Μπροστά σε νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, βρίσκονται οι καταναλωτές.
Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά από σήμερα, Δευτέρα 17 Μαρτίου, για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, και τις προωθητικές ενέργειες.
Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά από αύριο, Δευτέρα 17 Μαρτίου, για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, και τις προωθητικές ενέργειες.
«Στο υπουργείο Ανάπτυξης κάνουμε τα πάντα για να σταματήσει η αύξηση των τιμών, να ισορροπήσουν και όπου είναι δυνατόν να υποχωρήσουν. Έχουμε αποτελέσματα. Πληθωρισμό τροφίμων πέριξ του μηδενός τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Το πετύχαμε με πίεση στην αγορά, ελέγχους και εξαπλασιασμό των προστίμων που πληρώνονται κανονικά», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, μιλώντας στην εκπομπή «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ.
Σε εφαρμογή τέθηκε χθες ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές, ο οποίος στοχεύει στην εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών στον τομέα των λιανικών πωλήσεων.
Αντιμέτωποι με νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, θα βρεθούν το προσεχές διάστημα οι καταναλωτές. Συγκεκριμένα, από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές.
«Ο συνδυασμός εκπτώσεων, προσφορών και καλαθιών λειτουργεί υπέρ των καταναλωτών» σημειώνει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης.