fbpxSony και Honda ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων | Economistas.gr
Skip to main content

Sony και Honda ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Sony και Honda ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων

Η γιγάντια εταιρεία ηλεκτρονικής Sony και η αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακοίνωσαν σήμερα την πρόθεσή τους να σχηματίσουν μια «στρατηγική συμμαχία» για να αναπτύσσουν και να παράγουν ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα διαθέτουν στην αγορά από το 2025.

Οι δύο ιαπωνικοί όμιλοι προβλέπουν να ιδρύσουν ήδη από φέτος μια κοινή επιχείρηση για να αναπτύσσουν και να πωλούν «ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία υψηλής προστιθέμενης αξίας» και να παρέχουν μαζί υπηρεσίες κινητικότητας.

«Μέσω αυτής της συμμαχίας με τη Honda, η οποία έχει συγκεντρώσει μια σημαντική παγκόσμια εμπειρία και δεξιότητες στην αυτοκινητοβιομηχανία σε διάστημα πολλών ετών», η Sony «επιθυμεί να αναπτύξει το όραμά της που έγκειται στο να κάνει το χώρο της κινητικότητας έναν συναισθηματικό χώρο», σχολιάζει στην ανακοίνωση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της Κενιτσίρο Γιοσίντα.

«Αν και οι Sony και Honda έχουν πολλά ιστορικά και πολιτιστικά κοινά σημεία, οι τομείς τεχνολογικής εμπειρογνωμοσύνης μας είναι πολύ διαφορετικοί. Γι' αυτό πιστεύω πως αυτή η συμμαχία, συνδυάζοντας τις δυνάμεις των δύο επιχειρήσεών μας, θα προσφέρει μεγάλες δυνατότητες για το μέλλον της κινητικότητας», δήλωσε από την πλευρά του ο Τοσιχίρο Μίμπε, γενικός διευθυντής της Honda.

Ο εν λόγω όμιλος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας όρισε πέρυσι το φιλόδοξο στόχο μέχρι το 2040 να πωλεί 100% ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο και να κάνει κολοσσιαίες επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη σε βάθος εξαετίας.

Επίσης εδώ και χρόνια η Sony δεν κρύβει την αυξανόμενη επιθυμία της να γίνει ένας παίκτης με πλήρη δραστηριότητα στην αγορά του αυτοκινήτου, στην οποία παρέχει ήδη κάμερες, οπτικοακουστικό εξοπλισμό και άλλα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Morgan Stanley: Το κόστος κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 1000 ευρώ, λόγω αύξησης της τιμής του νικελίου
Morgan Stanley: Το κόστος κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 1000 ευρώ, λόγω αύξησης της τιμής του νικελίου
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές είναι η δυσκολία στην προμήθεια αρκετών πρώτων υλών. Τα βασικά στοιχεία της μπαταρίας είναι δυσεύρετα και οι κατασκευαστές είναι αναγκασμένοι να κάνουν διαρκώς νέες συμφωνίες για να μπορέσουν να έχουν επάρκεια υλικών.
Morgan Stanley: Το κόστος κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 1000 ευρώ, λόγω αύξησης της τιμής του νικελίου
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030, για να επιτευχθεί η μείωση του CO2 κατά 55% των ρύπων των αυτοκινήτων που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αποτελούν το σημαντικότερο κόστος και όλη η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών έγκειται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η έρευνα καταγράφει ένα ποσοστό άνω του 50% στη συγκεκριμένη μέτρηση, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση 22 μονάδων σε μόλις δύο χρόνια.
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027 και σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες αυτό θα γίνει αρκετά νωρίτερα. Παράλληλα οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των νέων αυτοκινήτων ήδη έχουν πέσει σε ιστορικό χαμηλό επίπεδο.
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β στην Ευρώπη το 2022
Η Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β στην Ευρώπη το 2022
Η Peugeot, ανακοίνωσε ότι κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β, στην Ευρώπη το 2022.
Η Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β στην Ευρώπη το 2022