fbpxYouTube: Στα ύψη τα διαφημιστικά έσοδα το 2019 | Economistas.gr Skip to main content

YouTube: Στα ύψη τα διαφημιστικά έσοδα το 2019

YouTube: Στα ύψη τα διαφημιστικά έσοδα το 2019
Shutterstock

Τα μηνιαία έσοδα του YouTube από διαφημίσεις ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια το 2019, φθάνοντας πέρυσι συνολικά τα 15,1 δισ. δολάρια, σχεδόν το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της εταιρείας, αποκάλυψε για πρώτη φορά η Google. Μάλιστα, το ποσό αυτό είναι 9 φορές μεγαλύτερο από αυτό που έδωσε η Google 14 χρόνια πριν για να αποκτήσει τον ιστότοπο.

Επίσης έγινε γνωστό ότι το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), καθώς επίσης 20 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές των πακέτων Music και Premium (χωρίς διαφημίσεις) και άλλα δύο εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της YouTube TV.

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Σουντάρ Πιτσάι, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, μητρικής της Google, ο οποίος έχει υποσχεθεί περισσότερη διαφάνεια.

Μειωμένη αύξηση συνολικών εσόδων

Από την άλλη όμως, η ανακοίνωση των συνολικών οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2019 για τη μητρική εταιρία της Google, Alphabet Inc, δεν ικανοποίησε τους επενδυτές και αναλυτές της Wall Street, με συνέπεια οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν πτωτικά στο χρηματιστήριο με απώλειες σχεδόν 5%.

Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 46 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο, παρόλα αυτά ήταν η μικρότερη αύξηση εσόδων από το 2015. Τα κέρδη τριμήνου ήταν 10,7 δισ. δολάρια, ενώ τα ετήσια για όλο το 2019 ήταν 34,4 δισ. δολάρια.

Η Google φαίνεται να υστερεί έναντι της Amazon στα έσοδα από τις υπηρεσίες στο υπολογιστικό «νέφος», αφού στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 η Alphabet είχε έσοδα 2,6 δισ. δολαρίων έναντι σχεδόν 10 δισ. δολάρια της δεύτερης, ενώ συνολικά πέρυσι τα έσοδα της Google από το «cloud» έφθασαν τα 8,9 δισ. δολάρια. Όμως η εταιρεία κερδίζει γρήγορα έδαφος, αφού τα έσοδα από το «νέφος» της Google αυξήθηκαν κατά 53% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC.

Οι υπηρεσίες cloud service

Τα έσοδα από τις υπηρεσίες (cloud service) της Google αυξήθηκαν κατά 53% στα 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια για το ίδιο τρίμηνο, ενώ τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο Youtube αυξήθηκαν κατά 31% στα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Επιπρόσθετα, το Youtube είχε έσοδα 750 εκατομμυρίων από συνδρομές και άλλες μη διαφημιστικές δραστηριότητες, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alphabet Σουντάρ Πιχάι.

Η Google μέσω της μηχανής αναζήτησης, αλλά και περιουσιακά στοιχεία όπως το YouTube αποτέλεσε τον μεγαλύτερο διαφημιστικό πόλο του διαδικτύου για μία δεκαετία, ενώ τον προηγούμενο μήνα κατέλαβε την τέταρτη θέση, με κεφαλαιοποίηση μεγαλύτερη από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Google περιορίζει τις πολιτικές διαφημίσεις σε όλο τον κόσμο
Η Google περιορίζει τις πολιτικές διαφημίσεις σε όλο τον κόσμο
Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον πολιτικές διαφημίσεις που στοχεύουν ανθρώπους με βάση τις (υποτιθέμενες) πολιτικές προτιμήσεις τους.
Η Google περιορίζει τις πολιτικές διαφημίσεις σε όλο τον κόσμο
Google: Υποστηρίζει ότι πέτυχε την «κβαντική υπεροχή»
Google: Υποστηρίζει ότι πέτυχε την «κβαντική υπεροχή»
Κβαντικός υπολογιστής έκανε σε 200 δευτερόλεπτα υπολογισμούς που οι πιο ισχυροί συμβατικοί υπερυπολογιστές θα χρειάζονταν 10.000 χρόνια για να εκτελέσουν.
Google: Υποστηρίζει ότι πέτυχε την «κβαντική υπεροχή»
Τι ψάξαμε στο Google το 2019
Τι ψάξαμε στο Google το 2019
Διασημότητες, Εκλιπούσες Διασημότητες, Τηλεοπτικές εκπομπές, ερωτήσεις Τι είναι, Συνταγές, Εισιτήρια, Σημαντικά Γεγονότα και Αθλητικά και Ταχύτερα Αυξανόμενες Αναζητήσεις στις 9 λίστες της Google.
Τι ψάξαμε στο Google το 2019
Προβλήματα εισόδου σε Google και Gmail
Προβλήματα εισόδου σε Google και Gmail
Προβλήματα εισόδου παρατηρούνται από το πρωί σε υπηρεσίες της Google στην Ευρώπη. Το πρόβλημα εμφανίστηκε αρχικά στην Τουρκία και εν συνεχεία επηρεάστηκαν και χώρες της νοτιανατολικής Ευρώπης.
Προβλήματα εισόδου σε Google και Gmail
#Googledown: Οι βλάβες που προκάλεσαν τα προβλήματα
#Googledown: Οι βλάβες που προκάλεσαν τα προβλήματα
Το ταυτόχρονο κόψιμο δύο καλωδίων οπτικών ινών σε περιοχές απομακρυσμένες μεταξύ τους -κάτι πολύ ασυνήθιστο- ήταν η αιτία των προβλημάτων που καταγράφηκαν στις υπηρεσίες της Google.
#Googledown: Οι βλάβες που προκάλεσαν τα προβλήματα