fbpxVolksawgen: Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση | Economistas.gr Skip to main content

Volksawgen: Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση

Volksawgen: Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση

Η προμήθεια των μπαταριών που εξοπλίζουν τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια από τις σημαντικότερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς οι τεχνολογικές απαιτήσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές με αποτέλεσμα να παρατηρούνται καθυστερήσεις.

Ο όμιλος Volkswagen, αποφάσισε να κάνει αλλαγές στο πρόγραμμα αγοράς των μπαταριών αξίας περίπου 50 δισ. ευρώ, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει στην παραγωγή των μπαταριών η κορεάτικη εταιρεία Samsung, αναφέρει το Bloomberg.

Η Samsung αρχικά συμφώνησε με τον όμιλο Volkswagen να παραδώσει μια μεγάλη ποσότητα μπαταριών, οι οποίες θα τροφοδοτήσουν 200.000 νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γερμανικού ομίλου. Όμως συνάντησε δυσκολίες στην παραγωγή και στην πρόσβαση σε πρώτες ύλες. Η παραγωγή μπαταριών για χρήση στα αυτοκίνητα είναι πιο πολύπλοκη από την τεχνολογία που χρησιμοποιείται ακόμη και στα smartphones.

Η VW, πρόκειται να δαπανήσει 30 δισ. ευρώ για τη μεγαλύτερη αλλαγή στον χώρο της αυτοκίνησης, την προώθηση των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περιέγραψε ένα σχέδιο κατασκευής, ενός εγχώριου εργοστασίου μπαταριών στη Γερμανία, μαζί με τη σουηδική εταιρεία Northvolt, κόστους 1 δισ. ευρώ.

Δυσκολίες στη προμήθεια μπαταριών έχει και η Tesla, που συνεργάζεται με την Panasonic. Η αμερικανική μάρκα που ηγείται στην ηλεκτροκίνηση, θεωρεί ότι οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις μπαταριών επηρεάζουν την παραγωγή του πιο προσιτού μοντέλου της, Model 3.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Ο όμιλος Volkswagen θα δημιουργήσει κοινοπραξίες για να μπορέσει να αποκτήσει την οικονομική δύναμη την οποία θα χρησιμοποιήσει στην χρηματοδότηση των σχεδίων για την ηλεκτροκίνηση.
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Η χήρα του «πατριάρχη» της Volskwagen δεν πρέπει να ξαναπαντρευτεί για να τον κληρονομήσει
Η χήρα του «πατριάρχη» της Volskwagen δεν πρέπει να ξαναπαντρευτεί για να τον κληρονομήσει
Κεντρικό πρόσωπο στη διαχείριση της τεράστιας κληρονομιάς του «πατριάρχη» της Volkswagen, Φέρντιναντ Πιέχ είναι πλέον η χήρα του, Ούρσουλα, αλλά ένας όρος στη διαθήκη του της προκαλεί τεράστιους πονοκεφάλους.
Η χήρα του «πατριάρχη» της Volskwagen δεν πρέπει να ξαναπαντρευτεί για να τον κληρονομήσει
Volkswagen: Κατηγορίες κατά στελεχών για χειραγώγηση αγοράς
Volkswagen: Κατηγορίες κατά στελεχών για χειραγώγηση αγοράς
Οι κατηγορούμενοι εσκεμμένα δεν ενημέρωσαν τους επενδυτές εγκαίρως για τον οικονομικό αντίκτυπο του σκανδάλου, όπως ανέφερε σήμερα η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊγκ.
Volkswagen: Κατηγορίες κατά στελεχών για χειραγώγηση αγοράς
Καναδάς: Στα δικαστήρια η Volkswagen για το Dieselgate
Καναδάς: Στα δικαστήρια η Volkswagen για το Dieselgate
Σε βάρος της κολοσσιαίας γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας υποβλήθηκαν 60 κατηγορίες για παραβίαση της καναδικής νομοθεσίας για την προστασία του περιβάλλοντος.
Καναδάς: Στα δικαστήρια η Volkswagen για το Dieselgate
Γερμανία: Η Volkswagen σε συζητήσεις με καταναλωτές για τα ντιζελοκίνητα
Γερμανία: Η Volkswagen σε συζητήσεις με καταναλωτές για τα ντιζελοκίνητα
Η Volkswagen παραδέχθηκε το 2015 ότι χειραγώγησε το λογισμικό της διαχείρισης των κινητήρων για να συγκαλύψει τα υπερβολικά επίπεδα μόλυνσης των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων της.
Γερμανία: Η Volkswagen σε συζητήσεις με καταναλωτές για τα ντιζελοκίνητα
Γιατί στη Νορβηγία «ξεπουλάνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Γιατί στη Νορβηγία «ξεπουλάνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Στη Νορβηγία σήμερα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κυμαίνονται άνω του 42% με κορυφαίες μάρκες το 2019 την Tesla Model 3, το VW e-Golf, το Nissan Leaf, το Audi e-tron και την BMW i3.
Γιατί στη Νορβηγία «ξεπουλάνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα