fbpxΤο ρομπότ που αλλάζει την παραγωγή της Ford | Economistas.gr
Skip to main content

Το ρομπότ που αλλάζει την παραγωγή της Ford

Το ρομπότ που αλλάζει την παραγωγή της Ford

Τα αυτόνομα οχήματα της Ford βρίσκονται στην τελική ευθεία και πολύ σύντομα θα τα δούμε στους δρόμους. Μέχρι τότε όμως υπάρχουν κάποια ρομπότ στις αυτοκινητοβιομηχανίες που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και παράλληλα δοκιμάζεται το περιβάλλον που τα επόμενα χρόνια θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

Όπως συμβαίνει με το ρομπότ που φέρει το ψευδώνυμο «Survival». Λόγω της ικανότητας προσαρμογής του στο περιβάλλον το αυτοκινούμενο ρομπότ παραδίδει ανταλλακτικά σε ένα από τα εργοστάσια παραγωγής της Ford έχοντας την ικανότητα όχι μόνο να αποφεύγει εμπόδια και να αλλάζει διαδρομή αν κάτι διακόπτει την πορεία του, αλλά και να σταματά κάθε φορά που είναι απαραίτητο.

Έχοντας εξελιχθεί εξολοκλήρου από τους μηχανικούς της Ford, το συγκεκριμένο ρομπότ είναι το πρώτο του είδους του που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό εργοστάσιο της εταιρείας

survival.jpg

.

«Το προγραμματίσαμε για να καταγράψει όλη την επιφάνεια του πατώματος του εργοστασίου, ώστε, με τη συμβολή των αισθητήρων, να λειτουργεί αυτόνομα, χωρίς την ανάγκη χειριστών», δήλωσε ο διευθυντής του τομέα των ανταλλακτικών, Εντουάρντο Γκαρσία και συνέχισε: «Την πρώτη μέρα, η αντίδραση των εργαζομένων ήταν σαν να έβλεπαν ταινία επιστημονικής φαντασίας, καθώς σταματούσαν και το παρατηρούσαν καθώς περνούσε από δίπλα τους. Τώρα είναι αφοσιωμένοι στα καθήκοντά τους, γνωρίζοντας ότι το ρομπότ είναι αρκετά έξυπνο για να κάνει τη δουλειά του χωρίς να πέσει επάνω τους».

Η παράδοση ανταλλακτικών και υλικών συγκόλλησης σε διαφορετικούς σταθμούς εργασίας του εργοστασίου αποτελεί μία εργασία πρωταρχικής σημασίας για την αδιάλειπτη παραγωγή των Kuga, Mondeo και S-MAX. Ωστόσο, για τους εργαζόμενους της Ford, η εργασία αυτή είναι χρονοβόρα και σχετικά ανιαρή. Το ρομπότ δεν υποκαθιστά το έμψυχο δυναμικό του εργοστασίου, όμως μπορεί να απελευθερώσει μέχρι και 40 ώρες δημιουργικής απασχόλησης καθημερινά αναλαμβάνοντας τα παραπάνω καθήκοντα και επιτρέποντας στους εργαζομένους να αξιοποιούν το χρόνο τους σε πιο περίπλοκες εργασίες.

Το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με ένα ράφι που διαθέτει 17 θυρίδες για τη συγκράτηση υλικών διαφορετικών διαστάσεων και βάρους. Για την αποφυγή σφαλμάτων, το σύστημα ανοίγματος/κλεισίματος των θυρίδων λειτουργεί αυτόματα – κάτι που σημαίνει ότι οι χειριστές σε κάθε σταθμό εργασίας έχουν πρόσβαση μόνο στα υλικά που προορίζονται γι’ αυτούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα ρομπότ θα δημιουργήσουν 20 εκατ. άνεργους μέχρι το 2030
Τα ρομπότ θα δημιουργήσουν 20 εκατ. άνεργους μέχρι το 2030
Σύμφωνα με το βρετανικό γραφείο Oxford Economics τα ρομπότ μπορεί να αντικαταστήσουν 20 εκατομμύρια εργαζόμενους στη βιομηχανία μέχρι το 2030 παγκοσμίως αυξάνοντας τις κοινωνικές και γεωγραφικές ανισότητες.
Τα ρομπότ θα δημιουργήσουν 20 εκατ. άνεργους μέχρι το 2030
Ford και Vodafone αλλάζουν το παρκάρισμα στην πόλη
Ford και Vodafone αλλάζουν το παρκάρισμα στην πόλη
Η Ford σε συνεργασία με τη Vodafone δοκιμάζουν τώρα μία νέα τεχνολογία συνδεμένου οχήματος που θα διευκολύνει την ανεύρεση χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα.
Ford και Vodafone αλλάζουν το παρκάρισμα στην πόλη
Τα ρομπότ που θα αλλάξουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020
Τα ρομπότ που θα αλλάξουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020
Με την επωνυμία «Tokyo 2020 Robot Project», η Toyota παρουσίασε μια σειρά επτά ρομπότ τα οποία σχεδιάστηκαν ειδικά για τους Ολυμπιακούς και Παρολυμπιακούς Αγώνες που θα διεξαχθούν του χρόνου στην ιαπωνική πρωτεύουσα.
Τα ρομπότ που θα αλλάξουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020
Αγορά εργασίας: Γιατί τα ρομπότ δεν είναι τόσο μεγάλη απειλή για τον άνθρωπο
Αγορά εργασίας: Γιατί τα ρομπότ δεν είναι τόσο μεγάλη απειλή για τον άνθρωπο
Tα ρομπότ κι οι μηχανές μάλλον δεν ...τρέχουν τόσο γρήγορα, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop).
Αγορά εργασίας: Γιατί τα ρομπότ δεν είναι τόσο μεγάλη απειλή για τον άνθρωπο