Ο εκατομμυριούχος δημιουργός του LinkedIn αποκαλύπτει -Τα 3 χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν έναν υποσχόμενο επιχειρηματία

NEWSROOM
LinkedIn
Ρέιντ Χόφμαν, ο δημιουργός του LinkedIn / Φωτογραφία: Shutterstock / AP

Ο αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος Ριντ Χόφμαν, συνιδρυτής του LinkedIn και επενδυτής σε κολοσσούς όπως η PayPal και η Airbnb, γνωρίζει όσο λίγοι τι χρειάζεται για να ξεχωρίσει κανείς στον κόσμο της επιχειρηματικότητας.

Ο Χόφμαν ίδρυσε το LinkedIn το 2002 στο σαλόνι του σπιτιού του και υπηρέτησε ως διευθύνων σύμβουλος για αρκετά χρόνια. Η πλατφόρμα επαγγελματικής δικτύωσης εξελίχθηκε σε έναν ψηφιακό γίγαντα με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, ενώ το 2016 εξαγοράστηκε από τη Microsoft για 26,2 δισ. δολάρια.

Σε επεισόδιο του podcast «The Diary Of A CEO» πριν από μερικούς μήνες ο Χόφμαν αποκάλυψε ποια είναι, κατά τη γνώμη του, τα τρία βασικά στοιχεία που ξεχωρίζουν έναν υποσχόμενο επιχειρηματία: φιλοδοξία, ανθεκτικότητα και επίγνωση.

Διαβάστε επίσης: Ποιος είναι ο Mr. LinkedIn που πούλησε την ιδέα του και έγινε ζάπλουτος -Τώρα ασχολείται με την τεχνητή νοημοσύνη

  1. «Ακραία φιλοδοξία»

Όπως δήλωσε ο Χόφμαν, όταν επιλέγει σε ποιον ιδρυτή startup θα επενδύσει, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στη φιλοδοξία του: «Θέλω να δω ότι στοχεύει στο φεγγάρι. Ότι αν πετύχει, θα μεταμορφώσει ολόκληρη τη βιομηχανία του».

2. Επίγνωση

Η επίγνωση —ένα soft skill που πολλοί εργοδότες αναζητούν σήμερα— είναι καθοριστική, σύμφωνα με τον Χόφμαν. «Ένας επιχειρηματίας πρέπει να καταλαβαίνει πού θέλει να πάει και πώς να ηγηθεί μιας ομάδας», σημείωσε. Η ηγεσία, άλλωστε, δεν είναι ατομικό άθλημα: «Η επιχειρηματικότητα είναι ομαδικό σπορ», υπογράμμισε.

3. Ανθεκτικότητα: Το «κλειδί» στην κρίση

Κάθε startup περνά δύσκολες στιγμές, εξήγησε ο Χόφμαν, φέρνοντας παραδείγματα από την προσωπική του εμπειρία στις LinkedIn, PayPal και Airbnb. «Πάντα υπάρχει μια στιγμή που αναρωτιέσαι: “Γιατί νομίσαμε ότι αυτό ήταν καλή ιδέα;”».

ΣΧΕΤΙΚΑ