Εξήντα ελληνικές εταιρείες σε έκθεση στο Ντουμπάι

NEWSROOM
Εξήντα ελληνικές εταιρείες σε έκθεση στο Ντουμπάι
Φωτό: AP Images

Εντυπωσιακή ήταν η ελληνική παρουσία σε έκθεση στο Ντουμπάι στην οποία μετείχαν 60 επιχειρήσεις από τη χώρα μας, αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Enterprise Greece, Γιάννης Στεργιούλης.

Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM" o κ.Στεργιούλης, σημείωσε πως στο πλαίσιο της παρουσίας τους στην έκθεση ήδη έχουν υπογραφεί «πολύ σημαντικές συμβάσεις με τις χώρες του Κόλπου και την Ινδία, που θα ανακοινωθούν εντός των ημερών».

Τι είναι αυτό που μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα στις μικρότερες εταιρίες; Στο ερώτημα αυτά ο κ.Στεργιούλης εστίασε στη συνέπεια ως την ειδοποιό διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία: «Ήδη γυρίζει η σελίδα, σταθήκαμε δίπλα σε όλα τα μεγαθήρια των εξαγωγών με μεγάλη ποικιλία προϊόντων», σημείωσε και τόνισε με έμφαση πως είναι η συνέπεια αυτή που ξεκλειδώνει αγορές και τις κρατά ζωντανές. «Αυτή τη στιγμή άνοιξε μια πόρτα, αν κλείσει θα κλείσει διαπαντός. Μπήκαμε σε μια τεράστια αγορά, αργά αλλά σταθερά, αποφασισμένοι να μη βγούμε ποτέ» τόνισε και χαρακτήρισε τις εξαγωγές "μαύρο κουτί", για το οποίο ο Οργανισμός Enterprise Greece μπορεί να αποτελέσει πλοηγό.

«Το ίδιο ισχύει με επαφές με διαφημιστικές εταιρίες, εταιρίες μάρκετινγκ, γνωριμίες , έχουμε δε και 35 εκατομμύρια τουρίστες που είναι και πρεσβευτές των προϊόντων μας» προσέθεσε ο κ.Στεργιούλης. «Θέλουμε να αυξήσουμε τη σιγουριά των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, να ξέρουν ότι υπάρχει ένας μηχανισμός που αφιλοκερδώς είναι δίπλα τους ό,τι και να γίνει. Οποιαδήποτε ερώτηση θα απαντιέται σε 24 ώρες, για οποιοδήποτε πρόβλημα έχουμε τους εμπορικούς ακολούθους όλων των πρεσβειών μας, που τρέχουν για να μπορέσουν να ικανοποιήσουν κάθε δυσκολία. Και είναι βέβαιο πως υπάρχουν δυσκολίες σε κάθε εξαγωγή», τόνισε, ενώ όταν ρωτήθηκε για την ανάγκη ή μη ύπαρξης μιας τέτοιας «ομπρέλας» για επιχειρήσεις απάντησε πως αυτή είναι σημαντική όταν το μέγεθος μιας επιχείρησης δεν είναι μεγάλο.

«Κάθε αγορά έχει ιδιαιτερότητες, τις οποίες δεν είναι δυνατό να ξέρουν οι δικοί μας εξαγωγείς. Είναι δουλειά μας ένας φάκελος ανά χώρα, μαθήματα, συζήτηση, ώστε με μικρά βήματα η μικρή οικογενειακή επιχείρηση να φτάσει μέχρι τα πέρατα του κόσμου», τόνισε ο κ.Στεργιούλης, που αντιπαρέβαλε μάλιστα τις ανάγκες αυτές του μικρού και μεσαίου επιχειρείν σε σχέση με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας που «έχουν τη δυνατότητα να μπουν (και χωρίς βοήθεια) στις αγορές τις διεθνείς», καθώς είναι «εταιρίες που έχουν δικό τους μάρκετινγκ, διεθνείς πωλητές και παρουσία σε διάφορα μέρη του κόσμου άρα δεν το χρειάζοντα»ι.

ΣΧΕΤΙΚΑ