Στα βήματα του Netflix και το Disney+ περιορίζοντας την κοινή χρήση των κωδικών πρόσβασης

Shutterstock

Το προηγούμενο τρίμηνο, ο τζίρος της παραδοσιακής τηλεόρασης για την Disney συνέχισε να υποχωρεί, πέφτοντας κατά 8%, καθώς οι συνδρομές, αλλά και τα διαφημιστικά έσοδα κινήθηκαν πτωτικά.

Με sequels δημοφιλών ταινιών και σειρών, καθώς και με περιορισμό της πρόσβασης ανά κωδικό προσπαθεί η Disney να φέρει στην κερδοφορία την υπηρεσία streamingDisney+.

Η εταιρεία, που δέχεται έντονες πιέσεις να επιστρέψει στην κερδοφορία, καθώς το κοινό έχει απομακρυνθεί από την παραδοσιακή τηλεόραση επί πληρωμή, αλλά και τους κινηματογράφους, ανακοίνωσε ότι είναι σε καλό δρόμο για να επιτύχει τους στόχους της, καθώς η αύξηση των συνδρομητών και η αύξηση των τιμών βοήθησαν στο να περιοριστούν οι ζημίες στην υπηρεσία streaming.

Το Disney+ κατάφερε να αποκτήσει περισσότερους από έξι εκατομμύρια νέους συνδρομητές μεταξύ του Ιανουαρίου και του Μαρτίου, χωρίς να καταμετράται η Ινδία. Πλέον, η υπηρεσία διαθέτει πάνω από 117 εκατ. συνδρομητές.

Η αύξηση αυτή είναι πολύ σημαντική για μία υπηρεσία που έχει αντιμετωπίσει προβλήματα τους τελευταίους μήνες, αλλά παρόλα αυτά θεωρείται το μέλλον της Disney.

Η κολοσσιαία επιχείρηση ψυχαγωγίας εκτιμά ότι η μείωση των συσκευών ανά συνδρομή – όπως έγινε και με το Netflix – που θα ξεκινήσει σε αρκετές χώρες φέτος το καλοκαίρι και θα ισχύσει για ολόκληρο τον κόσμο τον επόμενο Σεπτέμβριο θα οδηγήσει το επόμενο διάστημα σε αύξηση των συνδρομών.

Επίσης, στηρίζει πολλές ελπίδες και στα sequel που έρχονται, όπως ο επόμενος «Πλανήτης των Πιθήκων» και το «Deadpool».

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπομπ Ίγκερ – ο οποίος επέστρεψε από τη συνταξιοδότησή του για να βοηθήσει το γίγαντα να ορθοποδήσει ξανά – παραδέχτηκε πρόσφατα ότι η εταιρεία θα βασιστεί εκ νέου στα sequel σε μία στιγμή που οι νέες κυκλοφορίες δεν πήγαν και τόσο καλά.

Η αυτοκρατορία της Disney, που περιλαμβάνει ειδησεογραφικούς σταθμού, τα αθλητικά, ESPN, θεματικά πάρκα και κρουαζιέρες πέραν των κινηματογραφικών και τηλεοπτικών στούντιο, έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα από τις αλλαγές στον τομέα της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας.

Το προηγούμενο τρίμηνο, ο τζίρος της παραδοσιακής τηλεόρασης για την Disney συνέχισε να υποχωρεί, πέφτοντας κατά 8%, καθώς οι συνδρομές, αλλά και τα διαφημιστικά έσοδα κινήθηκαν πτωτικά.

Ο ίδιος ο Ίγκερ υποστήριξε ότι το σχέδιο του για αναδιάρθρωση της εταιρείας λειτουργεί, τονίζοντας ότι το Disney+ κατέγραψε λειτουργικά κέρδη 47 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με τις ζημίες των 587 εκατομμυρίων κατά το αντίστοιχο διάστημα της περυσινής χρονιάς.

Συμπεριλαμβανομένων των ESPN+ και Hulu, οι λειτουργικές ζημίες για τις υπηρεσίες streaming περιορίστηκαν στα μόλις 18 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο σε σύγκριση με τα 659 εκατ. δολάρια, το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.

ΣΧΕΤΙΚΑ