fbpxΤέλος στο τζάμπα Netflix, θα πληρώνουν όλοι | Economistas.gr
Skip to main content

Τέλος στο τζάμπα Netflix, θα πληρώνουν όλοι

Τέλος στο τζάμπα Netflix, θα πληρώνουν όλοι

Σαν εικόνα από το μέλλον, μια έξυπνη τεχνολογική καινοτομία έρχεται να αλλάξει τις αγαπημένες συνήθειες των χρηστών του Netflix που συνηθίζουν να μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης στην online πλατφόρμα streaming.

Στην έκθεση CES 2019 παρουσιάστηκε από την εταιρεία τεχνολογίας Synamedia, ένα νέο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορεί να εντοπίσει την κοινή χρήση κωδικών από λογαριασμούς τέτοιου είδους και να τους μπλοκάρει ή να τους καταργήσει εάν δεν αναβαθμιστούν ώστε να πληρώνουν όλοι.

Αυτή η νέα καινοτομία θα μπορούσε να σημάνει το τέλος του μοιράσματος των κωδικών ενός λογαριασμού σε περισσότερους χρήστες που θα μπορούσαν να παρακολουθούν χωρίς να πληρώνουν συνδρομή αρκεί να μην έβλεπαν ταυτόχρονα το ίδιο περιεχόμενο που προβάλλονταν.

Να σημειωθεί ότι η Synamedia εξασφάλισε πρόσφατα χρηματοδότηση από την Sky, η οποία υπήρξε το προηγούμενο διάστημα πελάτης της. Αν το εν λόγω πρόγραμμα που λάνσαρε η εταιρεία χρησιμοποιηθεί από εταιρείες συνεχούς ροής, οι πολλαπλοί χρήστες στο μέλλον θα εντοπίζονται εύκολα και στη συνέχεια κάθε πλατφόρμα θα αποφασίζει τι θα γίνει με την συνδρομή τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Limit up κερδών - συνδρομητών για Netflix
Limit up κερδών - συνδρομητών για Netflix
Επτά εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε η εταιρία.
Limit up κερδών - συνδρομητών για Netflix
Κατηγορούν το Netflix για λογοκρισία
Κατηγορούν το Netflix για λογοκρισία
Η Netflix συγκεντρώνει την οργή όσων θεωρούν πως άσκησε λογοκρισία σε επεισόδιο που προβαλλόταν στη πλατφόρμα της στην Σαουδική Αραβία και ενόχλησε την βασιλική οικογένεια.
Κατηγορούν το Netflix για λογοκρισία
Netflix: Ξεκινά η διάθεση των πρώτων games για κινητά
Netflix: Ξεκινά η διάθεση των πρώτων games για κινητά
To Netflix εγκαινιάζει τα πρώτα συνδρομητικά βιντεοπαιγνίδια του που θα προσφέρει μέσω «έξυπνων» κινητών παγκοσμίως, σε μία κίνηση που στοχεύει στο να διεισδύσει σε μία νέα αγορά και να διευρύνει έτσι τη βάση των συνδρομητών του.
Netflix: Ξεκινά η διάθεση των πρώτων games για κινητά