fbpxMoody's: Η κινεζική πολιτική των τριών παιδιών δεν αναμένεται να αλλάξει δραματικά το ποσοστό γεννήσεων | Economistas.gr
Skip to main content

Moody's: Η κινεζική πολιτική των τριών παιδιών δεν αναμένεται να αλλάξει δραματικά το ποσοστό γεννήσεων

Moody's: Η κινεζική πολιτική των τριών παιδιών δεν αναμένεται να αλλάξει δραματικά το ποσοστό γεννήσεων
Κόσμος στην Κίνα/ Φωτογραφία AP

Η νέα κινεζική πολιτική που επιτρέπει σε ζευγάρια να αποκτούν έως τρία παιδιά θα μπορούσε να στηρίξει τη γονιμότητα αλλά είναι απίθανο να αλλάξει δραματικά το ποσοστό γεννήσεων στη χώρα, όπως ανέφερε σήμερα ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody's Investors Service.

Η Κίνα ανακοίνωσε στις 31 Μαΐου ότι τα παντρεμένα ζευγάρια μπορούν να έχουν έως τρία παιδιά σε μια σημαντική μεταστροφή από το όριο των δύο τέκνων μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση στοιχείων που κατέδειξαν δραματική μείωση στις γεννήσεις στην πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.

Ο οίκος Moody's ανέφερε ότι η μεταρρύθμιση αποτυπώνει τον κίνδυνο γήρανσης στις αναδυόμενες αγορές της Ασίας.

«Αν και η νέα πολιτική της Κίνας που επιτρέπει σε ζευγάρια να αποκτούν έως τρία παιδιά θα μπορούσε να στηρίξει τη γονιμότητα, είναι απίθανο να μεταβάλει δραματικά το εθνικό ποσοστό γεννήσεων, που σημαίνει ότι η γήρανση θα παραμείνει ένας πιστωτικά αρνητικός περιορισμός», ανέφερε ο Moody's. Οι μετοχές των εταιριών που σχετίζονται με τις γεννήσεις και τη γονιμότητα και είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ και την ηπειρωτική Κίνα κατέγραψαν πτώση νωρίς σήμερα το πρωί, ύστερα από την ανακοίνωση του Moody's.

Η απόφαση να επιτραπεί σε οικογένειες να έχουν έως τρία παιδιά αντιμετωπίστηκε με επιφυλακτικότητα στην Κίνα, με πολίτες να εκφράζουν αμφιβολίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το εάν το μέτρο αυτό θα κάνει ιδιαίτερη διαφορά και να ζητούν λεπτομέρειες για το ποια από τα «υποστηρικτικά μέτρα» που εξαγγέλθηκαν θα είναι διαθέσιμα.

Η Κίνα κατήργησε το 2016 την πολιτική του ενός παιδιού που ίσχυε για δεκαετίες και την αντικατέστησε με το όριο των δύο παιδιών σε μια προσπάθεια να αποφύγει τους κινδύνους στην οικονομία της από την ταχεία γήρανση του πληθυσμού. Ωστόσο αυτό δεν μεταφράστηκε σε διατηρήσιμη αύξηση των γεννήσεων, δεδομένου του υψηλού κόστους ανατροφής παιδιών, ιδιαίτερα στα αστικά κέντρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κίνα: Ετήσια αύξηση 26,6% κατέγραψαν οι επενδύσεις ODI στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Κίνα: Ετήσια αύξηση 26,6% κατέγραψαν οι επενδύσεις ODI στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Οι εξερχόμενες μη οικονομικές άμεσες επενδύσεις (ODI) της Κίνας κατέγραψαν ετήσια αύξηση 26,6% στα 289,29 δισεκατομμύρια γουάν (37,96 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο τετράμηνο του 2023, όπως έδειξαν χθες τα επίσημα στοιχεία.
Κίνα: Ετήσια αύξηση 26,6% κατέγραψαν οι επενδύσεις ODI στο πρώτο τετράμηνο του 2023
Siemens Healthineers: Νέα επένδυση 1 δισ. γιουάν στο τεχνολογικό κέντρο της πόλης Σεντζέν
Siemens Healthineers: Νέα επένδυση 1 δισ. γιουάν στο τεχνολογικό κέντρο της πόλης Σεντζέν
Η Siemens Healthineers ανακοίνωσε χθες τη δέσμευσή της για την επιπλέον επένδυση 1 δισεκατομμυρίου γιουάν σχετικά με την ίδρυση μιας εξελιγμένης τεχνολογικά μονάδας έρευνας και βιομηχανικής παραγωγής στο τεχνολογικό κέντρο της κινεζικής πόλης Σεντζέν.
Siemens Healthineers: Νέα επένδυση 1 δισ. γιουάν στο τεχνολογικό κέντρο της πόλης Σεντζέν
Κίνα: Ανακοίνωσε σχέδιο για την ανάπτυξη των περιοχή του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι
Κίνα: Ανακοίνωσε σχέδιο για την ανάπτυξη των περιοχή του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι
Το Πεκίνο κατάρτισε ένα σχέδιο για τη συντονισμένη ανάπτυξη των περιοχών του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής (MIIT).
Κίνα: Ανακοίνωσε σχέδιο για την ανάπτυξη των περιοχή του Πεκίνου, της Τιαντζίν και της Χεμπέι
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Ο Λιου Γιφάνφκ κατοικεί στη Σενγιάνγκ, πρωτεύουσα της επαρχίας Λιαονίνγκ που βρίσκεται στη βορειοανατολική Κίνα, ενώ αντικατέστησε το αυτοκίνητο κόμπακτ που είχε με μία BMW σεντάν το 2012, καθώς πίστευε ότι η γερμανική μάρκα είχε γίνει οικονομικά προσιτή για τις περισσότερες κινεζικές οικογένειες.
Μάρκες όπως η BMW και η Tesla είναι πλέον προσιτές για την μεσαία τάξη της Κίνας
Κίνα: Το οικονομικό μέγεθος των ψηφιακών συναλλαγών αντιστοιχούσε σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ το 2022
Κίνα: Το οικονομικό μέγεθος των ψηφιακών συναλλαγών αντιστοιχούσε σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ το 2022
Ο τομέας ψηφιακών συναλλαγών της Κίνας έπαιξε έναν πιο σημαντικό ρόλο την προηγούμενη χρονιά στην αύξηση της κατανάλωσης, αλλά και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με δεδομένη τη σταθερή επιδίωξη του Πεκίνου για την ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στην πραγματική οικονομία.
Κίνα: Το οικονομικό μέγεθος των ψηφιακών συναλλαγών αντιστοιχούσε σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ το 2022
Αυξήθηκαν 8,8% οι πωλήσεις οχημάτων εμπορικής χρήσης στην Κίνα
Αυξήθηκαν 8,8% οι πωλήσεις οχημάτων εμπορικής χρήσης στην Κίνα
Ετήσια αύξηση 8,8% κατέγραψαν οι πωλήσεις οχημάτων εμπορικής χρήσης στην Κίνα, με πωλήσεις περίπου 1,29 εκατομμυρίων μονάδων στο πρώτο τετράμηνο του χρόνου,
Αυξήθηκαν 8,8% οι πωλήσεις οχημάτων εμπορικής χρήσης στην Κίνα