fbpxΗ Toyota καινοτομεί στην ηλεκτροκίνηση | Economistas.gr
Skip to main content

Η Toyota καινοτομεί στην ηλεκτροκίνηση

Η Toyota καινοτομεί στην ηλεκτροκίνηση
Φωτό: Associated press

Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης είναι ένας από τους βασικούς στόχους κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρά το μεγάλο κόστος για την εξέλιξη των νέων αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, τις δυσκολίες στη προμήθεια των μπαταριών και τις υψηλές δαπάνες για τις αλλαγές στις γραμμές παραγωγής, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εντείνουν τις προσπάθειες τους, για να λανσάρουν τη νέα γκάμα των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.

Η Toyota, επιδιώκει να αναπτύξει μια μπαταρία στερεάς κατάστασης μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, αναφέρει το Reuters. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, αναθεώρησε τον στόχο της για τα οικολογικά αυτοκίνητα της. Μετέφερε πέντε χρόνια μπροστά τον στόχο της.

Ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει να πωλήσει μέχρι το 2025 περίπου 5,5 εκατ. βενζινοκίνητα υβριδικά, υβριδικά plug-in, ηλεκτροκίνητα και οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Εκτιμά ότι περίπου 1 εκατ. θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος Σιγκέκι Τεράσι, επικεφαλής του τμήματος R & D της Toyota, δήλωσε ότι η εταιρεία προγραμματίζει την παρουσίαση της νέας μπαταρίας πριν από τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Αυτή η τεχνολογία, υπόσχεται ελαφρύτερες, ισχυρότερες και ασφαλέστερες μπαταρίες και θα μπορούσε να είναι μια σημαντική ανακάλυψη στην προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Toyota αναπτύσσει τα σχέδια ανάπτυξης των ηλεκτρικών μοντέλων της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα αυστηρότερες απαιτήσεις για τις εκπομπών ρύπων στην Κίνα και στην Ευρώπη.

Ο ιαπωνικός κολοσσός, δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την υβριδική τεχνολογία που καθιέρωσε πρώτη στην αγορά, με την πρώτη γενιά του Prius. Επιδιώκει επίσης να διαθέσει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε κάθε μοντέλο της Toyota και της Lexus, έως το 2025.

Επίσης, ξεκίνησε συνεργασία με τις ιαπωνικές μάρκες Subaru, Mazda, Suzuki και Daihatsu, για την κατασκευή νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Συμφώνησε με την Subaru, να αναπτύξουν από κοινού μια νέα πλατφόρμα κατάλληλη για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μεγάλων διαστάσεων. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και η συνεργασία στην κατασκευή ενός κοινού ηλεκτρικού crossover. Αυτό το όχημα, το οποίο θα πωλείται από την κάθε μάρκα ξεχωριστά, θα κάνει το ντεμπούτο του στις αρχές της δεκαετίας του 2020. Κύρια αγορά θα είναι οι ΗΠΑ.

Ο Τεράσι δήλωσε, ότι η Toyota συνεργάζεται με την Suzuki και τη Daihatsu για να αναπτύξουν από κοινού ένα συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, τόνισε ότι «η τακτική να κατασκευάζουμε και να πουλάμε τα αυτοκίνητα, πρέπει να ενισχυθεί από ενέργειες που θα εξασφαλίζουν έσοδα κατά τη διάρκεια ζωής ενός προϊόντος. Αυτές περιλαμβάνουν τις επιχειρήσεις πωλήσεων, χρηματοδοτικής μίσθωσης, ανταλλαγής, περιφερειακών υπηρεσιών, πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, επαναχρησιμοποίησης μπαταριών και ανακύκλωσης».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ήδη σχεδιάζουν τα επόμενα βήματα της ηλεκτροκίνησης, όμως για να προχωρήσουν πρέπει να λυθεί το μεγαλύτερο πρόβλημα που εμποδίζει την ανάπτυξη της.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης
Η Jaguar επενδύει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση
Η Jaguar επενδύει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση
Η πολυτελής βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία Jaguar Land Rover, προετοιμάζεται για την αύξηση του αριθμού των μελών της γκάμας που θα αξιοποιούν την ηλεκτροκίνηση.
Η Jaguar επενδύει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Ο όμιλος Volkswagen θα δημιουργήσει κοινοπραξίες για να μπορέσει να αποκτήσει την οικονομική δύναμη την οποία θα χρησιμοποιήσει στην χρηματοδότηση των σχεδίων για την ηλεκτροκίνηση.
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Ενώνουν τις δυνάμεις τους Toyota και Suzuki
Ενώνουν τις δυνάμεις τους Toyota και Suzuki
Σε αμοιβαία αγορά μετοχών κατέληξαν η Toyota και η Suzuki προκειμένου να επιταχύνουν την τεχνολογική τους ανάπτυξη και να αντιμετωπίσουν τις σαρωτικές αλλαγές που αναμένονται στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Ενώνουν τις δυνάμεις τους Toyota και Suzuki
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor Corp ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων παγκοσμίως εξαιτίας ενός ηλεκτρονικού προβλήματος, το οποίο μπορεί να οδηγήσει στην μη ανάπτυξη των αερόσακων.
Toyota: Ανάκληση 3,4 εκατ. οχημάτων λόγω προβλήματος στους αερόσακους
Γιατί στη Νορβηγία «ξεπουλάνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Γιατί στη Νορβηγία «ξεπουλάνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Στη Νορβηγία σήμερα οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κυμαίνονται άνω του 42% με κορυφαίες μάρκες το 2019 την Tesla Model 3, το VW e-Golf, το Nissan Leaf, το Audi e-tron και την BMW i3.
Γιατί στη Νορβηγία «ξεπουλάνε» τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα