fbpxΦήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα | Economistas.gr
Skip to main content

Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα

Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Το Facebook από κινητό/ Φωτογραφία AP

Το Facebook σχεδιάζει να «εφεύρει» ξανά τον εαυτό του αλλάζοντας όνομα, ίσως και την επόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου επικοινωνίας των χρηστών μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Ο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ προγραμματίζει να μιλήσει για την αλλαγή ονόματος στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας στις 28 Οκτωβρίου, όμως μπορεί η σχετική αποκάλυψη να γίνει και νωρίτερα.

Η σχετική φημολογία προέκυψε μετά από δημοσίευμα του "Verge" (που επικαλείται πηγή με άμεση γνώση του θέματος) και το οποίο αναπαρήγαγε το πρακτορείο Ρόιτερς. Προς το παρόν, το Facebook ανέφερε ότι δεν σχολιάζει φήμες.

Σύμφωνα με το Verge, ο Ζάκερμπεργκ φιλοδοξεί το Facebook να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από μέσο κοινωνικής δικτύωσης (με όλες τις επικρίσεις που έχει δεχτεί), ως βασικός δημιουργός του «metaverse». Ο ίδιος είχε δηλώσει στο Verge τον Ιούλιο ότι «θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse».

Είχε προηγηθεί η ριζική αναδιάρθωση της Google το 2015, η οποία μπήκε κάτω από την «ομπρέλα» μιας μητρικής εταιρείας, της Alphabet, εν μέρει για να σηματοδοτήσει ότι είναι πια κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης. Σύμφωνα με το Verge, το νέο εταιρικό όνομα του Facebook παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό που το ξέρουν ελάχιστοι άνθρωποι. Μένει να αποδειχθεί η αλήθεια της φημολογίας.

Όσο για το metaverse, που ούτως ή άλλως αναμένεται να αναπτυχθεί στο μέλλον, είναι ένας όρος που δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Νιλ Στέφενσον για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο όπου οι άνθρωποι δραπετεύουν από έναν δυστοπικό κόσμο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγει προφητικός…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Το 0,14% έως 0,15% - ή 14 έως 15 φορές ανά 10.000 θεάσεις περιεχομένου - είναι η αναλογία που οι χρήστες του Facebook εκτέθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε αναρτήσεις που αφορούν εκφοβισμό ή παρενόχληση.
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, ο οποίος ποικίλει ανάλογα με την ηλικία του χρήστη και το ποιό μέσο αυτός χρησιμοποιεί κυρίως (τη μεγαλύτερη επίπτωση φαίνεται να έχει το Snapchat και μετά το Facebook), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Μασκ: Το metaverse είναι περισσότερο τέχνασμα μάρκετινγκ στην παρούσα φάση
Μασκ: Το metaverse είναι περισσότερο τέχνασμα μάρκετινγκ στην παρούσα φάση
Ο Έλον Μασκ πιστεύει ότι στην παρούσα φάση το Metaverse είναι μια ιδέα μάρκετινγκ και όχι κάτι που βρίσκεται κοντά στην πραγματοποίηση του.
Μασκ: Το metaverse είναι περισσότερο τέχνασμα μάρκετινγκ στην παρούσα φάση
To VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
To VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
Το τμήμα VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου και πολλές πολιτείες των ΗΠΑ, ανέφερε το Bloomberg.
To VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
H Google ετοιμάζει αλλαγή απορρήτου παρόμοια με αυτή της Apple -Πως θα στριμώξει για τα καλά το Facebook
H Google ετοιμάζει αλλαγή απορρήτου παρόμοια με αυτή της Apple -Πως θα στριμώξει για τα καλά το Facebook
H Google ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι υιοθετεί νέους περιορισμούς στην προστασία απορρήτου, κάτι που θα επηρεάσει όλες τις συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android. Πρόκειται για μια κίνηση ανάλογη με αυτή που έκανε η Apple πέρυσι και προκάλεσε πολλά προβλήματα στις διαφημιστικές πρακτικές πολλών εταιριών.
H Google ετοιμάζει αλλαγή απορρήτου παρόμοια με αυτή της Apple -Πως θα στριμώξει για τα καλά το Facebook