fbpxFacebook: Bάζει τέλος στην αναγνώριση προσώπου στην πλατφόρμα του | Economistas.gr
Skip to main content

Facebook: Bάζει τέλος στην αναγνώριση προσώπου στην πλατφόρμα του

Facebook: Bάζει τέλος στην αναγνώριση προσώπου στην πλατφόρμα του
Φωτογραφία: Shutterstock

Η Facebook Inc ανακοίνωσε σήμερα ότι κλείνει το σύστημά της αναγνώρισης προσώπου, το οποίο αναγνωρίζει αυτόματα τους χρήστες σε φωτογραφίες και βίντεο, επικαλούμενη ανησυχίες σχετικά με τη χρήση τέτοιου είδους τεχνολογίας.

«Οι ρυθμιστικοί φορείς βρίσκονται ακόμη στη διαδικασία παροχής ενός σαφούς πλαισίου κανόνων που θα διέπουν τη χρήση του», ανέφερε ο Τζερόμ Πεσέντι, αντιπρόεδρος τεχνητής νοημοσύνης του Facebook, σε μια ανάρτηση σε μπλογκ.

«Εν μέσω αυτής της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας, πιστεύουμε πως ενδείκνυται να περιορίσουμε τη χρήση της αναγνώρισης προσώπων σε έναν περιορισμένο αριθμό περιπτώσεων».

Η εταιρεία, η οποία την περασμένη εβδομάδα μετονομάστηκε σε Meta Platforms Inc, εξήγησε πως άνω του ενός τρίτου των ημερήσιων ενεργών χρηστών του Facebook έχει επιλέξει τη ρύθμιση αναγνώρισης προσώπου στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και τώρα θα διαγράψει τα δεδομένα αναγνώρισης προσώπου (facial recognition templates) περισσότερων από 1 δισεκατομμυρίων ανθρώπων.

«Αυτή η αλλαγή θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις αναφορικά με τη χρήση της αναγνώρισης προσώπου στην ιστορία αυτής της τεχνολογίας», σημείωσε ο Τζερόμ Πεσέντι.

«Πάνω από το ένα τρίτο των καθημερινών χρηστών του Facebook έχει ενεργοποιήσει την αναγνώριση προσώπου και μπορεί να αναγνωριστεί», διευκρίνισε.

«Πάνω από 1 δισεκατομμύρια ψηφιακά μοντέλα αναγνώρισης προσώπου», επομένως, θα διαγραφούν.

Αυτή η απροσδόκητη απόφαση σημαίνει ότι ορισμένα δημοφιλή εργαλεία του μέσου δεν θα λειτουργούν πλέον: για παράδειγμα όταν ένας χρήστης θα δημοσιεύει μια φωτογραφία, ο αλγόριθμος δεν θα μαντεύει πλέον τα ονόματα των ατόμων που θα είναι παρόντα.

Η διαδικασία θα διεξαχθεί παγκοσμίως και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τον Δεκέμβριο, είπε ένας εκπρόσωπος τύπου του Facebook.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Telegram: Πάνω από 70 εκατομμύρια νέοι χρήστες μετά το blackout του Facebook
Telegram: Πάνω από 70 εκατομμύρια νέοι χρήστες μετά το blackout του Facebook
Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram κέρδισε πάνω από 70 εκατομμύρια χρήστες, όσο διήρκησε η διακοπή λειτουργίας του Facebook, έγινε γνωστό από τον ιδρυτή του Πάβελ Ντούροφ.
Telegram: Πάνω από 70 εκατομμύρια νέοι χρήστες μετά το blackout του Facebook
Facebook: Θα προσλάβει 10.000 εργαζόμενους για το «Metaverse» -Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
Facebook: Θα προσλάβει 10.000 εργαζόμενους για το «Metaverse» -Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
To Facebook ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσα στην επόμενη πενταετία με στόχο να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του λεγόμενου «metaverse».
Facebook: Θα προσλάβει 10.000 εργαζόμενους για το «Metaverse» -Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Το Facebook σχεδιάζει να «εφεύρει» ξανά τον εαυτό του αλλάζοντας όνομα, ίσως και την επόμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου επικοινωνίας των χρηστών μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Φήμες ότι το Facebook αλλάζει όνομα
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Το 0,14% έως 0,15% - ή 14 έως 15 φορές ανά 10.000 θεάσεις περιεχομένου - είναι η αναλογία που οι χρήστες του Facebook εκτέθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε αναρτήσεις που αφορούν εκφοβισμό ή παρενόχληση.
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, ο οποίος ποικίλει ανάλογα με την ηλικία του χρήστη και το ποιό μέσο αυτός χρησιμοποιεί κυρίως (τη μεγαλύτερη επίπτωση φαίνεται να έχει το Snapchat και μετά το Facebook), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media