fbpxΗ φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με έρευνα | Economistas.gr
Skip to main content

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με έρευνα

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με έρευνα
Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου/ Φωτογραφία AP

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έναντι του ανεφοδιασμού ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι καλύτερη ως διαδικασία για το 14% των Βρετανών, ενώ το 13% πιστεύει ότι είναι το ίδιο ακριβώς. Το 64%, όμως, πιστεύει ότι ως διαδικασία είναι χειρότερη. Αυτές είναι οι σημαντικές τάσεις που επικρατούν στην Μ. Βρετανία, η οποία τα τελευταία χρόνια κατάφερε να γίνει μια χώρα όπου κυκλοφορούν πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας μια από τις πρώτες θέσεις σε ευρωπαϊκές πωλήσεις.

Στην έρευνα που έγινε διαδικτυακά από την «yougov», πήραν μέρος 1.500 Βρετανοί, οι οποίοι σε ερώτηση αν λειτουργικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα συμβατικά ανέφεραν ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ξεπερνούν τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης σε πολλούς βασικούς τομείς, πλην της ευκολίας στην φόρτιση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει η ταλαιπωρία που σχετίζεται με τη φόρτιση ενός αυτοκινήτου σε σύγκριση με τον ανεφοδιασμό σε ένα βενζινάδικο ενός αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης. Το 64% πιστεύει ότι αυτή η διαδικασία είναι άβολη και χρονοβόρα, ενώ μόλις το 14% αναφέρουν ότι είναι χειρότερα από τα συμβατικά.

Όσον αφορά την επιτάχυνση, τρεις στους πέντε πιστεύουν ότι αποδίδουν το ίδιο ή καλύτερα (59%) από τα συμβατικά οχήματα, ενώ μόλις το 1/5 αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά είναι χειρότερα (19%). Όσον αφορά το χειρισμό, περισσότεροι από τρεις στους πέντε (62%) λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παρόμοια ή καλύτερα, με μόλις το 12% να θεωρεί ότι είναι κατώτερα.

Ως προς τον εξωτερικό σχεδιασμό το 76% αναφέρει ότι δεν διαφέρουν από τα συμβατικά οχήματα, ενώ για τον εσωτερικό διάκοσμο το 80% πιστεύει ότι είναι ανώτερα, με μόλις το 7% να θεωρεί ότι είναι κατώτερα.

Οι Βρετανοί πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν καλύτερη επένδυση για καθημερινή χρήση. Το 50% θεωρεί, ότι τελικά μετά τα πλεονεκτήματα και τις επιδοτήσεις, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, αν και το 18% πιστεύει ότι κοστίζει περίπου το ίδιο με τα συμβατικά οχήματα και μόνο το 16% δηλώνει ότι κοστίζουν περισσότερο.

Τα μεγάλα προβλήματα περιστρέφονται κυρίως γύρω από την φόρτιση, ενώ η κορυφαία πρόκληση για τους Βρετανούς είναι το αρχικό κόστος (26%) του ηλεκτρικού οχήματος.

Το 24% πιστεύει ότι δεν υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης, ενώ το 21% θεωρεί ότι η φόρτιση διαρκεί αρκετά και είναι μια διαδικασία ταλαιπωρίας. Το 17% λέει ότι η μπαταρία δεν διαρκεί αρκετά ή ότι το κόστος φόρτισης στο σπίτι παρουσιάζει πρόβλημα (16%).

Καθώς η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεγαλώνει, τα δεδομένα αυτά θα πρέπει να αξιολογηθούν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες καλούνται να επιλύσουν πολλά από αυτά με τον καλύτερο τρόπο, ώστε να συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό η ανοδική πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Nissan που εκτιμά ότι ο πιο δημοφιλής λόγος για τους οδηγούς που εξετάζουν μια τέτοια αγορά, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών.
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η έρευνα καταγράφει ένα ποσοστό άνω του 50% στη συγκεκριμένη μέτρηση, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση 22 μονάδων σε μόλις δύο χρόνια.
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά περισσότερο από 25% φέτος σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019 προβλέπει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) και ζητά ένα πλαίσιο πολιτικής, που θα επιτρέπει στην αγορά να ανακάμψει και να πραγματοποιηθεί γρηγορότερα η στροφή προς μοντέλα μηδενικών ρύπων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει μέρος των πωλήσεων της στην Ευρώπη
Αυτοκίνητο: Ανερχόμενη δύναμη και στην Ευρώπη είναι η Κίνα
Αυτοκίνητο: Ανερχόμενη δύναμη και στην Ευρώπη είναι η Κίνα
Είναι γνωστό ότι η Κίνα πρωταγωνιστεί στη βιομηχανική παραγωγή οχημάτων. Με μια τεράστια εγχώρια αγορά και με εξαγωγές σε όλο τον κόσμο αποτελεί τον βασικό πρωταγωνιστή των εξελίξεων. Τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής είναι σαφώς αναβαθμισμένα σε σχέση με το παρελθόν.
Αυτοκίνητο: Ανερχόμενη δύναμη και στην Ευρώπη είναι η Κίνα
Αυτοκίνητο: Μειώθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2022
Αυτοκίνητο: Μειώθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2022
Τα επίσημα στοιχεία της ACEA (European Automobile Manufacturers Association) που αντιπροσωπεύει τους 14 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη, δείχνουν ότι το 2022 συρρικνώθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων σε σχέση με το 2021.
Αυτοκίνητο: Μειώθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2022