fbpxΦρενίτιδα και για την «Cyber Monday» στην Αμερική | Economistas.gr
Skip to main content

Φρενίτιδα και για την «Cyber Monday» στην Αμερική

Φρενίτιδα και για την «Cyber Monday» στην Αμερική
Shutterstock

Οι πωλήσεις της Δευτέρας μετά την “Black Friday”, η οποία είναι γνωστή ως “Cyber Monday”, εκτιμάται ότι θα πλησιάσουν στα 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ καταγράφοντας νέο ρεκόρ, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις.

Οι χθεσινές πωλήσεις φαίνεται ότι ενισχύθηκαν από τον όγκο πωλήσεων που έγιναν στην διάρκεια του Σαββατοκύριακου μετά την Black Friday, ενώ ενισχύθηκαν από τις πρόωρες προσφορές, αλλά και την κάλυψη του κόστους μεταφοράς των προϊόντων από τους εμπόρους.

Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων είχαν περίπου μία περίοδο ενός μηνός στην οποία πρόσφεραν χαμηλότερες τιμές, καθώς προσπαθούσαν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των αγοραστών για το Σαββατοκύριακο μετά την Black Friday.

Η φετινή περίοδος των προσφορών στις ΗΠΑ είναι κατά έξι ημέρες συντομότερη σε σύγκριση με πέρσι, καθώς η Ημέρα των Ευχαριστιών εορτάστηκε πιο αργά.

Ιδια δυναμική με τη Black Friday

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Adobe Analytics, 72,1 δισεκατομμύρια δολάρια ξοδεύτηκαν για τις αγορές μέσω διαδικτύου τον προηγούμενο μήνα, ενώ στη Cyber Monday, που αποτελεί την ημέρα για την αμερικανική οικονομία με τον μεγαλύτερο όγκο αγορών μέσω του διαδικτύου, καταγράφηκαν πωλήσεις 473 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις 09:00 το πρωί (ώρα Ανατολικής Ακτής) την ίδια ημέρα.

Τόσο η Amazon.com Inc, όσο και οι ανταγωνιστές της (Target Corp, Wallmart), ενίσχυσαν τις υπηρεσίες τους για την μεταφορά και παράδοση προϊόντων στο εξωτερικό, ώστε αυτά να παραδοθούν στους πελάτες τους σε συντομότερο χρόνο.

“Στο τέλος της ημέρας, η Cyber Monday είναι μία με την ίδια δυναμική, καθώς οι προσφορές άρχισαν από την προηγούμενη εβδομάδα,” δήλωσε η Κάρολ Σπάικερμαν, πρόεδρος της εταιρίας συμβούλων Spieckerman Retail.

“Οι πελάτες λιανικής έχουν πιο αποτελεσματικές δυνατότητες, ενώ οι διαδικτυακές αγορές [προϊόντων] γίνονται πιο εύκολες... Η Amazon δεν ήταν η μόνη που έκανε την κατάσταση πιο άνετη, την φετινή χρονιά...,” παρατήρησε η ίδια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και την Cyber Monday
Οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και την Cyber Monday
Ο αριθμός των κρουσμάτων απάτης μέσω διαδικτύου σημειώνει αύξηση της τάξης έως και του 18% - για τον λόγο αυτόν έχει πολύ μεγάλη σημασία η επιλογή μιας αξιόπιστης μεθόδου πληρωμής.
Οι απατεώνες λατρεύουν την Black Friday και την Cyber Monday
Huawei: Ακαματάχητες Black Friday προσφορές σε smartphones, wearables, αξεσουάρ
Huawei: Ακαματάχητες Black Friday προσφορές σε smartphones, wearables, αξεσουάρ
Και στη φετινή Black Friday αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν τα προϊόντα της Huawei, η οποία έχει ετοιμάσει ένα ειδικό μενού προσφορών, μέσα από το δίκτυο των επίσημων συνεργατών της.
Huawei: Ακαματάχητες Black Friday προσφορές σε smartphones, wearables, αξεσουάρ
Black Friday 2019: 115 εκατ. Αμερικανοί σε… ουρές για ψώνια!
Black Friday 2019: 115 εκατ. Αμερικανοί σε… ουρές για ψώνια!
Τα στοιχεία της NRF αποκαλύπτουν ότι γύρω από την Ημέρα των Ευχαριστιών και τη Black Friday έχει στηθεί ένα δυνατό πενθήμερο προσφορών και εκπτώσεων στις ΗΠΑ.
Black Friday 2019: 115 εκατ. Αμερικανοί σε… ουρές για ψώνια!
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές ενόψει Black Friday και Cyber Monday
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές ενόψει Black Friday και Cyber Monday
Τα εκπτωτικά γεγονότα της φετινής Black Friday και της Cyber Monday, που ακολουθεί αμέσως μετά, αναμένεται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών για αγορές με μειωμένες τιμές.
Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές ενόψει Black Friday και Cyber Monday
Κορκίδης: Σε ετοιμότητα το λιανεμπόριο της Αττικής για Black Friday και εορταστική αγορά
Κορκίδης: Σε ετοιμότητα το λιανεμπόριο της Αττικής για Black Friday και εορταστική αγορά
Στόχος για Black Friday - Cyber Monday είναι να ξεπεράσει η φετινή ανοιχτή αγορά τον τζίρο των 280 εκατ. ευρώ του περυσινού Νοεμβρίου και οι καταναλωτές να αυξήσουν τον μέσο όρο αγορών και χρημάτων που θα δαπανήσουν. Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης.
Κορκίδης: Σε ετοιμότητα το λιανεμπόριο της Αττικής για Black Friday και εορταστική αγορά
ΕΣΕΕ: Σχεδόν 2 στις 3 επιχειρήσεις θεωρούν πως η πρακτική της Black Friday αποσπά τζίρο από τη χριστουγεννιάτικη περίοδο
ΕΣΕΕ: Σχεδόν 2 στις 3 επιχειρήσεις θεωρούν πως η πρακτική της Black Friday αποσπά τζίρο από τη χριστουγεννιάτικη περίοδο
Στις εφετινές εκπτώσεις της «Black Friday» συμμετείχαν οι περισσότερες των επιχειρήσεων, με τις 6 στις 10 επιχειρήσεις να μετατρέπουν την «Black Friday» σε «Black Week», αλλά ταυτόχρονα το ποσοστό των επιχειρήσεων που προέβη σε ιδιαίτερα ελκυστικές μειώσεις τιμών φαίνεται να είναι μικρότερο σε σχέση με άλλες εκπτωτικές περιόδους στο παρελθόν.
ΕΣΕΕ: Σχεδόν 2 στις 3 επιχειρήσεις θεωρούν πως η πρακτική της Black Friday αποσπά τζίρο από τη χριστουγεννιάτικη περίοδο