fbpxFacebook: Bάζει τέλος στην αναγνώριση προσώπου στην πλατφόρμα του | Economistas.gr
Skip to main content

Facebook: Bάζει τέλος στην αναγνώριση προσώπου στην πλατφόρμα του

Facebook: Bάζει τέλος στην αναγνώριση προσώπου στην πλατφόρμα του
Φωτογραφία: Shutterstock

Η Facebook Inc ανακοίνωσε σήμερα ότι κλείνει το σύστημά της αναγνώρισης προσώπου, το οποίο αναγνωρίζει αυτόματα τους χρήστες σε φωτογραφίες και βίντεο, επικαλούμενη ανησυχίες σχετικά με τη χρήση τέτοιου είδους τεχνολογίας.

«Οι ρυθμιστικοί φορείς βρίσκονται ακόμη στη διαδικασία παροχής ενός σαφούς πλαισίου κανόνων που θα διέπουν τη χρήση του», ανέφερε ο Τζερόμ Πεσέντι, αντιπρόεδρος τεχνητής νοημοσύνης του Facebook, σε μια ανάρτηση σε μπλογκ.

«Εν μέσω αυτής της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας, πιστεύουμε πως ενδείκνυται να περιορίσουμε τη χρήση της αναγνώρισης προσώπων σε έναν περιορισμένο αριθμό περιπτώσεων».

Η εταιρεία, η οποία την περασμένη εβδομάδα μετονομάστηκε σε Meta Platforms Inc, εξήγησε πως άνω του ενός τρίτου των ημερήσιων ενεργών χρηστών του Facebook έχει επιλέξει τη ρύθμιση αναγνώρισης προσώπου στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και τώρα θα διαγράψει τα δεδομένα αναγνώρισης προσώπου (facial recognition templates) περισσότερων από 1 δισεκατομμυρίων ανθρώπων.

«Αυτή η αλλαγή θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις αναφορικά με τη χρήση της αναγνώρισης προσώπου στην ιστορία αυτής της τεχνολογίας», σημείωσε ο Τζερόμ Πεσέντι.

«Πάνω από το ένα τρίτο των καθημερινών χρηστών του Facebook έχει ενεργοποιήσει την αναγνώριση προσώπου και μπορεί να αναγνωριστεί», διευκρίνισε.

«Πάνω από 1 δισεκατομμύρια ψηφιακά μοντέλα αναγνώρισης προσώπου», επομένως, θα διαγραφούν.

Αυτή η απροσδόκητη απόφαση σημαίνει ότι ορισμένα δημοφιλή εργαλεία του μέσου δεν θα λειτουργούν πλέον: για παράδειγμα όταν ένας χρήστης θα δημοσιεύει μια φωτογραφία, ο αλγόριθμος δεν θα μαντεύει πλέον τα ονόματα των ατόμων που θα είναι παρόντα.

Η διαδικασία θα διεξαχθεί παγκοσμίως και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τον Δεκέμβριο, είπε ένας εκπρόσωπος τύπου του Facebook.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Το 0,14% έως 0,15% - ή 14 έως 15 φορές ανά 10.000 θεάσεις περιεχομένου - είναι η αναλογία που οι χρήστες του Facebook εκτέθηκαν στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε αναρτήσεις που αφορούν εκφοβισμό ή παρενόχληση.
Η συχνότητα εκφοβισμού και παρενόχλησης στο Facebook είναι 0,15%, ενώ στο Instagram 0,05%
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, ο οποίος ποικίλει ανάλογα με την ηλικία του χρήστη και το ποιό μέσο αυτός χρησιμοποιεί κυρίως (τη μεγαλύτερη επίπτωση φαίνεται να έχει το Snapchat και μετά το Facebook), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Μασκ: Το metaverse είναι περισσότερο τέχνασμα μάρκετινγκ στην παρούσα φάση
Μασκ: Το metaverse είναι περισσότερο τέχνασμα μάρκετινγκ στην παρούσα φάση
Ο Έλον Μασκ πιστεύει ότι στην παρούσα φάση το Metaverse είναι μια ιδέα μάρκετινγκ και όχι κάτι που βρίσκεται κοντά στην πραγματοποίηση του.
Μασκ: Το metaverse είναι περισσότερο τέχνασμα μάρκετινγκ στην παρούσα φάση
To VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
To VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
Το τμήμα VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου και πολλές πολιτείες των ΗΠΑ, ανέφερε το Bloomberg.
To VR της Meta βρίσκεται υπό έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου
H Google ετοιμάζει αλλαγή απορρήτου παρόμοια με αυτή της Apple -Πως θα στριμώξει για τα καλά το Facebook
H Google ετοιμάζει αλλαγή απορρήτου παρόμοια με αυτή της Apple -Πως θα στριμώξει για τα καλά το Facebook
H Google ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι υιοθετεί νέους περιορισμούς στην προστασία απορρήτου, κάτι που θα επηρεάσει όλες τις συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android. Πρόκειται για μια κίνηση ανάλογη με αυτή που έκανε η Apple πέρυσι και προκάλεσε πολλά προβλήματα στις διαφημιστικές πρακτικές πολλών εταιριών.
H Google ετοιμάζει αλλαγή απορρήτου παρόμοια με αυτή της Apple -Πως θα στριμώξει για τα καλά το Facebook