fbpxΆδειες οδήγησης: Στην Ολομέλεια το ν/σ - Γιατί αντιδρά η αντιπολίτευση | Economistas.gr
Skip to main content

Άδειες οδήγησης: Στην Ολομέλεια το ν/σ - Γιατί αντιδρά η αντιπολίτευση

Άδειες οδήγησης: Στην Ολομέλεια το ν/σ - Γιατί αντιδρά η αντιπολίτευση
Φωτο: Eurokinissi

Αργά το απόγευμα αναμένεται να ψηφιστεί από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις άδειες οδήγησης, η συζήτηση του οποίου διεξάγεται σήμερα με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος.

Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε χθες επί της αρχής του, από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, μόνο με τη στήριξη των βουλευτών της ΝΔ. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ καταψήφισαν, η Ελληνική Λύση επιφυλάχθηκε για την Ολομέλεια, ενώ το ΚΚΕ είχε αποχωρήσει από τη συζήτηση και η ΜεΡΑ25 δεν συμμετείχε στη διαδικασία της ψηφοφορίας.

Δύο είναι κυρίως τα σημεία αιχμής για τα οποία αντιδρά σύσσωμη η αντιπολίτευση. Η διαδικασία συζήτησης του νομοσχεδίου με τον χαρακτήρα του κατεπείγοντος και οι ρυθμίσεις που αφορούν θέματα άλλων υπουργείων, με τον ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα κόμματα να κάνουν λόγο για απαράδεκτη αντικοινοβουλευτική πρακτική της νέας κυβέρνησης.

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο

Με τις νέες ρυθμίσεις προβλέπεται, μεταξύ άλλων, η κατάργηση της υποχρεωτικής πρακτικής επανεξέτασης για την ανανέωση της άδειας των οδηγών άνω των 74 ετών, επανασυστήνονται οι δευτεροβάθμιες ιατρικές επιτροπές, ενώ οι ΟΤΑ καθορίζουν το πλαίσιο λειτουργίας για τα μηχανάκια με τέσσερις τροχούς.

Επίσης, συστήνεται Επιτροπή που μέσα από διάλογο με τους αρμόδιους φορείς θα επεξεργαστεί και θα καταθέσει σε 6 και το αργότερο εννιά μήνες ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο για τη διενέργεια εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών και θα είναι σύμφωνο με τις ευρωπαϊκές οδηγίες.

 Όπως τόνισε στην Επιτροπή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, στόχος της κυβέρνησης είναι σε αυτή τη φάση να λύσει τα μεγάλα και επείγοντα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από το ανεφάρμοστο νομοθετικό πλαίσιο που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ οδηγώντας έτσι σε ομηρεία χιλιάδες οδηγούς, κυρίως επαγγελματίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σπίρτζης: Οι ευρωεκλογές δεν προεξοφλούν το αποτέλεσμα των εθνικών
Σπίρτζης: Οι ευρωεκλογές δεν προεξοφλούν το αποτέλεσμα των εθνικών
Τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να ερμηνεύσει το ξεκάθαρο μήνυμα του ελληνικού λαού, αλλά και να επανεξετάσει τις τακτικές και τις επιλογές που έκανε, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Σπίρτζης: Οι ευρωεκλογές δεν προεξοφλούν το αποτέλεσμα των εθνικών
Κατατέθηκε το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές μεταφορές
Κατατέθηκε το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές μεταφορές
Στη δημοσιότητα έδωσε, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές οδικές μεταφορές, ως δέσμευση για ψήφιση αμέσως μετά τις 7 Ιουλίου.
Κατατέθηκε το σχέδιο νόμου για τις υπεραστικές μεταφορές
Αυτές θα είναι οι προτεραιότητες του υπουργείου Μεταφορών
Αυτές θα είναι οι προτεραιότητες του υπουργείου Μεταφορών
Αν και δεν έγινε κάποια σχετική αναφορά κατά τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη και του Κώστα Αχ.Καραμανλή, σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανότατα εγκαταλείπεται το σχέδιο κατάτμησης του έργου του αυτοκινητοδρόμου Πάτρας-Πύργου και θα προκηρυχθεί ξανά ως ενιαίο έργο, εντός του 2019.
Αυτές θα είναι οι προτεραιότητες του υπουργείου Μεταφορών
Καραμανλής: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις μεταφορές
Καραμανλής: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις μεταφορές
Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις μεταφορές τέθηκαν επί τάπητος στην 1η Διεθνή Διάσκεψη για τις Επιπτώσεις της Κλιματικής Αλλαγής στα Δίκτυα Μεταφορών
Καραμανλής: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις μεταφορές
Χατζηδάκης: Δεν θα ζημιώσει τη ΔΕΗ η συμφωνία με τις Βρυξέλλες
Χατζηδάκης: Δεν θα ζημιώσει τη ΔΕΗ η συμφωνία με τις Βρυξέλλες
«Ούτε ένα ευρώ δεν θα ζημιώνει τη ΔΕΗ η όποια συμφωνία κάνουμε με τις Βρυξέλλες για τις εκκρεμότητες του παρελθόντος», διαβεβαίωσε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Χατζηδάκης: Δεν θα ζημιώσει τη ΔΕΗ η συμφωνία με τις Βρυξέλλες
Μπακογιάννης: Το 2021 τα μόνιμα έργα του «Μεγάλου Περιπάτου»
Μπακογιάννης: Το 2021 τα μόνιμα έργα του «Μεγάλου Περιπάτου»
Θέλουμε να υλοποιήσουμε την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων, δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, ενώ πρόσθεσε ότι η πιλοτική περίοδος «έχει πετύχει γιατί αναδεικνύει και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα».
Μπακογιάννης: Το 2021 τα μόνιμα έργα του «Μεγάλου Περιπάτου»