BLACK FRIDAY

Black Friday: 126 εκατ. Αμερικανοί έκαναν τις αγορές τους στα καταστήματα με φυσική παρουσία -Περισσότεροι από το 2019

Black Friday: 126 εκατ. Αμερικανοί έκαναν τις αγορές τους στα καταστήματα με φυσική παρουσία -Περισσότεροι από το 2019

Περίπου 126 εκατ. Αμερικανοί πήγαν στα καταστήματα για να κάνουν τις αγορές κατά τις πέντε ημέρες των προωθητικών ενεργειών της "Black Friday", με τον αριθμό τους να είναι αυξημένος κατά 3,8% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
NEWSROOM /
Black Friday

Black Friday: Οι Έλληνες θα δώσουν προτεραιότητα στα προϊόντα τεχνολογίας -Παραμένουν επιφυλακτικοί σε σχέση με τις προσφορές

Η Klarna δημοσίευσε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που υλοποίησε σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday.
NEWSROOM /
O δεκάλογος για ασφαλείς αγορές στο Διαδίκτυο κατά την εορταστική περίοδο

Ελληνικό Ινστιτούτο Κυβερνοασφάλειας: O δεκάλογος για ασφαλείς αγορές στο Διαδίκτυο κατά την εορταστική περίοδο

Η αγοραστική «φρενίτιδα» που συνοδεύει τις προσφορές της Black Friday, της Cyber Monday, αλλά και της επικείμενης εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, συχνά ελλοχεύει κινδύνους για την ασφάλεια των δεδομένων μας αλλά και του πορτοφολιού μας.
NEWSROOM /
άκης Θεοδωρικάκος και Σταύρος Καφούνης / Φωτογραφία: ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων

Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, επισκέφτηκε σήμερα καταστήματα στην οδό Ερμού ενόψει της “Black Friday” την επόμενη Παρασκευή. Μαζί ήταν ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης.
NEWSROOM /
Black Friday

Black Friday: Πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός

Η Revolut, η διεθνής εφαρμογή χρηματοοικονομικών με πάνω από 50 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως και περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα, διενήργησε έρευνα σχετικά με τις ανησυχίες των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της αγοραστικής περιόδου της Black Friday.
NEWSROOM /
Αγορές online

Συναγερμός από την VISA για τις ηλεκτρονικές απάτες

Οι αγορές για την Black Friday πατάνε «γκάζι», οι προετοιμασίες και η έρευνα αγοράς για την εορταστική περίοδο έχουν ξεκινήσει προ πολλού και κάπου εκεί καιροφυλακτούν οι κυβερνοεγκληματίες που στόχο έχουν την υποκλοπή «ευαίσθητων» δεδομένων αλλά και το άδειασμα τραπεζικών λογαριασμών.
NEWSROOM /
Ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Black Friday και Cyber Monday

Ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Black Friday και Cyber Monday

Είδη τεχνολογίας και ηλεκτρικές συσκευές βρίσκονται για μια ακόμη χρονιά ψηλά στις λίστες των καταναλωτών με τις αγορές της Black Friday (29/11) και της Cyber Monday (2/12).
NEWSROOM /
Ερμού, καταστήματα

Το στοίχημα της εορταστικής αγοράς- Ποιες είναι οι νέες τάσεις

Μπορεί η προσοχή των καταναλωτών να είναι στραμμένη στην αγορά της Black Friday, ωστόσο για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου αυτός ο τζίρος των 200- 300 εκ ευρώ δεν είναι παρά το έλασσον μπροστά στον τζίρο των εορτών, που πέρσι ξεπέρασε τα 4 δισ ευρώ.