fbpxΗ Tesla ωθεί την Volkswagen να «τρέξει» την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων | Economistas.gr
Skip to main content

Η Tesla ωθεί την Volkswagen να «τρέξει» την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Η Tesla ωθεί την Volkswagen να «τρέξει» την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων
AP Images

Ο ανταγωνισμός από τους νέους παίκτες στη γερμανική αγορά αυτοκινήτων, όπως η Tesla, έχει ωθήσει την Volkswagen να επιταχύνει τα σχέδιά της για την μετατροπή του βασικού της εργοστασίου σε κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να συζητήσουμε για την ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου μας στο Βόλφσμπουργκ σε σχέση με τους νεοεισερχόμενους παίκτες στην αγορά», δήλωσε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε κληθείς να σχολιάσει φωτογραφίζοντας την Tesla και τους νέους κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί στην Ευρώπη.

«Η Tesla θέτει νέα πρότυπα για την παραγωγικότητα στο Γκρούνχαϊντε», είπε ο ίδιος αναφερόμενος σε ένα εργοστάσιο της Tesla υπό κατασκευή κοντά στο Βερολίνο, το οποίο, στο αποκορύφωμα της ικανότητάς του, μπορεί να παράγει 5.000 με 10.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα--υπερδιπλάσια από το σύνολο της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη Γερμανία το 2020.

Ωστόσο, ο εκπρόσωπος διέψευσε το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt το οποίο ανέφερε σήμερα ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις είπε ενώπιον ενός εποπτικού συμβουλίου τον Σεπτέμβριο πως η μετάβαση στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα κοστίσει στην εταιρεία έως και 30.000 θέσεις εργασίας.

«Η συζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη υπάρχουν πολλές καλές ιδέες. Δεν υπάρχουν σαφή σενάρια», είπε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Ένας εκπρόσωπος του σωματείου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε ότι ενώ δεν θα σχολιάσει την εικασία για το αν ο Ντις έκανε αυτά τα σχόλια, «μια περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας είναι παράλογη και αβάσιμη».

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν λιγότερα ανταλλακτικά σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ως εκ τούτου η παραγωγή τους απαιτεί λιγότερους εργάτες. Σύμφωνα με μια εκτίμηση, 100.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν να χαθούν μέχρι το 2025 μετά την εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν αγώνα για να συναγωνιστούν τις αποτελεσματικότερες πλατφόρμες παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ενώ η Volkswagen απαιτεί περίπου 30 ώρες για την παραγωγή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, του ID.3, η Tesla χρειάζεται μόνο 10 για να κατασκευάσει το Μodel 3.

Ο Ντις έχει στο παρελθόν δηλώσει ότι η Tesla θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό στη Γερμανία.

Το εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, το μεγαλύτερο στον κόσμο με περισσότερους από 50.000 υπαλλήλους, δεν κατασκευάζει επί του παρόντος ηλεκτρικά οχήματα, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει την παραγωγή ενός ηλεκτρικού σεντάν εκεί από το 2026.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Volksawgen: Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση
Volksawgen: Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση
Η VW, πρόκειται να δαπανήσει 30 δισ. ευρώ για τη μεγαλύτερη αλλαγή στον χώρο της αυτοκίνησης, την προώθηση των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να αντιμετωπίζει δυσκολίες στην προμήθεια μπαταριών.
Volksawgen: Τα εμπόδια για την ηλεκτροκίνηση
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Ο όμιλος Volkswagen θα δημιουργήσει κοινοπραξίες για να μπορέσει να αποκτήσει την οικονομική δύναμη την οποία θα χρησιμοποιήσει στην χρηματοδότηση των σχεδίων για την ηλεκτροκίνηση.
Volkswagen: Δημιουργεί συμμαχίες με φόντο την ηλεκτροκίνηση
Volkswagen: Εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας
Volkswagen: Εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας
Η Volkswagen εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας προκειμένου να μειώσει τα κόστη και να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα απέναντι σε εταιρείες όπως η Tesla, έγραψε σήμερα η εφημερίδα Handelsblatt.
Volkswagen: Εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας
Τα αυτοκίνητα κυψελών υδρογόνου και η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσουν τον μέλλον της αυτοκίνησης
Τα αυτοκίνητα κυψελών υδρογόνου και η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσουν τον μέλλον της αυτοκίνησης
Τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου υδρογόνου διαφέρουν ριζικά από τα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα αυτοκίνητα κυψελών υδρογόνου και η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσουν τον μέλλον της αυτοκίνησης
Σημαντική άνοδος των πωλήσεων της Tesla στην Κίνα
Σημαντική άνοδος των πωλήσεων της Tesla στην Κίνα
Η γνωστή εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων είδες τις πωλήσεις της στην Κίνα να αυξάνονται και πλέον βρίσκονται κοντά στο 50% των αντίστοιχων πωλήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Σημαντική άνοδος των πωλήσεων της Tesla στην Κίνα
Πώς ο Έλον Μασκ κέρδισε 36,2 δισ. δολάρια σε λίγες ώρες
Πώς ο Έλον Μασκ κέρδισε 36,2 δισ. δολάρια σε λίγες ώρες
Εδώ και λίγο καιρό ο Έλον Μασκ είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο. Ωστόσο από τη Δευτέρα (25/10) έγινε ακόμα πιο πλούσιος. Συγκεκριμένα ο εκκεντρικός CEO ανέβασε την αξία της περιουσίας του κατά 36,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πώς ο Έλον Μασκ κέρδισε 36,2 δισ. δολάρια σε λίγες ώρες