fbpxΗ φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με έρευνα | Economistas.gr
Skip to main content

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με έρευνα

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί σημαντικό πρόβλημα στην ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με έρευνα
Φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου/ Φωτογραφία AP

Η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου έναντι του ανεφοδιασμού ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι καλύτερη ως διαδικασία για το 14% των Βρετανών, ενώ το 13% πιστεύει ότι είναι το ίδιο ακριβώς. Το 64%, όμως, πιστεύει ότι ως διαδικασία είναι χειρότερη. Αυτές είναι οι σημαντικές τάσεις που επικρατούν στην Μ. Βρετανία, η οποία τα τελευταία χρόνια κατάφερε να γίνει μια χώρα όπου κυκλοφορούν πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας μια από τις πρώτες θέσεις σε ευρωπαϊκές πωλήσεις.

Στην έρευνα που έγινε διαδικτυακά από την «yougov», πήραν μέρος 1.500 Βρετανοί, οι οποίοι σε ερώτηση αν λειτουργικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καλύτερα από τα συμβατικά ανέφεραν ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ξεπερνούν τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης σε πολλούς βασικούς τομείς, πλην της ευκολίας στην φόρτιση.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει η ταλαιπωρία που σχετίζεται με τη φόρτιση ενός αυτοκινήτου σε σύγκριση με τον ανεφοδιασμό σε ένα βενζινάδικο ενός αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης. Το 64% πιστεύει ότι αυτή η διαδικασία είναι άβολη και χρονοβόρα, ενώ μόλις το 14% αναφέρουν ότι είναι χειρότερα από τα συμβατικά.

Όσον αφορά την επιτάχυνση, τρεις στους πέντε πιστεύουν ότι αποδίδουν το ίδιο ή καλύτερα (59%) από τα συμβατικά οχήματα, ενώ μόλις το 1/5 αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά είναι χειρότερα (19%). Όσον αφορά το χειρισμό, περισσότεροι από τρεις στους πέντε (62%) λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παρόμοια ή καλύτερα, με μόλις το 12% να θεωρεί ότι είναι κατώτερα.

Ως προς τον εξωτερικό σχεδιασμό το 76% αναφέρει ότι δεν διαφέρουν από τα συμβατικά οχήματα, ενώ για τον εσωτερικό διάκοσμο το 80% πιστεύει ότι είναι ανώτερα, με μόλις το 7% να θεωρεί ότι είναι κατώτερα.

Οι Βρετανοί πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν καλύτερη επένδυση για καθημερινή χρήση. Το 50% θεωρεί, ότι τελικά μετά τα πλεονεκτήματα και τις επιδοτήσεις, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν λιγότερο από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, αν και το 18% πιστεύει ότι κοστίζει περίπου το ίδιο με τα συμβατικά οχήματα και μόνο το 16% δηλώνει ότι κοστίζουν περισσότερο.

Τα μεγάλα προβλήματα περιστρέφονται κυρίως γύρω από την φόρτιση, ενώ η κορυφαία πρόκληση για τους Βρετανούς είναι το αρχικό κόστος (26%) του ηλεκτρικού οχήματος.

Το 24% πιστεύει ότι δεν υπάρχουν αρκετοί σταθμοί φόρτισης, ενώ το 21% θεωρεί ότι η φόρτιση διαρκεί αρκετά και είναι μια διαδικασία ταλαιπωρίας. Το 17% λέει ότι η μπαταρία δεν διαρκεί αρκετά ή ότι το κόστος φόρτισης στο σπίτι παρουσιάζει πρόβλημα (16%).

Καθώς η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεγαλώνει, τα δεδομένα αυτά θα πρέπει να αξιολογηθούν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες καλούνται να επιλύσουν πολλά από αυτά με τον καλύτερο τρόπο, ώστε να συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό η ανοδική πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μείωση κατά 15,3% στις πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2020
Μείωση κατά 15,3% στις πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2020
Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020, η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων σημείωσε σημαντική πτώση (-20,6%), ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες τα αποτελέσματα μειώθηκαν κατά 16,6%.
Μείωση κατά 15,3% στις πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως το 2020
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Αυτό καταδεικνύει έρευνα της Nissan που εκτιμά ότι ο πιο δημοφιλής λόγος για τους οδηγούς που εξετάζουν μια τέτοια αγορά, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών.
Το 70% των Ευρωπαίων θεωρεί ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό τους
Στο 50% μέχρι το 2030 θέλει να μειώσει τους θανάτους και τους σοβαρούς τραυματισμούς από τα ατυχήματα αυτοκινήτων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Στο 50% μέχρι το 2030 θέλει να μειώσει τους θανάτους και τους σοβαρούς τραυματισμούς από τα ατυχήματα αυτοκινήτων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Στο 50% μέχρι το 2030 θέλει να μειώσει τους θανάτους και τους σοβαρούς τραυματισμούς που προέρχονται από ατυχήματα αυτοκινήτων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Στο 50% μέχρι το 2030 θέλει να μειώσει τους θανάτους και τους σοβαρούς τραυματισμούς από τα ατυχήματα αυτοκινήτων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Aναβάλλεται η Διεθνής Έκθεση της Γενεύης 2022
Aναβάλλεται η Διεθνής Έκθεση της Γενεύης 2022
Οι αρνητικές παρενέργειες από την πανδημία και την παγκόσμια έλλειψη τσιπ καθώς και οι πρόσθετες δυσκολίες που προκύπτουν από την αλματώδη αύξηση των καυσίμων, είναι οι λόγοι που υποχρεώνουν τους διοργανωτές της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, να ακυρώσουν την εκδήλωση που είχαν προγραμματίσει για το 2022.
Aναβάλλεται η Διεθνής Έκθεση της Γενεύης 2022