fbpxTwitter: Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους | Economistas.gr
Skip to main content

Twitter: Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους

Twitter: Μερικές μεγάλες εταιρίες προχωρούν σε μερική αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας τους
Shutterstock

Μεγάλες εταιρίες με μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων των εταιριών Dyson, Mazda, Forbes και PBS Kids έχουν προχωρήσει σε αναστολή της εμπορικής προώθησης ή έχουν αποσύρει μερικώς τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter, καθώς τα διαφημιστικά μηνύματά τους εμφανίζονταν δίπλα σε αναρτήσεις που σχετίζονται με παιδική πορνογραφία, όπως δήλωσαν οι εταιρίες στο Reuters.

Εταιρίες από την Walt Disney Co, την NBC Universal, την Coca-Cola Co, μέχρι ένα νοσοκομείο παίδων ήταν μεταξύ των περισσοτέρων από 30 διαφημίσεων που εμφανίστηκαν στα προφίλ λογαριασμών του Twitter, προωθώντας ηλεκτρονικά λινκ που οδηγούσαν σε υλικό παιδικής πορνογραφίας, σύμφωνα με μία σχετική έρευνα που έκανε το Reuters, σε λογαριασμούς προφίλ που εντοπίστηκαν στο πλαίσιο μιας νέας έρευνας για τις σεξουαλικές κακοποιήσεις παιδιών στο διαδίκτυο, από την ομάδα κυβερνοασφάλειας Ghost Data.

Μερικές από τις αναρτήσεις συμπεριλάμβαναν λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον “βιασμό” και τους “εφήβους” και εμφανίζονταν μαζί με αναρτήσεις εμπορικής προώθησης προϊόντων από διαφημιστές των εταιριών, όπως εντόπισε η έρευνα του Reuters. Για παράδειγμα, διαφημιστική ανάρτηση εμπορικής προώθησης από την εταιρία υποδημάτων και αξεσουάρ υπόδησης Cole Haan εμφανίστηκε δίπλα από ανάρτηση για την οποία, ένας χρήστης είπε ότι “προωθούσε πορνογραφικό υλικό με παιδιά και εφήβους.”

“Είμαστε τρομοκρατημένοι,” δήλωσε ο Ντέιβιντ Μάντοκς αρμόδιος για την εμπορική προώθηση προϊόντων στην Cole Haan, όταν εντοπίστηκε ότι οι διαφημίσεις της αναφερόμενης εταιρίας εμφανίζονταν δίπλα σε αναρτήσεις με το περιεχόμενο που περιγράφεται παραπάνω. “Είτε η Twitter θα το διορθώσει αυτό ή θα το διορθώσουμε εμείς με όποια μέσα μπορούμε, συμπεριλαμβανομένης και της μη αγοράς διαφημιστικού χώρου από αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης,” προειδοποίησε ο ίδιος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέο πρόγραμμα του twitter για τον εντοπισμό των fake news
Νέο πρόγραμμα του twitter για τον εντοπισμό των fake news
Νέο πιλοτικό πρόγραμμα που θα επιτρέπει σε μερικούς χρήστες να υποβάλουν παρατηρήσεις για μηνύματα (tweets) άλλων χρηστών, τα οποία κρίνουν ως αναληθή ή παραπλανητικά.
Νέο πρόγραμμα του twitter για τον εντοπισμό των fake news
Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Το Twitter ανακοίνωσε την Πέμπτη τα κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του 2021, τα οποία είναι χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις τον αναλυτών. Το ίδιο ισχύει για τα έσοδα και την αύξηση των χρηστών.
Twitter: Κάτω από τις προσδοκίες τα κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο του 2021
Το Twitter μπλόκαρε το περιεχόμενο των RT και Sputnik στην ΕΕ
Το Twitter μπλόκαρε το περιεχόμενο των RT και Sputnik στην ΕΕ
Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Twitter μπλόκαρε με τη σειρά του τους λογαριασμούς των ρωσικών μέσων ενημέρωσης RT και Sputnik στην ΕΕ, μετά την απαγόρευση που επέβαλαν οι χώρες μέλη στα μέσα αυτά στην ευρωπαϊκή αγορά και η οποία τέθηκε σε ισχύ χθες Τετάρτη.
Το Twitter μπλόκαρε το περιεχόμενο των RT και Sputnik στην ΕΕ
Twitter: Σχέδιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου
Twitter: Σχέδιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου
Η Twitter Inc παρουσίασε χθες, Πέμπτη, ένα σχέδιο καταπολέμησης της διάδοσης παραπληροφόρησης που σχετίζεται με τις εκλογές, αναθεωρώντας προηγούμενες στρατηγικές.
Twitter: Σχέδιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών του Νοεμβρίου
Έρευνα: Ο λόγος μίσους αυξάνεται στο Twitter όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο
Έρευνα: Ο λόγος μίσους αυξάνεται στο Twitter όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο
Οι ακραίες θερμοκρασίες -πολύ υψηλές ή πολύ χαμηλές- τροφοδοτούν την επιθετική συμπεριφορά και τον λόγο μίσους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείχνει μια νέα γερμανική μελέτη σχετικά με το Twitter.
Έρευνα: Ο λόγος μίσους αυξάνεται στο Twitter όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο