Δημοτικά τέλη: Φεύγουν από τους λογαριασμούς ρεύματος
Την αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, μιλώντας στη Βουλή.
Σε παρέμβασή του στην Ολομέλεια κατά τη συζήτηση του Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ο Υπουργός κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση για την εξέταση της δημιουργίας ενός νέου συστήματος καταβολής των τελών.
Ο ίδιος διευκρίνισε πως, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των υπουργείων Εσωτερικών, Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, «θα υπάρξει ένα σύστημα καταβολής δημοτικών τελών όχι μέσω της ΔΕΗ αλλά μέσω και άλλων τρόπων».
«Στόχος είναι να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς ρεύματος, που είναι αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων διαχρονικώς», τόνισε ο κ. Λιβάνιος.
Απαραίτητη προϋπόθεση για το νέο αυτό σύστημα είναι η δημιουργία του ανάλογου μηχανισμού είσπραξης από τους Δήμους, ενδεχομένως όπως ισχύει με τον ΕΝΦΙΑ.
Στόχος είναι η εφαρμογή του νέου συστήματος από την 1η Ιανουαρίου 2028.