Για τη νέα σύμβαση με την Αττική Οδό, το σύνολο των αποκρατικοποιήσεων που έχουν ολοκληρωθεί από το 2023 και τα έσοδα υπέρ του δημοσίου τοποθετήθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στα 2,5 ευρώ μειώθηκε το κόστος διέλευσης στην Νέα Αττική Οδό για τα ΙΧ, όπως τονίζει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, ύστερα από την εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης.
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών με τίτλο «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού».
Στη μεταβατική φάση λειτουργίας της Αττικής Οδού ως την έναρξη της νέας παραχώρησης, χωρίς όμως να δώσει συγκεκριμένη εικόνα της λύσης που επιλέγεται, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στο 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών-ITC 2024, που λαμβάνει χώρα στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο.
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου/Growthfund, ανακοινώνει ότι σήμερα, Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο Νομισματικό Μουσείο η υπογραφή της σύμβασης για την παραχώρηση υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του ΤΑΙΠΕΔ, της εταιρείας ΝΕΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ Μ.Α.Ε. και της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., η οποία ανακηρύχθηκε Προτιμητέος Επενδυτής τον Σεπτέμβριο του 2023 στον σχετικό διαγωνισμό που είχε διενεργήσει το ΤΑΙΠΕΔ, έναντι οικονομικού ανταλλάγματος 3.270.000.000 ευρώ.
Η παραχώρηση της Αττικής Οδού στη ΓΕΚ Τέρνα μετά τον πλειοδοτικό διαγωνισμό στον οποίο ανακηρύχθηκε ανάδοχος, έχει φέρει στο τραπέζι προτάσεις για είσοδο και άλλων εταιρειών στην εκμετάλλευση της οδικής αρτηρίας.
Με συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων του Ομίλου και τραπεζικου δανεισμού σκοπεύει να χρηματοδοτήσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το τίμημα των 3,270 δισ. ευρώ για τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού,