αποτελεί μια ευκαιρία να αρχίσει η περίοδος στα μέσα Μαρτίου.
Συνάντηση Θεοχάρη - TUI: Αισιοδοξία για την τουριστική ζήτηση το 2021
Ερευνα ΙΝΣΕΤΕ: Ο χάρτης του τουρισμού στην Ελλάδα το 2019
Ερευνα ΙΝΣΕΤΕ: Ο χάρτης του τουρισμού στην Ελλάδα το 2019
Το 2019, η δαπάνη ανά επίσκεψη ανά Περιφέρεια αυξήθηκε στην πλειονότητα των Περιφερειών, παρά τη μείωση της μέσης διάρκειας παραμονής, λόγω της αύξησης της δαπάνης ανά διανυκτέρευση.
Ερευνα ΙΝΣΕΤΕ: Ο χάρτης του τουρισμού στην Ελλάδα το 2019