TikTok: Οι νέες τάσεις για το 2025 - Πώς θα αναδείξετε την επιχείρησή σας
Το 2024, τα brands αξιοποίησαν το TikTok με πρωτοποριακούς τρόπους, αγκαλιάζοντας την ευρύτερη κοινότητα της πλατφόρμας, διευρύνοντας τα όρια της δημιουργικότητας, ακολουθώντας τις πολιτισμικές τάσεις και εκφράζοντας αυθεντικές απόψεις. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός νέου προτύπου που επαναπροσδιόρισε τους τρόπους σύνδεσης και επιρροής των brands, σύμφωνα με την ανακοίνωση της πλατφόρμας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε το «TikTok What's Next Report 2025», την 5η ετήσια έκθεση με τις τάσεις όπως διαμορφώνονται για τη νέα χρονιά. Η έκθεση αυτή έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επαγγελματίες του Marketing γνώση, γύρω από τις αναδυόμενες επιθυμίες και ανάγκες της κοινότητάς μας και να ενδυναμώσει τα brands με τη διαμόρφωση νέων τρόπων αλληλεπίδρασης», αναφέρει η ανακοίνωση.
«Το 2025, η κοινότητα του TikTok θα ενώσει δυνάμεις για να δημιουργήσει ένα περιεχόμενο μοναδικό και καινοτόμο που αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία αντιλαμβάνεται το Marketing καθώς και το μέλλον της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Πρόκειται για ένα κίνημα που ονομάζουμε Brand Chem. Στη νέα αυτή εποχή που διανύουμε, τα brands καλούνται να συνεργαστούν με δημιουργούς και κοινότητες, ώστε να δημιουργήσουν από κοινού περιεχόμενο που επαναπροσδιορίζει την πολιτισμική συνάφεια», προσθέτει το TikTok.
«Το 2024, παρακολουθήσαμε τα brands να ξεπερνούν τα όρια της δημιουργικότητας, να “υιοθετούν” τάσεις και να συνδέονται στενά με τις κοινότητές τους. To 2025, θα φτάσουμε ακόμα πιο μακριά», δήλωσε η Sofia Hernandez, Παγκόσμια Επικεφαλής Επιχειρηματικού Marketing για το TikTok. «Οι ευκαιρίες δημιουργικής αφήγησης ιστοριών στο TikTok είναι ατελείωτες και φέτος τα brands και οι δημιουργοί θα συνεργαστούν για να συνεχίσουν να διαμορφώνουν αντιλήψεις, να πυροδοτούν νέες ιδέες και να επιταχύνουν την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, αξιοποιώντας άμεσα ό,τι έχει σημασία για την κοινότητα του TikTok».