fbpxΟι Γερμανοί ψηφίζουν Ελλάδα για τις διακοπές τους | Economistas.gr Skip to main content

Οι Γερμανοί ψηφίζουν Ελλάδα για τις διακοπές τους

Οι Γερμανοί ψηφίζουν Ελλάδα για τις διακοπές τους
Φώτο: Shutterstock

Η Ελλάδα αποτελεί από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς για τους Γερμανούς καθώς σημειώθηκε αύξηση 18% για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 4,4 εκατομμύρια Γερμανοί επισκέπτες επέλεξαν την χώρα μας για τις διακοπές τους το 2018, με την Ελλάδα να αναδεικνύεται στο δεύτερο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό προορισμό Γερμανών τουριστών.

Η κυρία Κουντουρά συμμετέχει στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο, με στόχο τη διατήρηση της θετικής δυναμικής του ελληνικού τουρισμού και το 2019. Οι εκπρόσωποι των κορυφαίων γερμανικών ταξιδιωτικών ομίλων και των αεροπορικών εταιρειών στις συναντήσεις τους με την υπουργό επιβεβαίωσαν την ενίσχυση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα το 2019 μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές (2017, 2018) πολύ υψηλής ανόδου άνω του 18%, στην οποία συνέβαλε η επιτυχημένη προώθηση νέων ελληνικών προορισμών και θεματικών τουριστικών προϊόντων, καθώς και η ενίσχυση της συνδεσιμότητας με νέες απευθείας πτήσεις από περισσότερα αεροδρόμια της Γερμανίας προς περισσότερα ελληνικά.

Εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την εξαιρετική συνεργασία που έχουν καθιερώσει με το υπουργείο και τον ΕΟΤ και τόνισαν ότι με βάση τα πολύ θετικά αποτελέσματα του 2018, σχεδιάζουν επέκταση των τουριστικών προγραμμάτων τους για το 2019. Στις προγραμματισμένες συναντήσεις, συμμετείχε επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας, η διευθύντρια του γραφείου υπουργού και αντιπρόεδρος του ΔΣ του ΕΟΤ, Αγγελική Χονδροματίδου, και η προϊσταμένη του ΕΟΤ Γερμανίας, Βίκυ Στρούμπου.

Η Ελλάδα έχει ενισχυμένη φέτος παρουσία στην έκθεση του Βερολίνου με μεγαλύτερο περίπτερο 870 τ.μ. όπου φιλοξενούνται 81 συνεκθέτες. Στο ελληνικό περίπτερο την πρώτη ημέρα της ITB πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση παρουσίασης για πρώτη φορά στη γερμανική αγορά του «Ελληνικού Πρωινού» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου για την προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων. Στην εκδήλωση η κα Κουντουρά τόνισε ότι η προώθηση και προβολή διεθνώς της ελληνικής γαστρονομίας αποτελεί στρατηγική επιλογή, γιατί «οι επισκέπτες όταν δοκιμάζουν τις γεύσεις της Ελλάδας, μεταφέρουν την εμπειρία τους στο εξωτερικό και γίνονται πρεσβευτές της χώρας μας, διαφημίζοντας και προβάλλοντας τον προορισμό και τα προϊόντα του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Alpha: Τι θα κρίνει την πορεία του τουρισμού το '19
Alpha: Τι θα κρίνει την πορεία του τουρισμού το '19
Στους παράγοντες οι οποίοι θα προσδιορίσουν την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου το 2019 εστιάζει η Alpha Bank στο τελευταίο εβδομαδιαίο δελτίο οικονομικών εξελίξεων.
Alpha: Τι θα κρίνει την πορεία του τουρισμού το '19
Βράβευση της Ελλάδας για την τουριστική στρατηγική
Βράβευση της Ελλάδας για την τουριστική στρατηγική
Η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά τιμήθηκε από το Διεθνές Ινστιτούτο για την Ειρήνη μέσω του Τουρισμού για την τουριστική στρατηγική της Ελλάδας.
Βράβευση της Ελλάδας για την τουριστική στρατηγική
Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό στη Κρήτη
Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό στη Κρήτη
Η Γερμανική αγορά δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την Κρήτη ως τουριστικό προορισμό μετά και την επιτυχημένη παρουσία του νησιού στην έκθεση του Μονάχου.
Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τουρισμό στη Κρήτη
Στο top-10 η Ελλάδα για τουριστικές επενδύσεις
Στο top-10 η Ελλάδα για τουριστικές επενδύσεις
Κορυφαία επιλογή η χώρα μας για έναν στους τέσσερις ερωτηθέντες σε διεθνή έρευνα. Βασικό πλεονέκτημα η προοπτική υψηλών αποδόσεων.
Στο top-10 η Ελλάδα για τουριστικές επενδύσεις