fbpxTo 58% των χρηστών social media στις ΗΠΑ αποφεύγουν ενεργά τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers | Economistas.gr
Skip to main content

To 58% των χρηστών social media στις ΗΠΑ αποφεύγουν ενεργά τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

To 58% των χρηστών social media στις ΗΠΑ αποφεύγουν ενεργά τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

 

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

 

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

 

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

 

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

 

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Γλίτωσε» η Γη από τον αστεροειδή Apophis -Η συμβολή του ΑΠΘ
«Γλίτωσε» η Γη από τον αστεροειδή Apophis -Η συμβολή του ΑΠΘ
Το καθησυχαστικό συμπέρασμα αποτέλεσε απόρροια των παρατηρήσεων μιας διεθνούς ομάδας επιστημόνων, στην οποία μετείχε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
«Γλίτωσε» η Γη από τον αστεροειδή Apophis -Η συμβολή του ΑΠΘ
Ιστορική πτήση στον Αρη πραγματοποίησε drone της NASA
Ιστορική πτήση στον Αρη πραγματοποίησε drone της NASA
H ατμόσφαιρα στον Άρη έχει πυκνότητα μόνο 1% αυτής της γήινης ατμόσφαιρας και οι έλικες μπορούν να σηκώνουν το βάρος του ελικοπτέρου πιέζοντας τον αέρα καθώς περιστρέφονται.
Ιστορική πτήση στον Αρη πραγματοποίησε drone της NASA
Το Instagram θα προσφέρει λειτουργία κατά της ρητορικής μίσους και των υβριστικών μηνυμάτων
Το Instagram θα προσφέρει λειτουργία κατά της ρητορικής μίσους και των υβριστικών μηνυμάτων
Η εφαρμογή Instagram της Facebook λανσάρει ένα χαρακτηριστικό που θα αποτρέπει τους χρήστες από το βλέπουν πιθανά υβριστικά μηνύματα με το να φιλτράρουν λέξεις, φράσεις και emojis στη συγκεκριμένη εφαρμογή.
Το Instagram θα προσφέρει λειτουργία κατά της ρητορικής μίσους και των υβριστικών μηνυμάτων
Ξεκίνησε το ταξίδι του σκάφους της SpaceX προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
Ξεκίνησε το ταξίδι του σκάφους της SpaceX προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
H διαστημική κάψουλα της SpaceX εκτοξεύθηκε σήμερα από το διαστημικό κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα με πλήρωμα τέσσερις αστροναύτες και προορισμό τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS), με τα πρώτα λεπτά της πτήσης να εξελίσσονται ομαλά.
Ξεκίνησε το ταξίδι του σκάφους της SpaceX προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
Ο πύραυλος της SpaceX έφτασε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
Ο πύραυλος της SpaceX έφτασε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
Η διαστημική κάψουλα Crew Dragon Endeavour της SpaceX έφτασε σήμερα και προσδέθηκε ομαλά στον διεθνή διαστημικό σταθμό (ISS), όπως μετέδωσε σε απευθείας σύνδεση η τηλεόραση της NASA.
Ο πύραυλος της SpaceX έφτασε στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
Google: Στοχεύει να εξαλείψει τη χρήση κωδικών πρόσβασης
Google: Στοχεύει να εξαλείψει τη χρήση κωδικών πρόσβασης
Η Google σκοπεύει να βάλει ένα τέλος στη χρήση των απλών κωδικών πρόσβασης. Πώς μπορεί να γίνει αυτό ; Με το να ρίξει το βάρος της στη μέθοδο two-Factor authentication (2FA).
Google: Στοχεύει να εξαλείψει τη χρήση κωδικών πρόσβασης