Hermes: «Κλείνει την ψαλίδα» από την Louis Vuitton - Έτος ορόσημο το 2027

Hermès

Η Hermes θεωρείται ότι θα έχει λιγότερες απώλειες σε μια ενδεχόμενη ύφεση του κλάδου.

Η Hermes έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τη ναυαρχίδα της LVMH, τη Louis Vuitton, τα επόμενα χρόνια ως η μεγαλύτερη μάρκα της βιομηχανίας πολυτελών ειδών με βάση τον κύκλο εργασιών.

Οι πωλήσεις του κατασκευαστή τσαντών Birkin πρόκειται να φθάσουν το «συμβολικό» επίπεδο των 20 δισ. ευρώ (21,3 δισ. δολάρια) έως το 2027 ή νωρίτερα, έγραψε ο Thomas Chauvet, αναλυτής της Citigroup, σε σημείωμα με ημερομηνία 12 Απριλίου - ένα ορόσημο που η εταιρεία μόδας Louis Vuitton έφθασε το 2022.

Kέρδη άνω του 20% για την μετοχή της Hermes

«Η Hermes απολαμβάνει ένα από τα πιο προβλέψιμα προφίλ ανάπτυξης, περιθωρίου κέρδους και ταμειακών ροών στον κλάδο της πολυτέλειας», δήλωσε ο Chauvet. Ο αναλυτής υπογράμμισε την τιμολογιακή στρατηγική της γαλλικής εταιρείας, η οποία κυμαίνεται από προσιτή έως υπερπολυτελή, τον έλεγχο της διανομής και τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε κατηγορίες πέραν του δέρματος, όπως τα έτοιμα ρούχα, τα ρολόγια, τα κοσμήματα και τα επιτραπέζια σκεύη.

Ενώ υπήρξαν ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη πολυτελείας μετά την πανδημία, οι μετοχές της Hermes έχουν ξεπεράσει τις επιδόσεις των άλλων μετοχών ειδών πολυτελείας με κέρδη 20% μέχρι στιγμής φέτος. Ένας δείκτης που παρακολουθεί τον κλάδο, σημειώνει άνοδο μόλις 6,8% την ίδια περίοδο, ενώ η LVMH κερδίζει 8,2%, σημειώνει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloombrerg.

Η μετοχή κινείται ανοδικά 1,8% σήμερα Δευτέρα, φέρνοντάς την πιο κοντά στην τιμή-στόχο του Chauvet, τα 2.350 ευρώ.

Το μοντέλο της Hermes

Η Hermes θεωρείται ότι θα έχει λιγότερες απώλειες σε μια ενδεχόμενη ύφεση του κλάδου, λόγω της έκθεσής της σε πολύ πλούσιους πελάτες και ενός μοναδικού επιχειρηματικού μοντέλου το οποίο καθοδηγείται από τη σπανιότητα. Η εταιρεία αναμένεται να δώσει ενημέρωση για τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στις 25 Απριλίου.

Ο όμιλος LVMH είναι ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο, με 75 μάρκες που κατασκευάζουν προϊόντα από τσάντες μέχρι σαμπάνια. Οι αναλυτές της HSBC έχουν εκτιμήσει ότι μόνο η Louis Vuitton παράγει περίπου το 50% της κερδοφορίας της LVMH και αντιπροσωπεύει το 26% των πωλήσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ