fbpxFacebook: Θα προσλάβει 10.000 εργαζόμενους για το «Metaverse» -Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα | Economistas.gr
Skip to main content

Facebook: Θα προσλάβει 10.000 εργαζόμενους για το «Metaverse» -Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα

Facebook: Θα προσλάβει 10.000 εργαζόμενους για το «Metaverse» -Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
Φωτογραφία: Shutterstock

To Facebook ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσα στην επόμενη πενταετία με στόχο να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του λεγόμενου «metaverse», ενός διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.

«Η επένδυση (σε νέες θέσεις εργασίας) αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στη δύναμη της ευρωπαϊκής βιομηχανίας τεχνολογίας και στο ευρωπαϊκό δυναμικό των τεχνολογικών ταλέντων. Η Ευρώπη είναι άκρως σημαντική για το Facebook και βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδίων μας για την ανάπτυξη του metaverse», σύμφωνα με την εταιρεία.

Σε κοινή δήλωσή τους, οι αντιπρόεδροι Νικ Κλεγκ και Ξαβιέ Όλιβαν ανέφεραν ότι «το Facebook βρίσκεται στο ξεκίνημα ενός ταξιδιού για να χτίσει την επόμενη υπολογιστική πλατφόρμα. Εργαζόμενοι μαζί με άλλους, αναπτύσσουμε αυτό που συχνά αναφέρεται ως metaverse, μια νέα φάση διασυνδεμένων εικονικών εμπειριών με τη χρήση τεχνολογιών όπως η εικονική και η επαυξημένη πραγματικότητα. Στο επίκεντρο βρίσκεται η ιδέα ότι δημιουργώντας μια μεγαλύτερη αίσθηση 'εικονικής παρουσίας', η online αλληλεπίδραση θα έλθει πολύ πιο κοντά στην εμπειρία της αλληλεπίδρασης σε προσωπικό επίπεδο". Διευκρίνισαν ότι "καμία εταιρεία δεν θα έχει την ιδιοκτησία και δεν θα λειτουργεί μόνη της το metaverse. Όπως το Ίντερνετ, το βασικό χαρακτηριστικό του θα είναι η ανοικτή αρχιτεκτονική και η διαλειτουργικότητά του».

Τον Σεπτέμβριο το μεγαλύτερο στον κόσμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκανε γνωστό ότι θα επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του «metaverse», ένα βήμα που ο επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ χαρακτήρισε σημαντικό για το μέλλον της εταιρείας.

Τον Ιούλιο είχε προηγηθεί η ανακοίνωση ότι το Facebook δημιουργεί μια ομάδα εργαζομένων του αφιερωμένη στην ανάπτυξη του "metaverse", η οποία θα αποτελεί μέρος των Εργαστηρίων Πραγματικότητας, του τμήματος της εταιρείας που ήδη δουλεύει πάνω στην προώθηση της εικονικής (virtual) και της επαυξημένης (augmented) πραγματικότητας και των σχετικών εφαρμογών στο πλαίσιο των social media.

Το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με το πρακτορείο reuters, τη δοκιμή μιας νέας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας εξ αποστάσεως, η οποία επιτρέπει σε χρήστες της συσκευής Oculus Quest 2 να πραγματοποιούν εικονικές συναντήσεις μέσω ψηφιακών προσωπικοτήτων τους (αβατάρ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Telegram: Πάνω από 70 εκατομμύρια νέοι χρήστες μετά το blackout του Facebook
Telegram: Πάνω από 70 εκατομμύρια νέοι χρήστες μετά το blackout του Facebook
Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram κέρδισε πάνω από 70 εκατομμύρια χρήστες, όσο διήρκησε η διακοπή λειτουργίας του Facebook, έγινε γνωστό από τον ιδρυτή του Πάβελ Ντούροφ.
Telegram: Πάνω από 70 εκατομμύρια νέοι χρήστες μετά το blackout του Facebook
Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Το Facebook σχεδιάζει να «εφεύρει» ξανά τον εαυτό του αλλάζοντας όνομα, ίσως και την επόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου επικοινωνίας των χρηστών μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Το 0,14% έως 0,15% - ή 14 έως 15 φορές ανά 10.000 θεάσεις περιεχομένου - είναι η αναλογία που οι χρήστες του Facebook εκτέθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε αναρτήσεις που αφορούν εκφοβισμό ή παρενόχληση.
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, ο οποίος ποικίλει ανάλογα με την ηλικία του χρήστη και το ποιό μέσο αυτός χρησιμοποιεί κυρίως (τη μεγαλύτερη επίπτωση φαίνεται να έχει το Snapchat και μετά το Facebook), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media