Τα Χανιά τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο

NEWSROOM
Τα Χανιά τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο
Φώτο: Shutterstock

H επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου από τον Απρίλιο μέχρι και τον μήνα Νοέμβριο αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων, όπως μεταξύ άλλων επισημάνθηκε σήμερα σε εκδήλωση για την τουριστική προβολή της περιοχής που πραγματοποιήθηκε στο θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης», στο παλιό λιμάνι της πόλης.

«Γίνεται μία προσπάθεια να τονώσουμε τη ζήτηση και οι επτά μήνες των ξενοδοχείων να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση και καλύτερο τιμολογιακό επίπεδο. Ο μήνας Απρίλιος θα πρέπει να είναι ο μήνας έναρξης της τουριστικής περιόδου -κάτι που δεν συμβαίνει- και να ολοκληρώνεται αρχές Νοεμβρίου», επεσήμανε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μανώλης Γιαννούλης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι τουριστικοί φορείς της περιοχής εντείνουν τη δράση τους και μέσα από μια στοχευμένη πολιτική επικοινωνίας, προβάλλουν τα Χανιά εκτός από προορισμό του κλασικού μοντέλου «ήλιος - θάλασσα» και ως προορισμό με εναλλακτικές μορφές τουρισμού, στους τομείς της γαστρονομίας, του μνημειακού πλούτου και του πολιτισμού.

Από την πλευρά της η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της «Marketing Greece», της μη κερδοσκοπικής εταιρείας του ΣΕΤΕ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, η οποία έχει αναλάβει την προβολή και την προώθηση των Χανίων, τόνισε ότι τα Χανιά έχουν αρκετά πλεονεκτήματα και όλα τα εφόδια για να αποτελέσουν έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό.

«Πρέπει να φροντίζουμε το προϊόν να έχει τα χαρακτηριστικά που θα ελκύει και οι τιμές να είναι ανταγωνιστικές. Η Κρήτη και τα Χανιά είναι ένας παραδοσιακός προορισμός, με κουλτούρα και έχει πολλά δυνατά στοιχεία», τόνισε μεταξύ άλλων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, προβλήθηκε το βίντεο της «Marketing Greece», για την τουριστική προβολή των Χανίων.

ΣΧΕΤΙΚΑ