Instagram: Παρουσίασε εφαρμογή για iPad -Πώς αυτό μεγαλώνει τον ανταγωνισμό με το TikTok
Η Instagram παρουσίασε την Τετάρτη μια ειδική εφαρμογή για iPad, τοποθετώντας τη λειτουργία των Reels στο επίκεντρο της νέας σχεδίασης, καθώς η μητρική εταιρεία Meta εντείνει τον ανταγωνισμό της με το TikTok.
Η εφαρμογή έρχεται να δώσει απαντήσεις σε διαχρονικά παράπονα σχετικά με την εμπειρία της Instagram στο iPad, η οποία μέχρι τώρα απαιτούσε τη χρήση της μεγεθυμένης έκδοσης για iPhone, με θολά γραφικά και περιορισμένες δυνατότητες.
Η νέα εφαρμογή, διαθέσιμη παγκοσμίως για συσκευές με iPadOS 15.1 και νεότερες εκδόσεις, ανοίγει απευθείας σε μια ροή Reels, κάτι που η Instagram αποκαλεί «χαλαρή ψυχαγωγία», με τα Stories καρφιτσωμένα στην κορυφή και άμεση πρόσβαση στα μηνύματα με ένα πάτημα.
Τα Reels, που αντιπροσωπεύουν πάνω από το 20% του χρόνου που περνούν οι χρήστες στην Instagram, αποτελούν βασικό άξονα της στρατηγικής της Meta για αύξηση της αλληλεπίδρασης στις πλατφόρμες της, μέσα στην ανταγωνιστική αγορά σύντομων βίντεο.
Η εφαρμογή για iPad περιλαμβάνει και μια νέα καρτέλα «Ακολουθείτε» με διάφορους τρόπους προβολής περιεχομένου. προτεινόμενες αναρτήσεις, δημοσιεύσεις από άτομα που ακολουθείς, αλλά και με χρονολογική σειρά.
Επιπλέον, η νέα εμφάνιση υποστηρίζει πολυδιεργασία, δηλαδή ο χρήστης μπορεί να βλέπει ταυτόχρονα μηνύματα και ειδοποιήσεις, ενώ τα σχόλια μπορούν να ανοίγουν χωρίς να σταματάει το βίντεο.
Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν στο App Store της Apple και σύντομα θα υπάρξει και έκδοση για Android tablets.